Vem vinner BF på MTGP (Overall)?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner BF på MTGP (Overall)?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • Author

3 mycket bra tjejer, kanske någon annan att se upp för?
    Själv tror jag på Camilla Öhman.

Lätt gisning! Stina eller Kristina :D

Detta är svårt. Jag vet att alla 3 kommer in med bra form. De alla har lite olika fysiker – alla har sina egna ”styrkor” men också svagheter. Talar man om struktur och den X tror jag att Stina är överlägsen. Hon har ju sjukt smal midja, snygga breda axlar men också – hon får inte komma in större än vad hon var i Lucia. Kristina var dock jätte bra i våras, men posering och dräkter var dåliga. Om hon kommer nu med MKT mer kvinnlig posering (heels togheter tjejen och ingen byggarelineup-posering) och bättre dräkter, hon kan vara också en vinnare. Och Camilla har också sina goda sidor men saknar lite mer x och V i hennes fysik så (såg ju inte tävlingen, bara ett par bilder så jag kan minnas fel om Camillas fysik.)

Eftersom helheten avgörs och jag litar på att Kristina har nu lärt sig att posera som en bra bf tjej .. så jag svarar Kristina. Dock har inget emot det att Stina eller Camilla vinner. Eller nån annan … :)

Lite Stats på tjejerna:

Camilla, 169cm, 59kg
    Kristina, 162cm, 53kg
    Stina, 161cm, 55kg
    (vikter i tävlingsform)

Kommer lite styrkor och svagheter senare… (utan respekt!) 8)

PS. Ni som tippar någon annan, hade varit roligt att höra vem ni syftar på och kanske varför. Det döljer sig säkert någon ny stjärna!

Stina hennes axlar glömmer man inte.

Jag tror på Camilla, hennes form e riktigt bra samt hon var överlägsen på lucia. Men man får inte glömma bort Anna Lübeck, som oxå har en väldigt bra symmetri samt utstrålning på scen som Camilla.

Min stemme går till:

[img=http://dway.dk/images/tmpphpuU2eM4.jpg][img=http://dway.dk/images/tmpphpeVlr6z.jpg]

Klart som korvspad att det kommer bli tufft..:|
    Helt klart en av helgens absoluta höjdpunkter!:up:

Spontant Kristina Dyhbdal om hon poserar mjukare & har slipat framträdandet det där sista. Men jag är glad att jag inte är domare…

PS. Förutom dem 3 måste jag hålla med Danne om att Lubeck har en jäkligt sjysst fysik, inget man hajar till på direkt men växer på en. Lite som en kvinnlig Arne Lundell eller liknande.;)

Att tycka och ”hypa” något är vansinnigt roligt, något som tidningarna alltid gör inför mästarmöte, om det så gäller boxning, fotboll etc.
    Höjer alltid intresset, men bildar olika läger.
    Att tycka är sunt och att stå för det, riktigt ärligt. Sedan finns det ju dom som tycker i det tysta eller bakom ryggen, typ skvallerkärring.
    Nog om det åsikten är fri…

Utan att veta hur dessa tjejer ser ut på tävlingsdagen, så tror jag att domarna skulle kunna hålla dom 3,2,2…alltså 3 domare håller en etta och sedan får dom andra 2 röster var…

Lite om deras styrkor utan att nämna posering, utstrålning, dräkter etc;

Camilla: Form, ben, rygg och en jäkligt tajt och bra mage.
    Kristina: Form, jämn och snygg fysik, tajtast rumpa.
    Stina: Mycket muskler, axlar, midja.

Ev. svagheter;

Camilla: Inte Stinas axlar och inte Kristinas tajta rumpa.
    Kristina: Minst i trion, saknar lite svep på benen.
    Stina: Mycket muskler, stor skillnad mellan midja och höftparti. (och jag hade önskat Stina aningen tajtare)

Skriver endast det som är mest i ögonfallande!
    Försöker inte höja eller sänka någon trots att jag känner Camilla mycket väl.
    Sedan hur jag och andra upplever det live återstår att se.
    Vem ser bäst ut när dom väl står där sida vid sida…
    Det blir mycket spännande! :emo-thumb

PS. Att ta bort min analysförmåga och mina besserwisser-fasoner när det är tävling är inte lätt, då får man ha mycket att komma med.
    Många snackar om att man inte vet förrän dom står där, fan vad tråkigt synsätt.
    Fysikens struktur går inte att ändra utan vidare, musklerna poppar bara inte upp (speciellt inte på fitness tjejer) och formen kan ju alltid vara lite upp eller ner, men dom rutinerade eller om man har fått till formen 1 gång, brukar veta vad dom gör.

Let the fight begin! (struntar i att skriva cat-Fight) :D

Föresten var där nån overall på lucian? tänkte på om Stina o Camilla mötes då?

Nix, där var ingen over all..

Måste skriva ett par ord till. Jag tror att Kristina tar det hem, men det förutsätter att hon verkligen har fixat bättre dräkter. Tex i de bilder Hakan postade, bikini sucks! Hennes fysik skulle sett så mkt bättre ut med bättre dräkter(+med bättre färg på dräkter). Samt hoppas att hon jobbat med posering (som jag skrev tidigare..)

Det kommer verkligen att bli riktigt spännade! :ike:
    Stina har varit klar ett bra tag så formen kommer garanterat att sitta där.
    Skulle jag bli tvingad att oddsa så skulle jag sätta följande placeringar baserat på tidigare scenframträdanden och personliga iakttagelser samt under förutsättming att samtliga ”prickar formen”:

1. Stina
    2. Kristina
    3. (Kim) Ej tidigare tävlingserfarenhet
    4. Camilla

Motivering:
    Stina har det bara och jag placerar henne i världsklass. Kristina ligger nära men når inte riktigt ända fram. Jag tar mig friheten att placera Kim från Åland på tredje plats. En förstagångstävlande jag träffade för ett halvår sedan med riktigt mogen kvalitetsmassa. Frågan är hur massan ser ut efter dieten…Om Kim har jobbat bra på sin posering så kan hon kamma hem sista pallplatsen. Camilla placerar jag som en stark fyra om Kim får allt att stämma inför och under sin första tävling.
    Men jag förbehåller mig att säga att mycket kan ha hänt med Kristina under ett år och om hon har övat på att ha en kvinnligare posering samt fixat bättre dräkter är hon farlig konkurrent till Stina.

Ojojoj…att döma detta startfält kommer ge våra domare en härlig utmaning!

Aldrig fel om det tillkommer ytterligare ett nytt stjärnskott i Stinas klass. :)

Stina vinner för hon har den grymmaste fysiken!!! :)

Johanna Heides form ser bra ut. Hon har mycket fin fysik och en fantastisk utstrålning.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.