Vem vinner Mr Olympia 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Mr Olympia 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 265 total)
  • Author
    Albin wrote:
    Wolf har ju inte prickat form eller utvecklats något vidare det sista, Kai får nog missa ganska brutalt för att Wolf skall ta honom.

Jo som ja nämnde, Wolf hade iaf en sanslös potential, men den pontentialen är ju nästan borta nu,missar han iår tror jag de aldrig blir nått av han, men hans ram och symetri (bortsett från vaderna) är ruskigt snyggt! så om wolf är lika bra ? eller bättre än 07 kan han plocka många placeringar, men just nu är de nog bara 2-3 st de handlar om på mr o iår så..

Men jag hoppas på wolfen!:up:

Kai, Phil, Jay… har vi någon mer som utmanar egentligen?

Edit: Det vore ju Victor om han förbättrats och kommer in i absolut toppform.

Albin wrote:
    Kai, Phil, Jay… har vi någon mer som utmanar egentligen?

Edit: Det vore ju Victor om han förbättrats och kommer in i absolut toppform.

Med tanke på hur branch placerades förra året blir man inte förvånad om han petar ner kai eller phil från 3an…

Dex bublar väll ändå lite?. dock helt beroende på formen hos dom andra

Jay har massan men inte fysiken och detaljerna att matcha Kai och Phil när dom kommer in i minst AC formen.
    Är inte Jay i lika bra form som förra året så är han rökt…
    Han vet ju själv att formen måste sitta där, men det samma gäller ju för alla!
    Bara hoppas att dom överträffar sig själva, ja samtliga!

Lowgrein wrote:
    Med tanke på hur branch placerades förra året blir man inte förvånad om han petar ner kai eller phil från 3an…

Dex bublar väll ändå lite?. dock helt beroende på formen hos dom andra

Absolut, men han aspirerar inte på Titeln…vilket dom andra gör.

Prickar Jay så vinner han, det är nog såpass mkt politik inblandat.

J.v.K wrote:
    är ju så löjligt att spekulera. ALLT hänger på formen.

tror & hoppas Jay dock.

samt att Heath & Wolf chockar

Om Heath kommer chockartat! bättre än på AC iår, så kommer det va de bästa som någonsin visats upp på en scen!

Min personliga favorit är Phil Heath så jag hoppas på en seger åt ”The Gift”! :)

Jonas Lundberg wrote:
    Jay har massan men inte fysiken och detaljerna att matcha Kai och Phil när dom kommer in i minst AC formen.
    Är inte Jay i lika bra form som förra året så är han rökt…
    Han vet ju själv att formen måste sitta där, men det samma gäller ju för alla!
    Bara hoppas att dom överträffar sig själva, ja samtliga!

Ja, marginalerna är små.

Om Jay är ur form vinner Kai. Om Kai är ur form vinner Jay. Om Jay och Kai är ur form vinner Phil. Med ’form’ menar jag ’riktigt bra form’. Ingen kommer undan med en halvdan tömning, den måste vara topp notch.

Om alla är i bra form vinner Jay, hans förra seger ekar fortfarande ganska tungt. För anti-Jay-konnässörer kan man ju påpeka att Jays historik inte är direkt sprängfylld med rippade scenframträdanden. Men han har nog lärt sig den läxan, jag skulle inte bli förvånad om han t o m offrade något kilo muskler för en riktigt bra form, istället för som förr; fokusera nästan uteslutande på storleken.

Och Jay är en arbetshäst, inte att glömma. Han gör sin läxa, men det gäller ju givetvis även Kai och Phil. Helvete, jag har verkligen ingen aning om hur detta kommer gå!

Är övertygad att Roelly Winklaar kommer topp-6 och tror han kan klättra.
    Han kommer in hård och dom som inte gör det åker på stryk, han växer även som ogräs!

Roelly och Sibil reste på tisdag via Amsterdam till Curacao (extremt varmt där nu!). De ska vara där 4 veckor o sen flyga till USA. Roelly är THICK o kommer att vara I FORM. Särskilt hans ben ser större ut (?!) … han hade också lärt sig nya poserings techniques, tex med side tricep…. detta blir intressant. :up: De hade redan igår en photoshooting, såg några shots, kunde fråga Sibil om jag får posta dem här.

1. Jay
    2. Kai
    3. Vic
    4. Phil
    5. Branch
    6. Roelly

gillar Phils fysik bäst men Jay vinner:)

Anne wrote:
    Roelly och Sibil reste på tisdag via Amsterdam till Curacao (extremt varmt där nu!). De ska vara där 4 veckor o sen flyga till USA. Roelly är THICK o kommer att vara I FORM. Särskilt hans ben ser större ut (?!) … han hade också lärt sig nya poserings techniques, tex med side tricep…. detta blir intressant. :up: De hade redan igår en photoshooting, såg några shots, kunde fråga Sibil om jag får posta dem här.

Uppskattar dina och Jonas uppdateringar mycket, vore väldigt kul med bilder från Roelly!

Det är alltid väldigt vanskligt att avgöra vem som är bäst utifrån individuella bilder. Först när någon står bredvid Ronnie inser man ju på allvar hur grym han är liksom:emo-thumb

1.Jay
    2.Phil
    3. Roelly (önsketänkande)

Hoppas kai åker långt ner på listan, då jag verkligen avskyr hans fysik. Men det är tur att alla tycker olika.. Som någon nämde tidigare i tråden ”beuty is in the eye of the beholder”.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 265 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.