Vilka deltar i årets tävling?

Home Forums Tävlingar och Events Vilka deltar i årets tävling?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Jag tänkte försöka köra som förra året men har lagt ner planerna på att dessutom köra bicepscurl och bodypress. Det blir lite för mycket att fokusera på samtidigt.

jag ska köra tänkte jag…om funkar som det ska..:)

Stefan Gasslander wrote:

Halloj Stefan :) !

Kul du kör hårt med träningen. Vi lär ses på FitnessFestivalen även i år men i år står även jag på scenen :) , i BodyFitness :) .
    Kör hårt o Må Så Gott.

:bb3:

Jag ska försöka övertala Linda till att vara med.. :) Själv är jag för tung och fet för tillfället. :|

Annika Warg wrote:
    Halloj Stefan :) !

Kul du kör hårt med träningen. Vi lär ses på FitnessFestivalen även i år men i år står även jag på scenen :) , i BodyFitness :) .
    Kör hårt o Må Så Gott.

:bb3:

Hej

Kul då ses vi jag kör bodyfitness där med …helgen innan tänkte jag va med i dc…

Ha det gott….:)

Mats Egelstig wrote:
    Jag ska försöka övertala Linda till att vara med.. :) Själv är jag för tung och fet för tillfället. :|

vi ses säkert nån annan gång på scen..:emo-thumb eller hur:bb2:

Stefan Gasslander wrote:

Kul!
    Jag hade ju tänkt ge dig en match i bicce-tävlingen och var nästan uppe i ett bra repsantal men det blir inget som sagt :emo-thumb

DC sitter hårt för mig. Har ingen motivation längre men formmässigt ligger man inte såå illa till ändå…

Jag kommer att k

f

f

Finns det olika klasser? t.ex. för mig som är 18 bast som kan göra 30 dips, är det någon ide att vara med? :)

Inzza wrote:
    Finns det olika klasser? t.ex. för mig som är 18 bast som kan göra 30 dips, är det någon ide att vara med? :)

just sånna här grejjer är bara jävligt kul att vara med ..det kvittar hur det går ..man får en sån jävla kick

det e samma klass för alla :emo-thumb

Micke A wrote:
    Kul!
    Jag hade ju tänkt ge dig en match i bicce-tävlingen och var nästan uppe i ett bra repsantal men det blir inget som sagt :emo-thumb

DC sitter hårt för mig. Har ingen motivation längre men formmässigt ligger man inte såå illa till ändå…

Hej micke

Nä det kan va så ibland med motivationen jag vet själv jag bestämde mig 11 veckor före DC…och då innan så hade jag noll motiva…:whistle:

Men nu börjar det kännas riktigt bra får se hur det går….:bb2:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.