Vilka ska köra DC?

Home Forums Tävlingar och Events Vilka ska köra DC?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 164 total)
  • Author

men i -100 :)

Arne Persson wrote:
    Inte i +100.:)
    Martin.P wrote:
    men i -100 :)

Jo. Trodde han skulle upp i +100.

ARne! Jag skule vilja ha en dagordning över lördagen, eftersom jag tävlar både i BB och af behöver jag veta vilken bikini och hur jag skall ladda för att klara det……
    får man nåt PM på mail eller nåt?
    Jag undrar oxå om man får ha några attribut i BB, i AF är det inte ens tillåtet med örhängen ju? Är tomte luva OK????? ;) :|

Tini

tini wrote:
    i AF är det inte ens tillåtet med örhängen ju?

va? :|

Aroha wrote:
    va? :|

I AF får man inte bära andra smycken än vigsel/förlovningsring.

tini wrote:
    ARne! Jag skule vilja ha en dagordning över lördagen, eftersom jag tävlar både i BB och af behöver jag veta vilken bikini och hur jag skall ladda för att klara det……
    får man nåt PM på mail eller nåt?
    Jag undrar oxå om man får ha några attribut i BB, i AF är det inte ens tillåtet med örhängen ju? Är tomte luva OK????? ;) :|

Tini

På FB börjar vi med AF klasserna i symmetri ronden och sedan BB klasserna för att avsluta förbedömningen med Chins och dips momenten. Finalen kommer att börja med roddmomentet med 4-5 seriekopplade roddmaskiner och storbildsskärm. Det kommer upp en dagordning på tävlimngen så det är lugnt. Det finns klara regler om smycken. Vigselringar etc. är det enda.

tini wrote:

Tini

Låg eller?

Detta har du fått svar på via mail tidigare i veckan…
    Vare sig tomte eller luva är ok att ta med in på scenen. Rätt placerad julgran kan dock vara ok.

Janpeter Sangborn wrote:
    Låg eller?

Vare sig tomte eller luva är ok att ta med in på scenen. Rätt placerad julgran kan dock vara ok.

Hur blir det för din del JP? Ansiktspiercing i år igen?:D

Arne Persson wrote:
    Hur blir det för din del JP? Ansiktspiercing i år igen?:D

Nä. Det är gammalt. Nu gäller horn och hel ansiktstatuering.

Janpeter Sangborn wrote:
    Nä. Det är gammalt. Nu gäller horn och hel ansiktstatuering.

Ha ha! Samt klyven tunga….

YO BIG PAPPA ARNE:emo-thumb

Kom och tänka på en praktisk detalj ang. Dec. cupen.

Vore det inte en bra idé att investera i någon form av avspärrningstejp. för de nedersta bänkraderna.

Detta mest med tanke på Din röst och fysiska ansträngning…:(

Jag menar: Det måste ju gå åt minst 1000 kcal och en sårig strupe att under en hel dag avvisa alla de fövirrade själar som placerar sig på bänkraderna längst fram under förbedömningen…:nono:

MVH: Andreas :emo-thumb

Janpeter Sangborn wrote:
    Låg eller?

poseringsbyxa med elefantsnabel då? :p tänk den synen :D

Andreas Malm wrote:
    YO BIG PAPPA ARNE:emo-thumb

Kom och tänka på en praktisk detalj ang. Dec. cupen.

Vore det inte en bra idé att investera i någon form av avspärrningstejp. för de nedersta bänkraderna.

Detta mest med tanke på Din röst och fysiska ansträngning…:(

Jag menar: Det måste ju gå åt minst 1000 kcal och en sårig strupe att under en hel dag avvisa alla de fövirrade själar som placerar sig på bänkraderna längst fram under förbedömningen…:nono:

MVH: Andreas :emo-thumb

OOOOld news! Föll inte i god jord ens -99. ”Varför ändra ett vinnande koncept?” var svaret vi fick av allas vår Persson.

Janpeter Sangborn wrote:
    OOOOld news! Föll inte i god jord ens -99. ”Varför ändra ett vinnande koncept?” var svaret vi fick av allas vår Persson.

Ha ha! Precis! Goda traditioner bör man inte rucka på.:D

Det är lite glest i +100 än så länge.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 164 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.