Vem vinner Arnold Classic 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Arnold Classic 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 112 total)
  • Author

YES! Kai vann!

Kai är inte dryg! Han är väldigt djup:D. Riktigt skön snubbe!

nog_nog wrote:
    kolla Phil heath 07:14 på det här klippet and argue with me if that could be one of the best front dubbel biceps ever! Det där var inte så längesen och bara för att iaf inte jag hört så mycket snack kring Heath inför AC så behöver det inte betyda att han är utanför förstaplats heller! Undrar hur hans form är :what: någon som vet???

”I expect to be at my all-time best.” -Phil Heath inför Arnold Classic

och om han gör det kan han mycket väl vinna!

[http://www.flexonline.com/videos/?bcpid=17320904001&bclid=26962895001&bctid=63313898001]

han är förjävla go den där phil :)

Tycker inte att Kai förtjänade det..

during the posing routines:

shawn ray: branch, kai, phil are his top 3. didn’t say which order.

dorian has phil first, kai second, branch third, dexter fourth.

after the final lineup judging at the very end:

cutler said kai beats phil in leg separation and has the crazy back on stage.

shawn ray said kai was gaining points quickly in the final lineup.

final predictions after seeing the last judging of the top 6….

Cutler:
    1. Kai
    2. Phil
    3. Branch

Shawn Ray:
    1. Kai
    2. Phil
    3. Branch

Dorian didn’t post anything, so I guess he’s sticking with his prediction from before the final judging.

Taget från annat forum, Men rätt roligt att både shawn o cutler pricka helt rätt.

Wathier wrote:
    YES! Kai vann!

Kai är inte dryg! Han är väldigt djup:D. Riktigt skön snubbe!

de är bara under diet han är dryg/djup eller vad man vill kalla det, annars är han förbannat rolig att lyssna på.

att branch va före dexter kan jag verkligen inte förstå, branch rygg drar ner hela hans fysik flera nivåer, medans dexter är väldigt jämn och poserar riktigt snyggt.

Emil Lundberg wrote:
    de är bara under diet han är dryg/djup eller vad man vill kalla det, annars är han förbannat rolig att lyssna på.

Flummig som fan, det skulle jag vilja kalla det. ;) Men jag håller med, har sett träningsfilmer där han inte är under diet och visst kan han vara rolig ibland.

Matsa wrote:
    Flummig som fan, det skulle jag vilja kalla det. ;) Men jag håller med, har sett träningsfilmer där han inte är under diet och visst kan han vara rolig ibland.

Det finns någon film på youtube där han sitter på någon resturang ( på en flygplats ) och där är han en helt annan person, tror han beställer in 5-6 stekar.

har för mig det är efter australian pro.

Alltså jag fattar inte resultatet heller…. tror domarna luktar whisky. I min mening borde placeringarna blivit:

1: phil
    2:kai
    3:dex
    4:branch
    5:Rockel
    6:Toney

Mikael.A wrote:
    Alltså jag fattar inte resultatet heller…. tror domarna luktar whisky. I min mening borde placeringarna blivit:

1: phil
    2:kai
    3:dex
    4:branch
    5:Rockel
    6:Toney

+1

Kai förtjänade inte vinsten. Men å andra sidan var vi inte där, lite svårt att göra exakta bedömningar via en video.

Matsa; 939.020 wrote:
    Flummig som fan, det skulle jag vilja kalla det. ;) Men jag håller med, har sett träningsfilmer Där han Int är under diet och Visst kan han Vara rolig ibland.[/ Quote]

tycker han var mycket trevlig när jag träffde han,glad och pratsam (förra året på arnolds)

Jonas Lundberg wrote:
    Dagens tips:

1. Kai Greene
    2. Phil Heath
    3. Branch warren
    4. Dexter Jackson

Mitt topp-4 tips, vad ska man säga…klockrent! :D

En helt rättvis top-6 tycker jag. Poserade Kai som han brukar är det nog inget tvivel att han var bäst, smalare midja än förut hade han också. Lite mer rygg på Kai så vinner han årets eller nästa års Olympia. Men jäklars vad stor Freeman är, ett huvud längre än alla andra och typ 20 kg tyngre:P

frubbe wrote:
    En helt rättvis top-6 tycker jag. Poserade Kai som han brukar är det nog inget tvivel att han var bäst, smalare midja än förut hade han också. Lite mer rygg på Kai så vinner han årets eller nästa års Olympia. Men jäklars vad stor Freeman är, ett huvud längre än alla andra och typ 20 kg tyngre:P

Lite mer rygg? Vilken Kai Greene tittade du på? Hans rygg var ju en bland de bästa som var där.

grekelito wrote:
    Lite mer rygg? Vilken Kai Greene tittade du på? Hans rygg var ju en bland de bästa som var där.

Jo den är ju helt sjuk bra såklart, och bättre än den någonsin varit. Men hans lats är ju ganska korta naturligt sett, så han får nog kompensera det med ännu lite mer bredd och djup, framförallt i nedre delen av ryggen om han ska längst upp på pallen i Olympia också:P

[img=http://www.rxmuscle.com/newgallery/DSC_3051_LQXZTETUBN.jpg][img=http://pics.musculardevelopment.com/photos/transferred/_O5C0464.jpg][img=http://www.bodybuilding.com/contest_media/13421/43/d/img_10731267901621.jpg]Formen var inte 100%, men muskelmassan går ju inte att blunda för.
    Trodde själv att domarna skulle välja Phil.
    Dexter och Branch var inget hot denna dag, Dexter är för liten och Branch tappar ju mycket bakifrån.
    Branch var inte heller 100%, vilket han måste.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 112 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.