Home › Forums › Tävlingar och Events › Viktigt meddelande till alla tävlande!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 april, 2008 at 17:08 #779249Anonym anvandareMember
Synd att det avslöjades så snabbt!
Hade velat höra talas om alla panikslagna BF tjejer, alla mail, PM och telefonsamtal som hade skickats och ringts. Och framförallt dom som springer ner på stan för att hämta sina tillåtna skor och köpa sin speedo baddräkt.1 april, 2008 at 17:21 #779250Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:Instämmer, nästa gång kan det vara smart att låsa tråden under dagen så att det enbart är trådskaparens inlägg som synsLåter som en utmärkt idé! :p
1 april, 2008 at 17:40 #779251Anonym anvandareMemberKudos JP – jag måste skylla på förvirring över argentinska tidszoner, för jag gick på det. :emo-thumb
1 april, 2008 at 17:43 #779252Anonym anvandareMemberJay wrote:Kudos JP – jag måste skylla på förvirring över argentinska tidszoner, för jag gick på det. :emo-thumbTidszoner ja. Visst. :whistle::ike::ike:
2 april, 2008 at 10:35 #779253Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Synd att det avslöjades så snabbt!
Hade velat höra talas om alla panikslagna BF tjejer, alla mail, PM och telefonsamtal som hade skickats och ringts. Och framförallt dom som springer ner på stan för att hämta sina tillåtna skor och köpa sin speedo baddräkt.Eller inte. Jag ville framkalla nån höjd puls, några smil och lite gott humör. Inte psykiska krascher, tragedier eller förnedring.
Sen instämmer jag med Jörgen. Tidszoner, pfff…
Men tufft att ändå gå ut med att man blivit duktigt blåst.
2 april, 2008 at 11:14 #779254Anonym anvandareMemberHaha, jag fick ett oroligt telefonsamtal igår från en person, som jag lovat att inte avslöja identiteten på. Han undrade upprört om jag hört om de nya regeländringarna, som han i sin tur hör av från nån annan högst upprörd person. Läget lugnade sig snabbt när jag informerade om att det var 1:a april, men då fick jag istället lova att inte berätta för nån att skämtet tagits på allvar. (Därför nämner jag inga namn)
Ditt aprilskämt tog skruv JP…snurriga byggare och fitnessfolk é nog en lätt grupp att driva med…särskilt så här nära tävling Men det é lite fult ändå:nono: :p
2 april, 2008 at 15:46 #779255Anonym anvandareMemberKlockrent. Jag gick på det, kan jag säga.
”Vad i helvete”, tänkte jag för mig själv. ”Hur fan ska folk hinna rådda med allt det där på en enda jävla dag? Förbundet är sämre skött än en dragspelsfarbrik i Irak och nu tar det hus i helvete. Huvuden kommer att få rulla för det här.”
Sen såg jag att det var ett aprilskämt och rodnaden spred sig över mina kinder.
Jävligt pinsamt att jag inte såg den komma.
2 april, 2008 at 17:39 #779256Anonym anvandareMemberAtt skade glädje kan vara så roligt!
Att reta folk som inte förstår det är roligt först, men när dom blir ”pissed off”, så tar det hela dagen att förklara sin dåliga humor…
Man är ju lite seg i kolan i slutet av dieten, men många har sirap i hjärnan mest hela tiden verkar det som.
Forum är bästa stället att missuppfatta någon på, jag försöker med många medel bli missuppfattad, så folk tror man är totalt missanpassad! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.