Home › Forums › Tävlingar och Events › Vilka ska köra DC?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 november, 2006 at 23:56 #939824Anonym anvandareMember
men i -100
Arne Persson wrote:Inte i +100.25 november, 2006 at 00:18 #939825Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:men i -100Jo. Trodde han skulle upp i +100.
25 november, 2006 at 22:58 #939826Anonym anvandareMemberARne! Jag skule vilja ha en dagordning över lördagen, eftersom jag tävlar både i BB och af behöver jag veta vilken bikini och hur jag skall ladda för att klara det……
får man nåt PM på mail eller nåt?
Jag undrar oxå om man får ha några attribut i BB, i AF är det inte ens tillåtet med örhängen ju? Är tomte luva OK?????Tini
25 november, 2006 at 23:23 #939827Anonym anvandareMembertini wrote:i AF är det inte ens tillåtet med örhängen ju?va?
25 november, 2006 at 23:31 #939828Anonym anvandareMemberAroha wrote:va?I AF får man inte bära andra smycken än vigsel/förlovningsring.
25 november, 2006 at 23:33 #939829Anonym anvandareMembertini wrote:ARne! Jag skule vilja ha en dagordning över lördagen, eftersom jag tävlar både i BB och af behöver jag veta vilken bikini och hur jag skall ladda för att klara det……
får man nåt PM på mail eller nåt?
Jag undrar oxå om man får ha några attribut i BB, i AF är det inte ens tillåtet med örhängen ju? Är tomte luva OK?????Tini
På FB börjar vi med AF klasserna i symmetri ronden och sedan BB klasserna för att avsluta förbedömningen med Chins och dips momenten. Finalen kommer att börja med roddmomentet med 4-5 seriekopplade roddmaskiner och storbildsskärm. Det kommer upp en dagordning på tävlimngen så det är lugnt. Det finns klara regler om smycken. Vigselringar etc. är det enda.
26 november, 2006 at 07:40 #939830Anonym anvandareMembertini wrote:Jag undrar oxå om man får ha några attribut i BB, i AF är det inte ens tillåtet med örhängen ju? Är tomte luva OK?????Tini
Låg eller?
Detta har du fått svar på via mail tidigare i veckan…
Vare sig tomte eller luva är ok att ta med in på scenen. Rätt placerad julgran kan dock vara ok.26 november, 2006 at 10:38 #939831Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Låg eller?Detta har du fått svar på via mail tidigare i veckan…
Vare sig tomte eller luva är ok att ta med in på scenen. Rätt placerad julgran kan dock vara ok.Hur blir det för din del JP? Ansiktspiercing i år igen?
26 november, 2006 at 10:52 #939832Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Hur blir det för din del JP? Ansiktspiercing i år igen?Nä. Det är gammalt. Nu gäller horn och hel ansiktstatuering.
26 november, 2006 at 11:09 #939833Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Nä. Det är gammalt. Nu gäller horn och hel ansiktstatuering.Ha ha! Samt klyven tunga….
26 november, 2006 at 17:41 #939834Anonym anvandareMemberYO BIG PAPPA ARNE:emo-thumb
Kom och tänka på en praktisk detalj ang. Dec. cupen.
Vore det inte en bra idé att investera i någon form av avspärrningstejp. för de nedersta bänkraderna.
Detta mest med tanke på Din röst och fysiska ansträngning…
Jag menar: Det måste ju gå åt minst 1000 kcal och en sårig strupe att under en hel dag avvisa alla de fövirrade själar som placerar sig på bänkraderna längst fram under förbedömningen…:nono:
MVH: Andreas :emo-thumb
26 november, 2006 at 17:48 #939835Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Låg eller?Detta har du fått svar på via mail tidigare i veckan…
Vare sig tomte eller luva är ok att ta med in på scenen. Rätt placerad julgran kan dock vara ok.poseringsbyxa med elefantsnabel då? :p tänk den synen
26 november, 2006 at 18:07 #939836Anonym anvandareMemberAndreas Malm wrote:YO BIG PAPPA ARNE:emo-thumbKom och tänka på en praktisk detalj ang. Dec. cupen.
Vore det inte en bra idé att investera i någon form av avspärrningstejp. för de nedersta bänkraderna.
Detta mest med tanke på Din röst och fysiska ansträngning…
Jag menar: Det måste ju gå åt minst 1000 kcal och en sårig strupe att under en hel dag avvisa alla de fövirrade själar som placerar sig på bänkraderna längst fram under förbedömningen…:nono:
MVH: Andreas :emo-thumb
OOOOld news! Föll inte i god jord ens -99. ”Varför ändra ett vinnande koncept?” var svaret vi fick av allas vår Persson.
26 november, 2006 at 18:35 #939837Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:OOOOld news! Föll inte i god jord ens -99. ”Varför ändra ett vinnande koncept?” var svaret vi fick av allas vår Persson.Ha ha! Precis! Goda traditioner bör man inte rucka på.
26 november, 2006 at 19:52 #939838Anonym anvandareMemberDet är lite glest i +100 än så länge.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.