Vilka ska köra DC?

Home Forums Tävlingar och Events Vilka ska köra DC?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 164 total)
  • Author

Vart har alla Juniorer tagit vägen?? DC är ju den rätta tävlingen för de.
    Hoppas att det rammlar in många fler anmällningar imorgon, 18 tävlande i +185 i AF är mycket mindre än vad jag hoppades på.

Benjamin wrote:
    Hoppas att det rammlar in många fler anmällningar imorgon, 18 tävlande i +185 i AF är mycket mindre än vad jag hoppades på.[/QUO

jo men du får ju tänka på att +185cm är en ”ny” klass :D :D

Benjamin wrote:
    Hoppas att det rammlar in många fler anmällningar imorgon, 18 tävlande i +185 i AF är mycket mindre än vad jag hoppades på.

Synd! Men dom kanske inte är intresserade att skaffa sig tävlingserfarenhet? Dessutom får man dubblera på DC.

jiggen wrote:
    Benjamin wrote:
    Hoppas att det rammlar in många fler anmällningar imorgon, 18 tävlande i +185 i AF är mycket mindre än vad jag hoppades på.[/QUO

jo men du får ju tänka på att +185cm är en ”ny” klass :D :D

hahaha flabben din spinkis…

Benjamin wrote:
    jiggen wrote:

hahaha flabben din spinkis…

ajajaj den där tog hårt,den ska du få för :D :|

Arne Persson wrote:
    Synd! Men dom kanske inte är intresserade att skaffa sig tävlingserfarenhet? Dessutom får man dubblera på DC.

Får man ngn fin medalj om man pallplacerar sig som Jr? :| :D

Melin wrote:
    Får man ngn fin medalj om man pallplacerar sig som Jr? :| :D

Buckla, plakett och ev. en overallmedalj.

Har JOhanna Nihlen från gymbolaget redan ångrat sig, måst evarit när hon sett det starka startfältet…….:|

tini wrote:
    Har JOhanna Nihlen från gymbolaget redan ångrat sig, måst evarit när hon sett det starka startfältet…….:|

Hon hade tydligen krympt några cm för en dag, men nu är hon tillbaka i rätt klass.

Ogge wrote:
    Hon hade tydligen krympt några cm för en dag, men nu är hon tillbaka i rätt klass.

Meh..kan hon inte stanna i kortisklassen istället :) Shnygg brud den dära, blir farlig :nod

TeTe wrote:
    Meh..kan hon inte stanna i kortisklassen istället :) Shnygg brud den dära, blir farlig

Haha tja varför inte, då slipper hon möta behira i rodden :D

Tell me about it! :P ;)

jag hade gärna behållt henne i korta att vara tvåkänns meningslöst, den som vinner symmetrin vinner hela DC det är avgjort efter symmetrin alltså, får vi inte vara med i långa klassen i stället ARne? Vore mer tävling då?
    Vart kanjag få protokollen från DC 05 med antal chins osv….

Tini

Arne Persson wrote:
    Buckla, plakett och ev. en overallmedalj.

Sweet :D
    Förresten, kan man snacka med domarna efteråt eller ngt så man får lite synpunkter på vad som var bra resp dåligt?

tini wrote:
    jag hade gärna behållt henne i korta att vara tvåkänns meningslöst, den som vinner symmetrin vinner hela DC det är avgjort efter symmetrin alltså, får vi inte vara med i långa klassen i stället ARne? Vore mer tävling då?
    Vart kanjag få protokollen från DC 05 med antal chins osv….

Tini

Ja det kan jag förstå, men ni är 3 iaf då rebecka ska köra korta.

Protokollen har funnits på [www.skkf.org] tidigare iaf.

tini wrote:

Hade man ställt upp på sådana svaga grunder har man nog inget där att göra öht. :D Och hellre att man kommer sist i ett sådant startfällt än det i korta klassen. :p (och nu menar jag till antalet…)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 164 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.