Vem vinner Arnold Classic 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Arnold Classic 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 112 total)
  • Author

[http://mdtv.musculardevelopment.com/contests/2010-arnold-classic/2716-road-to-the-arnold-branch-warren-2-weeks-out.html Branch Warren tränar bröst 2 veckor innan AC.]

”Kai plans on bringing his best package to the stage Saturday, March 6th.
    As of today Kai is weighing 286lbs and he is cross striated everywhere and has dramatically improved since the Olympia.
    Watch out the ALIEN IS BACK!!”

Steve Blechman 22 Februari.

Jonas Lundberg wrote:
    ”Kai plans on bringing his best package to the stage Saturday, March 6th.
    As of today Kai is weighing 286lbs and he is cross striated everywhere and has dramatically improved since the Olympia.
    Watch out the ALIEN IS BACK!!”

Steve Blechman 22 Februari.

Får hoppas han levererar bara, det snackades ju på liknande sätt inför Mr.O.
    Hoppas förövrigt alla levererar och kommer in i top-condition, hade vart mycket roligare då.

Kommer Kai i minst lika bra form som förra året under finalen, redan under förbedömningen så är det inget att göra för övriga…

Kai har även ändrat lite på poserna; I dubbel biceps fram och line framifrån så drog han tillbaka axlarna för mycket och nästan lutade sig bakåt…
    Han stod även bara rakt upp och ner med benen i line och lats-spread framifrån…han har mycket att vinna genom att trycka ut svepen.
    Får se om vi ser någon skillnad?

Dorian skrev om detta i MD och har nu visat och hjälpt Kai att få det att se bättre ut.

Jonas Lundberg wrote:
    Lite tunn där, men ingen ful Cutler/Branch röv!

Nää, helt klart mer som.. din röv Jonas ;) Den finns ju för allmän beskådning :p

Peter_Eriksson wrote:
    Nää, helt klart mer som.. din röv Jonas ;) Den finns ju för allmän beskådning :p

Det tror jag inte, att den finns för beskådning, har jag inte sett.
    Annars ska man ju visa sina bästa muskler.

Ska bli intressant å se kai om han blir sådär freakig som det snackas om, mkt snack men jag väntar tills vi ser bilderna.(även om de ibland inte visar hela historien). Branch å Dexter lär ju bli farliga känns de som, branch lär ju ha biffat upp sig efter mrO vilan å Dexter kommer ju sällan in off. Topp 3 kanske. Ska bli kul :up:

Cuttan wrote:
    Ska bli intressant å se kai om han blir sådär freakig som det snackas om, mkt snack men jag väntar tills vi ser bilderna.(även om de ibland inte visar hela historien). Branch å Dexter lär ju bli farliga känns de som, branch lär ju ha biffat upp sig efter mrO vilan å Dexter kommer ju sällan in off. Topp 3 kanske. Ska bli kul :up:

Ja det är nog högst troligt att dessa blir top3, men det är flera som kan peta någon av dem om man prickar form bara.
    Man får nog vänta tills man ser bilderna på Kai, hade han som absolut favorit till Mr.O tronen sist, men han bommade ju lite där trots hype innan.

Kai uppdaterade på MD forum;

”Guys its Kai. another day another snowstorm! getting ready for Arnold & dead on course.
    Had last leg hevy workout couple days ago and had Mmike P shooting vid and Rich gomez taking pix.
    Did 585 for 8 or 10 squats x 2 set …all i know is Oscar pushes and i just do the rest. Im tired but strong.
    Mike got Cool stuff for next dvd. Speaking of dvd, Overkill is on sale at Arnold! Then eveywhre else after that. Ready for Arnold and then Australa pro after that.”

260kg x 8-10 i två set!

[youtube=oAgYMi6u-Gg]

Branch Warren o Johnnie Jackson tränar axlar och lite posering på slutet!

Tror det är en ny film!

Jonas Lundberg wrote:
    Branch Warren o Johnnie Jackson tränar axlar och lite posering på slutet!

Tror det är en ny film!

Bra försök att få det att se ut som han reppar 20ggr i ett set på tiden 00:30. 15st är ju iofs inte fy skam heller ;) Sjukt tempo, tunga vikter och stor skaderisk.

Peter_Eriksson wrote:
    Bra försök att få det att se ut som han reppar 20ggr i ett set på tiden 00:30. 15st är ju iofs inte fy skam heller ;) Sjukt tempo, tunga vikter och stor skaderisk.

Vart försöker dem göra det? Uppvärmning och sedan workset är allt jag ser?

Kommer Branch in i form, som han typ alltid gör så tar han det. Jävligt trevlig och jordnära dessutom.

Thomas Bergqvist wrote:
    Vart försöker dem göra det? Uppvärmning och sedan workset är allt jag ser?

Kommer Branch in i form, som han typ alltid gör så tar han det. Jävligt trevlig och jordnära dessutom.

Nä alltså jag vet inte om det är medvetet, men det ser så ut när de klipper efter 5e rep och han kör 15 rep till, fast det sitter en viktplatta mer på varje sida. 0.30 in i klippet, precis i början alltså. Håller med dig, träffat honom 08 och 09 på LP och pratat en del med honom. Har bara gott att säga, likaså James ”Flex” Lewis, otroligt jordnära och trevlig :up:

Jonas Lundberg wrote:
    Det tror jag inte, att den finns för beskådning, har jag inte sett.
    Annars ska man ju visa sina bästa muskler.

Vill inte smutsa ner tråden, men behöver jag nämna ansiktsboken? ;)

Peter_Eriksson wrote:
    Vill inte smutsa ner tråden, men behöver jag nämna ansiktsboken? ;)

Vet inte vad du menar…men samma bild låg ute på Exhale forumet 2004!

Sista dagen att rösta är tisdagen klockan 15.10, så ni som vågar och vill…tänk snabbt![/b]

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 112 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.