Viktig information till alla tävlande, coacher och föreningar!!!

Home Forums Tävlingar och Events Viktig information till alla tävlande, coacher och föreningar!!!

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Inregistreringen börjar 19.00, precis som anges i inbjudan.

Vi kommer att börja med ATHLETIC FITNESS DAMER, följt av ATHLETIC FITNESS HERRAR och sen BODYBUILDING med damer först.

Till denna ska ni ha med:
    Ifyllda blanketter om Ordningsreglerna på Scandic (finns i inbjudan på skkf.org) och antidopingförsäkran (kommer att finnas vid entén till registreringen). Både den tävlande och coachen ska fylla i blanketterna.
    Legitimation.
    Startavgift (500:- per start).
    Poseringsmusik (märkt med namn och om musiken ska startas innan du går på scenen eller när du står på scenen). Endast din poseringsmusik får finnas på skivan. Ljudteknikern ska inte behöva leta efter rätt spår. De som inte lämnat musiken vid registreringen kommer att få posera till ”Min julskinka har rymt” med Werner & Werner.
    Tävlingsdräkt som ska vara påtagen. Ingen får registrera sig utan att tävlingsdräkten är påtagen. Man riskerar alltså att inte få tävla om man missar detta.
    Alla smycken, inkl piercingar, ska vara avtagna.
    Alla överdragskläder ska vara avtagna innan man går fram till scenen där registreringen sker.

Allt detta för att underlätta proceduren och för att ingen ska behöva vänta längre än absolut nödvändigt.

Preliminär startordning för tävlingen:

Förbedömning 08.00:
    1. AF fysikrond -165, +165, -180, +180.
    2. AF styrkerond -165, +165, -180, +180
    3. Bodybuilding HJ -70, -80, +80, DJ, DS -55, +55, HS -70, -80, -90, -100, +100

Final 16.00:
    1. AF rodd -165, +165, -180, +180
    2. Bodybuilding HJ -70, -80, +80, DJ, DS -55, +55 följt av prisutdelningar för dessa klassser.
    3. AF -165, +165, -180, +180 följt av prisutdelningar för dessa klasser.
    4. Bodybuilding HS -70, -80, -90, -100, +100 följt av prisutdelningar för dessa klasser.

Observera att detta är preliminärt och att klasser kan slås ihop eller försvinna helt, beroende på hur det går vid registreringen. De som inte gått till final i sin klass hämtar sina priser i tävlingscentralen på receptionsplanet.

Jag har redan packat min väska med alla tillbehör;)

”..försäkran om doping..” ?

Försäkran om att doping inte förekommer hoppas jag väl att det ska vara? Men det kanske så man säger det?

Gustaf Lindberg wrote:

Försäkran om att doping inte förekommer hoppas jag väl att det ska vara? Men det kanske så man säger det?

Från [http://www.skkf.org/?articleId=49&lang=SE SKKFs Ordförande i oktober 2009]:

Quote:
    Alla som ska tävla i en av SKKF sanktionerad tävling måste underteckna en antidopingförsäkran, där man tar intygar att man känner till SKKF:s och IFBB:s reglementen, och att man samtidigt tar avstånd från doping i alla dess former. Man förbinder sig även att vara samarbetsvillig vid ett test och i händelse av positivt resultat ta sitt ansvar och stå för konsekvenserna i samband med detta.
    priest__88 wrote:
    Jag har redan packat min väska med alla tillbehör;)

Precis så som det ska gå till!:emo-thumb Man passar på dom fem minuterna när hjärnan är någorlunda klar och slipper den stressen. Som taget ur instruktionsboken!

Gustaf Lindberg wrote:

Slarvigt formulerat av mig. Ändrat nu. Tack för påpekandet!

Janpeter:A jag kände fan de!

Jag har en fråga som du kanske kan svara på,jag är anmäld till minus 80 kilos klassen,men jag kommer att väga in i minus 70!Är det något jag måste ringa och ordna lr går det att fixa när jag kommer ner?

Mvh

priest__88 wrote:
    Janpeter:A jag kände fan de!

Jag har en fråga som du kanske kan svara på,jag är anmäld till minus 80 kilos klassen,men jag kommer att väga in i minus 70!Är det något jag måste ringa och ordna lr går det att fixa när jag kommer ner?

Mvh

Du behöver inte göra något. På invägningen avgörs vilken klass du placeras i, beroende på vad vågen säger. Du kommer nog inte att vara ensam om att vara anmäld i ”fel” klass.

Janpeter:
    Okej!Tack!

Skall även vi fitnessfjollor som inte ska vägas ha på scenbrallorna under registreringen?
    Mätas kan man väl bli med kläder så länge man är barfota :D

Daniel Lindqvist wrote:
    Skall även vi fitnessfjollor som inte ska vägas ha på scenbrallorna under registreringen?
    Mätas kan man väl bli med kläder så länge man är barfota :D

Alla ska köra i poseringsdräkt. Av flera skäl.

Janpeter Sangborn wrote:
    Alla ska köra i poseringsdräkt. Av flera skäl.

Okidoki

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.