Home › Forums › Tävlingar och Events › Vilka kommer att tävla??
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2006 at 15:40 #956677Anonym anvandareMemberAnne wrote:En fråga till angående viktklasserna.
På [http://www.skkf.org/tavlingar/klassindelning_NM2006.htm skkf.org ] står det att damerna tävlar bara i en over all klass. I inlägget av Mats står det -57 och +57. Vilket stämmer?Det blir en overallklass. Dessutom är det så att om det är mindre än 5 tävlande i en klass så slås den ihop med den närmast överliggande klassen.
15 oktober, 2006 at 18:47 #956678Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ska inte mirre vara med??Hej Mia,
Jag ska inte vara med på scenen men jag kommer med hög sannolikhet att finnas backstage så vi kan fortsätta våra små diskussioner när det finns lite tid över. :emo-thumb Jag känner att jag vill satsa enbart på en tävling per år, det räcker för min kropp. Jobbet samt mina nära och kära måste få mer tid nu eftersom det har varit lite sisådär på den fronten de senaste två månaderna. Det är viktigare för mig än en tävling.
Vi ses!Kram
Mirre15 oktober, 2006 at 20:49 #956679Anonym anvandareMemberok mirre, jag förstår! vet hur det är med att inte hinna med det sociala
men om en vecka!!!
kul att du kommer vara där iallfall! som coach eller`?15 oktober, 2006 at 21:02 #956680Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Ett litet försök till sammanställning av anmälda som jag har tillgång till. Saknas gör Island, Estland hade jag info om att de skulle skicka ett par i CBB också, men de är inte anmälda.Reserverar mig för eventuella som saknas.
Body Building Rullstol:
Antoni Khadraoui – SBody Building Damer -57kg
Annelie Nilsson – S
Helene Westerlund – S
Madelene Hermansson – S
Åsa Lötbom – S
Lotte Bendix – D
Susanna Mantila – F
Jaana Kohonen – F
Margareth Dybevk – NBody Building Damer +57kg
Lena Hedblad – S
Eva Birath – S
Marthe Sundby – NBody Building Herrar -70kg
Tommi Kaukinen FBody Building Herrar -75kg
Micke Andersson – S
Sami Maaniemi – FBody Building Herrar -80kg
Mats Ljung – S
Ali Farouk – S
Mahdi Shahmarvand – D
Juha Hakala – F
Jari Laine – F
Martin Engström – N
Thomas Askeland – NBody Building Herrar -85kg
Mattias Öhlén – S
Jerry Ossi – F
Markku Ylijoutsijärvi – F
Daniel Stisen – NBody Building Herrar -90kg
Pierre Chamoun – S
Ott Kiivikas – E
Jacob Hansen – D
Tommi Heinonen – F
Sami Koponen – F
Marko Heikkinen – F
Joel Pascua – NBody Building Herrar -100kg
Farzad Kazemi – S
Henrik Lingh – S
Kimmo Pätäri – F
Timo Honkala – F
Samuel Helgessen – NBody Building Herrar +100kg
Kim Kold – D
Christer Norman – S
Csaba Kocsis – S
Janne Käyhty – F
Sami Jääskeläinen – F
Veli-Pekka Niskanen – FClassic Body Building Herrar -178cm
Younes Laroussi – S
Alexander Henden – S
Kenny Håkansson – S
Stiven Schmidt – D
André Thesen – NClassic Body Building Herrar +178cm
Mauricio Toro – S
Christian Berg Philip – D
Utti Hietala – F
Voitto Suosaari – F
Ronny Olsen – NAthletic Fitness Damer -165cm
Helena Forssén – S
Tini Gardebrand – S
Anoma Marasinghe – S
Rita Hedvik – NAthletic Fitness Damer +165cm
Amelie Wejle – S
Anna Bergli – S
Anna Ambjörnsson – S
Behira Goli – SAthletic Fitness Herrar -180cm
Lucio Pelaez – S
Zackarias Wihrén – S
Rookie Westin – S
Johan Gustafsson – S
Anders Tengvert – S
Pierre Kärfstedt – S
Jörn Pettersen – N
Ken Johansen -N
Glen Waksvik – NAthletic Fitness Herrar +180cm
Mattias Hagelin – S
Fredrik Wettergren – S
Seth Ronland – S
Ako Rahim – S
Peo Bergqvist – S
Per Fisker Rasmussen – D
Sondre Bjerke Mathisen – NBody Fitness Damer -163cm
Carina Isaksson – S
Linda Fodor Egelstig – S
Åsa Hällstorp – S
Maria Andersson – S
Katrin Skovgaard Petersen – D
Tarja Vähäkuopus – F
Susanna Lampela – F
Pia Jansson – N
Caroline Lam – N
Ann Kristin Bundli – NBody Fitness Damer +163cm
Catharina Wettermark – S
Cici Benjaminsson – S
Lina Eklund – S
Marie Gibbon – S
Dorthe Hoffmann – D
Katarina Tunturi – F
Riikka Alasalmi – F
Nina Sandvoll Moe – N
Ann Merethe Gudhus – N
Mona Solli – NFitness Damer
Sofie Nordenberg – S
Marjo Krishi – F
Nora Yrjölä – FKan stryka Mattias i 85:an, har lagt ner planerna på att köra nordiska, fattar förövrigt inte varför det är så jäkla dåligt svenskt deltagande????
15 oktober, 2006 at 21:13 #956681Anonym anvandareMemberhva med Henrik Jansson
og Ahmed Ahmed?? de vant vel klassen sin. men ser de ikke på listen til nordisk15 oktober, 2006 at 21:47 #956682Anonym anvandareMemberO Finland skickar ett jätte stort lag .. o så få tävlande från andra länder Så synd…
Men BF line ups ser jätte goda ut!! :up:16 oktober, 2006 at 00:12 #956683Anonym anvandareMemberSynd att inte fler tjejer från de andra länderna är intresserade av AF.
Men det blir ju lite mer spännande om klasserna slås ihop.16 oktober, 2006 at 08:32 #956684Anonym anvandareMemberLil T wrote:Fasen när Nordiska går ”runt knuten” borde alla som får vilja vara med, men listan kanske inte är komplett ännu. JP borde ha den slutliga anmälningslistan snart antar jag…Jag kan svara för min egen del, vet inte hur andra resonerat. Direkt efter SM var jag supernöjd och glad över mitt silver. Givetvis ville jag i glädjeruset köra även NM. Dock slits min kropp hårt av tömning, laddning, omställning av mineralbalanser i kroppen. Låg sängliggandes i 3-4 dagar efter SM, huvudet ville fortfarande tävla och jag såg inget annat val. Men nu i helgen gick jag totalt in i väggen och när jag började min tömning pallade inte kroppen mer. Så efter noga övervägande fattade jag beslut att inte tävla NM.
Tyvärr finns det heller inte marginal viktmässigt att tävla med en annan, lättare och lugnare tömning/laddning.
Säkert fler med mig som resonerar så och har svårt att ladda om till fler tävlingar, tyvärr.
Jag åker dock till Karstad och stöttar Linda och övriga svenska tävlande.
//En trött och sliten Mats.
16 oktober, 2006 at 08:40 #956685Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Jag kan svara för min egen del, vet inte hur andra resonerat. Direkt efter SM var jag supernöjd och glad över mitt silver. Givetvis ville jag i glädjeruset köra även NM. Dock slits min kropp hårt av tömning, laddning, omställning av mineralbalanser i kroppen. Låg sängliggandes i 3-4 dagar efter SM, huvudet ville fortfarande tävla och jag såg inget annat val. Men nu i helgen gick jag totalt in i väggen och när jag började min tömning pallade inte kroppen mer. Så efter noga övervägande fattade jag beslut att inte tävla NM.Tyvärr finns det heller inte marginal viktmässigt att tävla med en annan, lättare och lugnare tömning/laddning.
Säkert fler med mig som resonerar så och har svårt att ladda om till fler tävlingar, tyvärr.
Er bare og kjøre på skal ikke være lett! nordisk blir mitt 3 stevne nå på en måne. men merker nå att kroppen vil ha mat ja og er like før jeg sprekker vær dag. så skal bli godt og bli ferdig på lørdag ja.
og jeg har drømme maten klar :up:er det endelig liste over svenske som skal være med?
hadde regner med att de som vant første plassen i SM ville være med, men ser ikke alle på listen.sam,,,
16 oktober, 2006 at 08:51 #956686Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Jag kan svara för min egen del, vet inte hur andra resonerat. Direkt efter SM var jag supernöjd och glad över mitt silver. Givetvis ville jag i glädjeruset köra även NM. Dock slits min kropp hårt av tömning, laddning, omställning av mineralbalanser i kroppen. Låg sängliggandes i 3-4 dagar efter SM, huvudet ville fortfarande tävla och jag såg inget annat val. Men nu i helgen gick jag totalt in i väggen och när jag började min tömning pallade inte kroppen mer. Så efter noga övervägande fattade jag beslut att inte tävla NM.Tyvärr finns det heller inte marginal viktmässigt att tävla med en annan, lättare och lugnare tömning/laddning.
Det hade vart roligt om du hade kunnat vara med men jag förstår, det är tufft att ladda om på två veckor. Har själv drabbas av en förkylning men som tur är verkar det vara en mildare sådan…..
Vi ses där!
16 oktober, 2006 at 11:17 #956687Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Jag kan svara för min egen del, vet inte hur andra resonerat. Direkt efter SM var jag supernöjd och glad över mitt silver. Givetvis ville jag i glädjeruset köra även NM. Dock slits min kropp hårt av tömning, laddning, omställning av mineralbalanser i kroppen. Låg sängliggandes i 3-4 dagar efter SM, huvudet ville fortfarande tävla och jag såg inget annat val. Men nu i helgen gick jag totalt in i väggen och när jag började min tömning pallade inte kroppen mer. Så efter noga övervägande fattade jag beslut att inte tävla NM.Säkert fler med mig som resonerar så och har svårt att ladda om till fler tävlingar, tyvärr.
Du är inte ensam om att känna så där! Man har haft ett mål i sikte en lång tid och när målet är uppnått så är det som att luften går ur en, svårt för huvudet att ladda om mentalt efter en sån urladdning Tycker att du gör ett klokt val som lyssnar på din kropp! Vi har ju trots allt bara en kropp som ska hålla resten av livet..
Din psykiska och fysiska hälsa är mer värd än en liten metallbit i ett snöre :up: (glömde den ev proteinburken oxå..sorry)
Du nämde förut om ditt livs form vid 40..så du har gott om tid att ladda om på nytt
16 oktober, 2006 at 11:28 #956688Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Du är inte ensam om att känna så där! Man har haft ett mål i sikte en lång tid och när målet är uppnått så är det som att luften går ur en, svårt för huvudet att ladda om mentalt efter en sån urladdning Tycker att du gör ett klokt val som lyssnar på din kropp! Vi har ju trots allt bara en kropp som ska hålla resten av livet..Din psykiska och fysiska hälsa är mer värd än en liten metallbit i ett snöre :up: (glömde den ev proteinburken oxå..sorry)
Du nämde förut om ditt livs form vid 40..så du har gott om tid att ladda om på nytt
Håller med till 100%, tack för supporten.
16 oktober, 2006 at 11:29 #956689Anonym anvandareMemberdet var ju synd mats!!! men det måste kännas gott att ”avsluta” säsongen som sm-tvåa
hoppas det går bättre för linda då…med hälsan menar jag16 oktober, 2006 at 11:42 #956690Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:det var ju synd mats!!! men det måste kännas gott att ”avsluta” säsongen som sm-tvåa
hoppas det går bättre för linda då…med hälsan menar jagHänvisar till Lindas blogg, där hennes ord går att läsa.
[http://www.lindafodor.com/hemsida/index.htm]
16 oktober, 2006 at 12:14 #956691Anonym anvandareMemberja och en annan skall få penicillin i em, en visdomstand som spökar….typiskt. :frust:
Jagh ar dock tänkt att ställa upp, det får bli som det blir. 👿
Jag tycker dock att de skall bli spännande om våra klasser slås i hop, då kan det hända lite mer kanske…inte vet jag…..men symmertrin borde bli oerhört svår att bedömma, 1.80 och 1.56 hur bedömmer man det……ingen lätt uppgift för domarna.En stakars norsk tjej mot sju svenska..vartär danskorna???????
När kommer sista slutgiltiga listan?TIni
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.