Vem vinner Mr Olympia 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Mr Olympia 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 265 total)
  • Author

Tycker att Wolf var riktigt riktigt bra, hans v-form, bredd på axlar och rygg.
    Han petar rätt många hoppas jag, top 6!

Ser ingen som är i samma div som jay, bra form hård mycket massa osv.
    Phil grym snubbe är i en egen div han med ser ut som axlarna är lite bredare ser mycket bra ut.

Branch hård och en cool snubbe kämpat hårt för att komma där han är i dag med den fysiken.

Dexter ser ut som vanligt bra form som alltid! men behöver bli större som han aldrig blir.
    Men en grym fysik enligt mej.

Men det är inte vi som dömmer.

vem vinner denna pose? Branch hävdar i intervju att den här sidan varit hans akilleshäl men att han vann den här posen nu…

heath…. :)

vogga wrote:
    Ur domarnas synvinkel prioteras helheten, hur allt smälter samman, dvs få brister..
    Enligt mig är Jay, Phil och Branch givna efter förbedömningen, håller jay som klar favourite då han presenterar det bästa ”paketet”. Dock är det en final kvar, men att se brister som en Olympia med bred midja eller med trånga axlar är fel synsätt…Tycker även Johnny jackson förjänar en ganska bra placering 6-8..

Några bilder på JJ?

Min fråga är har folk slutat träna vader seriöst eller det var bara Dorian och några till som klarade av det?

Jorgen wrote:
    Min fråga är har folk slutat träna vader seriöst eller det var bara Dorian och några till som klarade av det?

Fankhouser ligger väl inne med ett par bra ska jag ha för mig.

theolito wrote:
    Fankhouser ligger väl inne med ett par bra ska jag ha för mig.

Jay.Branch har riktigt bra me

kai var inget extremt denna gången, stor eloge till phil och wolf! tycker roelly imponerade också:)

nog_nog wrote:
    vem vinner denna pose? Branch hävdar i intervju att den här sidan varit hans akilleshäl men att han vann den här posen nu…

Jävligt imponerad av Wolfs bdb faktiskt.
    Sen till Branchs bdb den är grym sen kollar man på benen och då dwarfar han alla dock är inte hans överkropp den bästa på bdb.

Fidde_Mannen wrote:
    Jay.Branch har riktigt bra me

Inte i förhållande till resten av fysiken tycker jag.

nog_nog wrote:

Ärligt talat så har Wolf nog den snyggaste BDB jag någonsin sett, synd på vaderna dock:(

Jorgen wrote:
    Inte i förhållande till resten av fysiken tycker jag.

Vad menar du? är Jay och Branch vader för små? lr för osymmetriska till resten av fysiken?

Om det är någon som har balans i sin fysik är det Jay, om man jämför med Heath t.ex.

man såg tydligt hur trång över axlarna Phil va när han stog brevid Jay, såg lite roligt ut hur mycket bredare Jay va än Phil…

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 265 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.