Vilka ska köra DC?

Home Forums Tävlingar och Events Vilka ska köra DC?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 164 total)
  • Author
    emiladrian wrote:
    Är i valet o kvalet

kanske dax att bestämma sig snart va :|

Micke A wrote:
    F-n också! Då skulle man ju velat vara med.
    Men de blir inge me D för min del tyvärr!

Lycka till!

Vad synd då ..vad gör att du inte kan vara med då ..:)

Stefan Gasslander wrote:
    Vad synd då ..vad gör att du inte kan vara med då ..:)

Har haft annat fokus än träning i år. Till stor del beroende på att jag blivit pappa.
    Ner och titta ska jag troligen i alla fall. Nån måste ju hålla Arne i örat :|

När kan man vänta sig en preliminär lista på de anmälda? :pop:

jag har lite funderingar på af långa… eller funderingar å funderingar… ska köra gärnet om det vill sig bra :)

Micke A wrote:
    Har haft annat fokus än träning i år. Till stor del beroende på att jag blivit pappa.
    Ner och titta ska jag troligen i alla fall. Nån måste ju hålla Arne i örat :|

Grattis till faderskapet då…:) vi syns där

Kul Frida då ses vi nog, klasserna slås säkert i hop.. och jag blir förhoppningsvis en -52 om det vill sig väl. Min första BB tävling…..

Tini

Ogge wrote:
    När kan man vänta sig en preliminär lista på de anmälda? :pop:

JAg skall lite närmare tävlingen sammanställa en lista….;)

Frida G wrote:
    BB -57kg : Nervigt värre..Min först BB tävling..

også min første men bliver +57 kg :emo-thumb

… cool med flere BB-girls on stage :P

En dum fråga kanske.. Men vad innebär det om 2 klasser slås ihop? Jag menar för det här med poäng, placering m.m.. Känns ju lite knasigt om den i -52 vinner& 2:an är i klass -57kg.. Lr är det bara jag som tänker så??:o

Jag håller med och jag vet inte hur det funkar på DC och Lucia, men i SM och NM var det så i AF och jag antar att det är samma i BB. Är det så Arne?
    Är man mindre än 5 deltagare brukar det slås ihop…jag håller med för jag ser ut som en sparris bredvid 57+, än så länge vet jag inte vilken klass det blir förmig …helst -52, men de sista 2 kg sitter som berget.

Har någon nåt bta tips på att bli av med dessa hg…..förutom laxermedel….fniss:)

Frida G wrote:
    En dum fråga kanske.. Men vad innebär det om 2 klasser slås ihop? Jag menar för det här med poäng, placering m.m.. Känns ju lite knasigt om den i -52 vinner& 2:an är i klass -57kg.. Lr är det bara jag som tänker så??:o

När klasser slås ihop så bedöms ni som EN klass men ni separeras sedan ut i de olika klasserna vid prisutdelningen.

tini wrote:
    Jag håller med och jag vet inte hur det funkar på DC och Lucia, men i SM och NM var det så i AF och jag antar att det är samma i BB. Är det så Arne?
    Är man mindre än 5 deltagare brukar det slås ihop…jag håller med för jag ser ut som en sparris bredvid 57+, än så länge vet jag inte vilken klass det blir förmig …helst -52, men de sista 2 kg sitter som berget.

Har någon nåt bta tips på att bli av med dessa hg…..förutom laxermedel….fniss:)

När invägningen är klar så bestämmer antalet om det blir skall bli sammanslagningar. Väg in i den klass som du är i bäst form i UTAN att må dåligt!;)

Ja siktar givetvis på att bli så hård som möjligt eftersom jag inte är jätte muskulös..och då är det -52 som gäller har bara 1,3 kg kvar nu och tre veckor så det borde gå.
    SEs vi på fredag med HÄlsostudions tävlande från Eslöv? Jessica Branäs hade pratat med dig angående det va?

Tini

Arne nu är det ju inte långt kvar, kan du inte kolla om du får upp en deltagarlista? :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 164 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.