Video på Stanley Kibiriges fria program

Home Forums Tävlingar och Events Video på Stanley Kibiriges fria program

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • Author
    Jeanette wrote:
    Du var höjdpunkten på hela showen. Såg dig förra året och blev glad när jag hörde att du skulle tävla iår igen. du är den bästa posören någonsin. Min mamma och min lillasyster har aldrig varit på en bodybuildartävling tidigare och de var helt lyriska efter ditt framträdande. De skrek och hejade på dig! Längtar redan efter nästa gång du ska uppträda.

vet inte vad jag ska säga kan inte säga mer än tack. när jag skulle köra mitt friaprogram för fösta gången trorde jag att det skulle bli ut buad av publiken att det är för mycket på en byggar scen. men reslutaten blev något helt oväntat så jag kommer att fortsäta ge er de bästa shower så länge ni uppskatta det.

MVH//stanley

BIGSTA wrote:
    vet inte vad jag ska säga kan inte säga mer än tack. när jag skulle köra mitt friaprogram för fösta gången trorde jag att det skulle bli ut buad av publiken att det är för mycket på en byggar scen. men reslutaten blev något helt oväntat så jag kommer att fortsäta ge er de bästa shower så länge ni uppskatta det.

MVH//stanley

Så länge du slår poser och inte bara dansar ser det bra ut på en byggar scen, kör nu hårt team mate :up:

jocke wrote:
    Så länge du slår poser och inte bara dansar ser det bra ut på en byggar scen, kör nu hårt team mate :up:

tack för tipset jocke.
    skulle du kuna samla ihop alla byggare i team Dalblads så kan vi boka in någon tid o träna lite poserings moves. så att hela teamet kan lyftas.:emo-thumb

BIGSTA wrote:
    tack för tipset jocke.
    skulle du kuna samla ihop alla byggare i team Dalblads så kan vi boka in någon tid o träna lite poserings moves. så att hela teamet kan lyftas.:emo-thumb

:up: :bb2:

Måste iof vara svårt att sätta betyg på dig då du dansar mer än slår poser på scen :D . Tanken är ju att du ska framhäva dina muskler så bra som möjligt under de fria.

MEN du är grym på de du gör. Och oav om du dansar eller vad fan du än gör där uppe så är du jävligt bra på de. Jag tror fan hellre man ser dig dansa än i ett tråkigt pose program. Såg lucia året innan, var inte där i år men du lyckas iaf fånga publiken jäckligt bra.

bra jobbat och sen vill jag gratulera dig till vinsten :up: . Bra jobbat :bb3:

gurgel wrote:
    Måste iof vara svårt att sätta betyg på dig då du dansar mer än slår poser på scen :D . Tanken är ju att du ska framhäva dina muskler så bra som möjligt under de fria.

MEN du är grym på de du gör. Och oav om du dansar eller vad fan du än gör där uppe så är du jävligt bra på de. Jag tror fan hellre man ser dig dansa än i ett tråkigt pose program. Såg lucia året innan, var inte där i år men du lyckas iaf fånga publiken jäckligt bra.

bra jobbat och sen vill jag gratulera dig till vinsten :up: . Bra jobbat :bb3:

tack så mycket. i år hade jag mer poser som jag slog. man ska använda sin fantasi o att när man dansar så dansa man på sånt sätt som att det är bara musklerna som syns att de rör på sig o hur det e byggda.

StorPatrik wrote:
    men han körde en längre och ännu bättre ute på stora scen

F*n det missade jag! :( Men håller med alla andra om fria, såå jäkla grymt!!! Visade filmen för min sambo igår, som inte är det minsta intresserad av byggning, han blev eld och lågor, tyckte det var asgrymt!!

Haha, det där var otroligt häftigt! Stor eloge till dig :)

Stanley, du var h

Fantastiskt bra men jag tyckte synd om han som kom efter dig(kommer inte ihåg vem) han hade faktiskt en ganska bra uppvisning också men ljusår från din. Keep up the good work.:up:

Word up son. Fett bra.

fifan va snyggt

Ditt fira var grymt, inget snack om det. Men jag är nog mest imponerad över din fysik, den känns väldigt komplett.

Jacksatan wrote:
    Ditt fira var grymt, inget snack om det. Men jag är nog mest imponerad över din fysik, den känns väldigt komplett.

tack så mycket Jacksatan. glädje mig att höra någon e imponerad av min fysik man bli laddad för att köra hårdare.:bb2:

hittade den är bilden på mig den e från finalen under mitt fria. tyckte faktiskt om den.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.