Vem vinner Mr Olympia 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Mr Olympia 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 265 total)
  • Author

Cutler FTW!!!:happy:

Checka storleks skillnaden!!!

Som sagt så många gånger förut.. vissa ser otrolig ut ensam, men så kommer nån riktig kötthög och oj va dålig den andra killen plötsligt vart

Nu har ju dock roelly lagt på sig bra med massa på sistonde, men kommer ändå total dwarfas av jay..

Så kan ni ju tabort en 15pannor på jay för att vara i samma form som roelly är på bilden

Säger dock inte emot att han är en kötthög..

Ronny Rockel 6v. 110kg

Där är en snygg fysik!

priest__88 wrote:
    Där är en snygg fysik!

Absolut, komplett!

Dock inte störst men prickar han formen blir han grym!

Jag tycker Mr Greenes biceps ser fyllda ut…ialla fall i Front Lats Spread…Liksom hänger lite..

storcc wrote:
    Jag tycker Mr Greenes biceps ser fyllda ut…ialla fall i Front Lats Spread…Liksom hänger lite..

Sen är ju frågan vem som inte fuskat med biceps och axlar tex?
    Kai borde kunna svulla upp axlarna lite mer om han ville, ser inte ut att ha gjort det i någon större utsträckning.
    Rockel axlar var lite väl fyllda på AC sist!

[img=http://pics.musculardevelopment.com/photos/transferred/_O5C0563.jpg][img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_O5C0516.jpg][img=http://pics.musculardevelopment.com/photos/transferred/_O5C0523.jpg]Rockel har en mycket bra fysik, men saknar tyvärr den där riktiga hårdheten!

Dexter, Branch o Victor har inte många röster…ändå har alla varit topp-2 på Olympia…

J.v.K wrote:
    dom är ju bara i topp när de bästa är i dålig form :p

Tyvärr så är ju aldrig alla i sin bästa form samtidigt.
    Dom kanske är i form i år, nu var ju Branch det förra året.

Jag hoppas att Kai och Phil kommer in i sin bästa form i år och visar hur det ska se ut!

Jag tror inte Jay kan matcha Phils AC form tex.

Jag lägger mina gyllene getter på Kai :emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    Sen är ju frågan vem som inte fuskat med biceps och axlar tex?
    Kai borde kunna svulla upp axlarna lite mer om han ville, ser inte ut att ha gjort det i någon större utsträckning.
    Rockel axlar var lite väl fyllda på AC sist!

Rockel har en mycket bra fysik, men saknar tyvärr den där riktiga hårdheten!

Förvisso, men jag tycker inte det ser lika uppenbart ut här som på Greenes bilder…Kais biceps är lite väl lika Ruhls:ph34r:

storcc wrote:
    Förvisso, men jag tycker inte det ser lika uppenbart ut här som på Greenes bilder…Kais biceps är lite väl lika Ruhls:ph34r:

Och ruhl säger att han aldrig har rört sina biceps..

storcc wrote:

Jag tror att Kai har stuckit något i sina biceps, men titta på filmen jag postade på Kai när han flexar sina armar under plåtningen efter AC…filmer Kai Greene…bodybuilding!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 265 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.