Vem vinner Mr Olympia 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Mr Olympia 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 265 total)
  • Author
    Aleksei wrote:
    Grym humor du har…

Om jag läser mellan raderna verkar du tycka att det är larvigt att sitta på ett forum och spåna om vem som vinner, eller?

Du, som coachar och representerar ett gäng atleter (om jag förstått rätt), kanske borde tänka på vilken bild du ger av dig själv..

Har jag fel behöver du inte ta åt dig av mitt inlägg..

Är det mig du menar, så har du fel. Och har du något att säga mig personligen, eller ge dig på företaget, så föreslår jag att du hör av dig till mig personligen.

Anton Johansson wrote:
    Är det mig du menar, så har du fel. Och har du något att säga mig personligen, eller ge dig på företaget, så föreslår jag att du hör av dig till mig personligen.

Fast nu var det ju Eshak han snackade om? Eller är jag bara trög som inte hänger med :P?

Börjar iaf bli väldigt trött på folk som inte kan ta skämt längre, gäller detta forum.

Vissa tycker det är mycket roligt att spekulera/gissa (jag), andra gör det inte!
    Vissa har svårt när någon tycker för mycket och retar sig på det, samtidigt tror dom att man är övertygad att det blir så…
    Att tycka och bry sig för mycket vad andra gör mår man aldrig bra av själv.

Att tippa hur utgången av en tävling blir är alltid mycket gissningar, men ju mer fakta man kan lägga ihop…så underlättar det.

”Jag har själv ingen kunskap om bodybuilding…har faktiskt inte förstått någonting, men det är ju roligt att gissa och låtsas att man vet…speciellt när någon lägger sin energi på det och bryr sig…Tack![/b]

Anton Johansson wrote:

Inte dig jag syftade på..

Aleksei wrote:
    Inte dig jag syftade på..

Humor är bra att ha =)

Aleksei wrote:
    Grym humor du har…

Om jag läser mellan raderna verkar du tycka att det är larvigt att sitta på ett forum och spåna om vem som vinner, eller?

Nej om du läser mellan raderna hittar du min top 3!

Har jag fel behöver du inte ta åt dig av mitt inlägg..

Lugnt =) Tar inte åt mig. Men missförstånd går att lösas…

stenis wrote:
    […]
    Min topp 5 gissning blir:

1. Phil Heath
    2. Jay Cutler
    3. Kai Greene
    4. Dexter Jackson
    5. Branch Warren

Den 3e augusti gjorde jag denna tippning i denna tråd, jag behåller den så får vi se hur de går ! :)

Ska bli kul och följa årets tävling, blir nog riktigt spännande! =)

Jay
    Phil
    victor
    dexter
    wolf
    branch
    kai förhoppningsvis! så vi slipper gå tillbaka 10år i tiden igen med en stormagad mr.o.
    Det är en ny era nu .

Min lista jag tror på:

1. Jay Cutler
    2. Kai Greene
    3. Phil Heath
    4. Branch Warren
    5. Roelly Winklaar

Min lista jag hade tyckt var roligare:
    1. Phil Heath
    2. Roelly Winklaar
    3. Victor Martinez
    4. Dennis Wolf
    5. Toney Freeman

Tror på denna lista:

1) Jay Cutler
    2) Kai greene
    3) Phil Heath
    4) Branch Warren
    5) Victor Martinez
    6) Dexter Jackson

Japp håller nog med dej där Cuttan.

1. Phil Heath
    2. Jay Cutler
    3. Victor Martinez
    4. Kai Greene
    5. Branch Warren
    6. Roelly Winklaar

Mr. Olympia Press Conference 2010

Hittade detta på youtube vet inte om det redan finns på bodybuilding.com men what the heck.

Del 1- [http://www.youtube.com/watch?v=lp1EPCgpzbE]
    Del 2- [http://www.youtube.com/watch?v=jPaX0r4Og8Q]

Nu e inte detta riktigt del 1 och 2 inte heller hela press konferensen men skitsamma bara titta. Jay svarar på lite intressanta frågor och Branch talar ut lite :pop:

J.v.K wrote:
    Det känns som slutresultatet :) wolf får dock gärna peta ner någon, men det tror jag inte kommer att hända

Tyvärr tror jag inte att Victor tar sig in där…så jag måste nog säga: Nej det känns inte som slutresultatet. :)

Tror Johnny Jacksson kommer komma högt upp riktigt tajt…kul att se

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 265 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.