Vem vinner BF på MTGP (Overall)?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner BF på MTGP (Overall)?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)
  • Author

Dybdahl har otroligt fin fysik, och jag har för mig att hon har en ny rosa, mycket fin bikini:up: Säkert även detta årets vinnare.
    Men Kim är också vass, lika så Johanna.
    Ska bli riktigt spännande:p

Heidi Vuorela kan bli farlig också, korta klassen ser grym ut på pappret.
    Varför hoppade Linda Fodor av? Skulle väl varit spännande att mäta sig med det svenska motståndet?

Abercrombie wrote:
    Heidi Vuorela kan bli farlig också, korta klassen ser grym ut på pappret.
    Varför hoppade Linda Fodor av? Skulle väl varit spännande att mäta sig med det svenska motståndet?

+ 1
    :emo-thumb

dieta över ett år är inte så skoj faktiskt som linda gjort nu.

Var kan jag hitta en bild på Stina? Google är snålt.

Fed up wrote:
    Var kan jag hitta en bild på Stina? Google är snålt.

[http://www.vegafoto.se/bfminusetthundrasextiotrecmfinal/ Här finns ett par 100 bilder ifrån -163cm på FF, rond 2 och 3.]

[http://www.vegafoto.se/bfplusetthundrasextiotrecmfinal/ +163 FF, rond 2 och 3.]

Stina:
    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=38567&stc=1&d=1203981396]Camilla:[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=38568&stc=1&d=1203981396]

Herregud vad stor stina trots allt är!;) Hade glömt av hur maffig hon ser ut!

Betänk att vår Camilla faktiskt har både en 3e & 4e plats från tungvikten i BB!8)
    (Snart kommer rådet till unga tjejer bli ”Grym fysik men om du inte vill bygga mer Bodyfitness-massa får du köra tungvikten i byggning.:D”)

PS.Såhär framåt tävlingsdax slår Jonassius pre-snackius ut i sin fulla blom! Härligt att se.

MickeGBG wrote:
    PS.Såhär framåt tävlingsdax slår Jonassius pre-snackius ut i sin fulla blom! Härligt att se.

Hade gärna gjort ett pre-tips om byggningen också, men har tyvärr inte haft tid att plugga på. När man vet vad gubbarna har presterat innan blir det genast intressantare + att lite namn fastnar på näthinnan.

Tror inte någon riktigt kan förutse hur dessa tjejer kommer att se ut bredvid varandra och Stinas fysik skiljer ju sig en hel del ifrån Camillas och Kristinas fysik…
    Hoppas och tror att vi får se en bättre Camilla här än på FF!

stina är hur bra som helst, men tävlar hon inte i fel gren? borde vara bb och inte bf.
    iallafall i mina ögon :-)

mvh markus

MarkusNilsson wrote:
    stina är hur bra som helst, men tävlar hon inte i fel gren? borde vara bb och inte bf.
    iallafall i mina ögon :-)

Hennes muskelmassa är världsklass i body fitness. Men jämfört med de bästa bodybuilder amateurs i världen är hon ”en liten tjej” :)

Som Jonas sa.. det är omöjligt att säga hur det ska bli.Vi får se det när tjejerna står brevid varandra i comparisons.. Hurdana de ser ut jämfört varandra – det är det som avgör…All is about illusion..

1 Camilla Öhman :O

2 Kristina Dybdahl

3 Stina Telhammer

Hopas den bästa tjej bli Miss MTGP… vi får att se vem som står bäst på scenen imorgen – Let the Fight begin!!!! Cat fight :D:D:D

Standarden på samtliga är mkt bra.

Stina är dock så bra att jag varenda gång jag ser bilderna från senaste Fitnessfestivalen så kan jag inte låta bli att haja till. Fantastisk struktur och komplett muskulatur. Varenda muskelgrupp från axlarna ner till vaderna har en närmast optimal utveckling för denna gren. Imponerande, minst sagt.

Tycker:
    1. Kristina
    2. Camilla
    3. Stina

David Frykman wrote:
    Tycker:
    1. Kristina
    2. Camilla
    3. Stina

Precis som det blev, men det var verkligen inte så klart som siffrorna visar. (15, 30, 45 poäng)
    Domarna var väldigt konsekventa igenom alla 3 ronderna, speciellt i bedömningen av topp-3.
    Topp-3 fick inte ens en ”riktig” särbedömning i rond 2.
    Och i 3:e ronden hade Camilla en bikini som verkligen framhävde hennes fysik, den ronden var hennes, inget snack!
    Men Kristina fick alla ettor även här, mycket konstigt.
    Och att Kristinas färg hade bleknat i sista ronden…men när siffrorna verkar bestämda ifrån 1:a ronden, så verkade det inte betyda så mycket hur det såg ut längre.
    Kristina var en värdig vinnare, men det var mycket jämnare mellan henne och Camilla än vad siffrorna visade.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.