Vem vinner Mr Olympia 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Mr Olympia 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 265 total)
  • Author

Hoppas att Phil tar hem det! Trött på att ha Jay som mästare, snacka om tråkig fysik.

Som många andra sagt så är Wolfs BDB helt enormt bra, synd som sagt på vaderna.. tycker det känns som att wolf kan hamna riktig högt iår!

Själv hoppas jag på jay, ser lite bättre ut än förra året tycker jag, sett till ryggen beror det på vad man vill ha, bredd+massa som jay eller bra detaljer som phil. tycker även Jays ben såg bättre ut bakifrån än Phil. Framifrån ser phil lite för liten ut brevid jay även om han är grym där. Branch är nog den som förvånar mig mest, visst har hans rygg blivit bättre?
    Även dennis wolf visar att han kommer ge phil en match längre fram tycker jag, förbättringar på nedre delen av ryggen tycker jag . Dexter ser ut som 08. Rockell vilken snubbe alltså! grym fysik och även bra storlek, kommer väl kanske bli en framtidens dexter, alltid i bra form men behöver lite mer massa? Japanen imponerar också!
    Roelly winklaar, såg han lite plattare ut än vanligt, eller var det bara att alla andra va så bra?
    Det sjuka är att alla verkar vara i form!… kanske inte kai då tyvärr =(. ska bli riktigt spännande att se vem som tar hem det.

Aleksei wrote:
    Hoppas att Phil tar hem det! Trött på att ha Jay som mästare, snacka om tråkig fysik.

Dock en mycket bra fysik tävlingsmässigt, om den är tråkig eller inte är mer av en smaksak. Tror dock att det är mycket möjligt att Phil faktiskt vinner, han är i grym form och ser klockren ut i vissa poser. Tyvärr har han några poser han suger i med, front latspread t.ex. Sådant kan kosta en placering, särskilt då det inte direkt är någon av Jays sämre poser.

soccom83 wrote:
    Branch är nog den som förvånar mig mest, visst har hans rygg blivit bättre?

Ja! Det var bland de sakerna som stod ut mest när jag såg förbedömningen, inte nog med att han har lyckats komma i form i år igen utan han har förbättrat en av sina största svagheter. Kul som fan! :)

Grymt kul att se att min favorit, Dennis Wolf, äntligen är tillbaka i form igen! Enligt mig har han det bästa ”paketet” med den perfekta kombinationen av storlek, hårdhet och estetik. Titta på poser som tex dubbel biceps bakifrån, sid triceps och båda varianterna av most muscular. Det finns många andra killar som har ”freakigare” muskelgrupper men han har helt klart det bästa helhetsintrycket i min bok. Dessutom är killen lång (åtminstone i dessa sammanhang) vilket faktiskt är en stor fördel! Annars skulle väl Lee Priest varit Mr Olympia 15 år i rad vid det här laget?

Branch har helt klart förbättrat ryggen och överhuvudtaget tycker jag överkroppen ser bättre ut än tidigare.

Angående phil så är han väldigt bra och nästa år tror jag jay kan få det riktigt svettigt, men just i år är, enligt mig, phils ben för dåliga i jämförelse med jay för att hota, samt att han saknar en del av jays bredd, dock har han betydligt trevligare midja och har gått framåt en hel del det senaste året.

Baronen wrote:
    Grymt kul att se att min favorit, Dennis Wolf, äntligen är tillbaka i form igen! Enligt mig har han det bästa ”paketet” med den perfekta kombinationen av storlek, hårdhet och estetik. Titta på poser som tex dubbel biceps bakifrån, sid triceps och båda varianterna av most muscular. Det finns många andra killar som har ”freakigare” muskelgrupper men han har helt klart det bästa helhetsintrycket i min bok. Dessutom är killen lång (åtminstone i dessa sammanhang) vilket faktiskt är en stor fördel! Annars skulle väl Lee Priest varit Mr Olympia 15 år i rad vid det här laget?

Håller med dig där till 100%
    Dennis Wolf 2010
    Dennis Wolf 2009

Min topp 3 är efter ha sett förbedömningen:

1. Branch
    2. Phil
    3. Jay

Nu blir nog många bittra på tjatet om Kais mage men jag var tvungen, WTF is that thing? ;):yikes:

symmetri :D

Perra_mja wrote:
    Nu blir nog många bittra på tjatet om Kais mage men jag var tvungen, WTF is that thing? ;):yikes:

Haha herrejävlar, fast jag antar att det ser ut sådär på dem flesta nu för tiden, kanske inte lika stort men något i den stilen iallafall. Man får ju ganska bra kontakt i nedre ryggen och kan spänna den bättre.

Men det där var inte att leka med alltså :D

What you see is not always what you get.

I just BDB verkar det som om många spänner ut magen av någon anledning, om de då redan har en putmage kan det bli lite sjukt. Har sett bilder på en del som ser helt overkliga ut, minns en på Wolf för typ 2 år sedan där han såg ut att vara gravid i 128e månaden med en alienbaby (förmodligen något intergalaktiskt, tentakelbestyckat blobmonster).

Matsa wrote:
    I just BDB verkar det som om många spänner ut magen av någon anledning, om de då redan har en putmage kan det bli lite sjukt. Har sett bilder på en del som ser helt overkliga ut, minns en på Wolf för typ 2 år sedan där han såg ut att vara gravid i 128e månaden med en alienbaby (förmodligen något intergalaktiskt, tentakelbestyckat blobmonster).

För att få kontakt med nedre ryggen, så att man kan spänna den bättre.
    Dessutom syns latsen vid nedre partiet också bättre.

Yaldish wrote:
    För att få kontakt med nedre ryggen, så att man kan spänna den bättre.
    Dessutom syns latsen vid nedre partiet också bättre.

Vilket är konstigt för midjan ser bättre ut bakifrån och det är lättare att spänna ”den nedre delen av ryggen” om man trycker magen.
    Och blir midjan bättre ser latsen större ut.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 265 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.