Home › Forums › Tävlingar och Events › Vem vinner Mr Olympia 2010?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 september, 2010 at 12:05 #448226Anonym anvandareMember
Jay kommer vinna med sin fula breda midja o vattnig rygg..så e d bara…skit roligt o kolla på olympia
26 september, 2010 at 12:40 #448227Anonym anvandareMemberMIKEDRAGNAS wrote:Jay kommer vinna med sin fula breda midja o vattnig rygg..så e d bara…skit roligt o kolla på olympiaVart var det vattnet? Finalen är avgjord dessutom.
Förstår inte alla som sitter och klagar på Jay’s fysik, det han gjorde förra året och iår är stort, mycket stort!
Och all-in-all var han bäst.Phil heath var grym, och kommer bli Mr.O inom max 2 år skulle jag tro.
26 september, 2010 at 12:41 #448228Anonym anvandareMemberJay har en mer mognad o köttighet kanske i sin fysik, tror mycket handlar om politik att man ej vågar sätta Jay tvåa men Phils fysik… alltså måste jag säga något? Jag skulle vela påstå att han skulle vunnit nu. Ingen har hans flex, symmetri, helhet och den där djupa muskulaturen i många delar.
[youtube=gY5XKzrEwHU]
Åter igen.. måste jag säga något? Ja, att Jay skulle sätt sig besegrad
26 september, 2010 at 13:13 #448229Anonym anvandareMemberMikael.A wrote:tror mycket handlar om politik att man ej vågar sätta Jay tvåa men Phils fysik…vrf skulle dom inte våga sätta jay tvåa?
26 september, 2010 at 13:50 #448230Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:vrf skulle dom inte våga sätta jay tvåa?Skulle va skandal, han har varit bakom Ronnie Coleman hela tiden.
Och sen kommer någon som inte har tillräckligt stora bröst+axlar enligt mig, och vinner hela skiten. Ge det något år, så kan Phil Heath vinna eller vem det nu blir. Däremot har han förbättrat sina axlar riktigt bra sen Arnold Classic, såg mycket bättre ut :emo-thumb
Plus att Jay var i sjukt bra form.26 september, 2010 at 13:59 #448231Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Skulle va skandal, han har varit bakom Ronnie Coleman hela tiden.
Och sen kommer någon som inte har tillräckligt stora bröst+axlar enligt mig, och vinner hela skiten. Ge det något år, så kan Phil Heath vinna eller vad det nu blir. Däremot har han förbättrat sina axlar riktigt bra sen Arnold Classic, såg mycket bättre ut :emo-thumb
Plus att Jay var i sjukt bra form.Tja, han kom ju tvåa bakom Dexter…..
Phils latspread är inte bra, hade han inte varit så förbenat trång över axlarna så hade jag inte sagt emot, men som det ser ut nu har han en (enligt mig) stor brist i sin fysik. Och den går dessutom inte att rätta till.
26 september, 2010 at 14:10 #448232Anonym anvandareMemberJa, han är bara narrow, way too narrow.
Så önskade där skulle varit EN … EN … som haft perfekt symmetri, perfekt struktur, perfekta linjer, perfekt conditioning, perfekt size … sen, vi får en vinnare, runner up , trea … med många brister. Synd.
26 september, 2010 at 14:12 #448233Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Tja, han kom ju tvåa bakom Dexter…..Phils latspread är inte bra, hade han inte varit så förbenat trång över axlarna så hade jag inte sagt emot, men som det ser ut nu har han en (enligt mig) stor brist i sin fysik. Och den går dessutom inte att rätta till.
Jay Cutler var inte i rätt form då, svettades på scen bland annat. Själva fysiken hade alltså inget med saken att göra
Antar att du menar Latspread framifrån? Håller med isåfall.26 september, 2010 at 15:19 #448234Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:vrf skulle dom inte våga sätta jay tvåa?för att han drar in mer pengar:what:
26 september, 2010 at 15:22 #448235Anonym anvandareMemberAnne wrote:Ja, han är bara narrow, way too narrow.Så önskade där skulle varit EN … EN … som haft perfekt symmetri, perfekt struktur, perfekta linjer, perfekt conditioning, perfekt size … sen, vi får en vinnare, runner up , trea … med många brister. Synd.
Håller med.
Men vi har en sådan kille – señor Martinez8) (Om någon kan lära honom att dieta.)
26 september, 2010 at 15:26 #448236Anonym anvandareMemberAnne wrote:Ja, han är bara narrow, way too narrow.Så önskade där skulle varit EN … EN … som haft perfekt symmetri, perfekt struktur, perfekta linjer, perfekt conditioning, perfekt size … sen, vi får en vinnare, runner up , trea … med många brister. Synd.
Fanns en sån kille förut hans namn var Flex dock höll inte domarna med.
26 september, 2010 at 15:31 #448237Anonym anvandareMemberJag vill sätta ihop J.Jacksons överkropp med Phils armar och Branch ben… Någon galen vetenskapsman som vill åta sig detta projekt?
26 september, 2010 at 16:31 #448238Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Håller med.Men vi har en sådan kille – señor Martinez8) (Om någon kan lära honom att dieta.)
Håller med hadde han bara kommit i samma form som topp tre hade han varit oslagbar
26 september, 2010 at 17:42 #448239Anonym anvandareMemberJohnnie borde blivit bättre än 11a :yikes:
26 september, 2010 at 18:04 #448240Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Tja, han kom ju tvåa bakom Dexter…..Phils latspread är inte bra, hade han inte varit så förbenat trång över axlarna så hade jag inte sagt emot, men som det ser ut nu har han en (enligt mig) stor brist i sin fysik. Och den går dessutom inte att rätta till.
Dexter har fler brister men lyckades vinna Mr O
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.