Vem vinner Mr Olympia 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Mr Olympia 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 265 total)
  • Author

Läste precis tipsen i tidningen Body;
    Phil 5:a o Dexter 8:a! :D

Förutsatt att bägge är iform, så är Phil sämst 3:a och Dexter sämst 5:a!

Sen tippar ni Victor 3:a!

När Victor aldrig varit riktigt hård och benen matchar ju inte Kai, Jay, Branch o Phil så har jag mycket svårt att se honom där.

Roelly tippar ni 4:a, inte helt omöjligt…5-6 är nog mer realistiskt, men han är vass och blir bättre hela tiden!

Är Kai och Phil riktigt hårda och räfflade, så kommer även Jay till korta!

Jonas Lundberg wrote:
    Läste precis tipsen i tidningen Body;
    Phil 5:a o Dexter 8:a! :D

Förutsatt att bägge är iform, så är Phil sämst 3:a och Dexter sämst 5:a!

Är Kai och Phil riktigt hårda och räfflade, så kommer även Jay till korta!

Hmm, ny tidning idag?
    Håller med om Phil, Dexter kan nog hamna längre ner om många kommer in i sina top-conditions.

Jay kanske kommer till korta, men vinner nog om han är riktigt hård bara.

Jag tror att om jay kommer in i samma hårdhet som förra året då är saken klar, såvida inte Kai skulle lyckas med något fenomenalt. Phil har väl lite kvar att jobba på, men dexter är sämst 4a om han kommer i form… känns som en hel drös med wildcards i år. min gissning:
    1 jay
    2 kai
    3 dexter
    4 branch
    5 phil
    6 winklaar
    7toney freeman ( om han träffar formen kan han lätt spöa phil…., även om phil har en bra dag =).
    8 dennis wolf

Tror det ska mycket till för att någon av Dex och Phil ska hamna så lågt. Båda borde va galet revanschsugna. Phil efter förra Mr. O och Dexter som tappat både Olympia titeln OCH AC titeln. Tror båda kommer komma in riktigt vassa och således placera sig högt.

Hade en tanke under min promenad…bara en tanke;
    Om Kai kommer i ”Dirty Diana shape” med 10kg mer muskler, då är det väldigt Game Over!

Och kommer Phil lite bättre än på AC sist då är han lika klar 2:a!

Sähär såg det ut då!
    [img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/QW5Q0019_VOLASIHUZC.jpg][img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/QW5Q9976_TCSQOFNBON.jpg][img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_O5C0108.jpg][img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_O5C0161.jpg]

Vart kan man se Mr O när det närmar sig? Någon som vet någon livestream sida som sänder?

Swiftey wrote:
    Vart kan man se Mr O när det närmar sig? Någon som vet någon livestream sida som sänder?

Brukar dyka upp en länk här på forumet när det närmar sig.

Jonas Lundberg wrote:
    Hade en tanke under min promenad…bara en tanke;
    Om Kai kommer i ”Dirty Diana shape” med 10kg mer muskler, då är det väldigt Game Over!

Och kommer Phil lite bättre än på AC sist då är han lika klar 2:a!

Sähär såg det ut då!

10kg muskler på det där och det blir helt overkligt! Han kommer vara brutal!

Det som Phil visade upp då är näst intill ren perfektion enligt mig. Om han kommer in med samma form och paket på Olympia, fast lite större, så borde han vinna.

storcc wrote:
    10kg muskler på det där och det blir helt overkligt! Han kommer vara brutal!
    ccm wrote:
    Det som Phil visade upp då är näst intill ren perfektion enligt mig. Om han kommer in med samma form och paket på Olympia, fast lite större, så borde han vinna.

Som sagt bägge i sin bästa form blir mycket svårt för övriga att matcha.
    Kai blir ju förmodligen inte så hård, men bättre än AC 2009 räcker långt!

Fattar aldrig varför folk alltid tippar Viktor så himla högt. Visst han har en bra symmetri. Men det är ju skitsamma när han inte har varit bra form på evigheter…

ccm wrote:

+1 på den. Phils form på AC i år va verkligen helt otrolig.

Kvalade för Mr Olympia 2010

Alves, Troy
    Alvisi, Mark
    Anthony Jr., Melvin
    Cutler, Jay
    Fankhouser, Erik
    Freeman, Toney
    Greene, Kai
    Haley, Marcus
    Heath, Phil
    Jackson, Dexter
    Jackson, Johnnie
    Martinez, Victor
    Mishin, Evgeny
    Nunn, Edward
    Obiad, Issa Ibrahim
    Piotrkowicz, Robert
    Richardson, Craig
    Rockel, Ronny
    Warren, Branch
    White, Ben
    Wilmore, Bill
    Winklaar, Roelly
    Wolf, Dennis
    Yamagishi, Hidetada

Så Troy ska alltså tävla? Det var ju snack om att han hade för lite sponsorer. Fan va kul för honom isåfall =D Han som är i asbra form och allt

Yaldish wrote:
    Så Troy ska alltså tävla? Det var ju snack om att han hade för lite sponsorer. Fan va kul för honom isåfall =D Han som är i asbra form och allt

Dessa har kvalat, inte sagt att dom ska ställa upp?

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 265 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.