Home › Forums › Tävlingar och Events › vilka ska upp och kolla pa Grand prix
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 april, 2007 at 11:46 #897870Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Fan va kul!
Vi är fyra galna brudar från göteborg som kommer och stökar till det
Eva-Lotta (Mupp)
Helena S (massör)
Emma (Pt)
Linda (GodisMonstret)What a gang!
Watch out Västerås,, wild and crazy girls,, will hunting you:)
4 april, 2007 at 13:03 #897871Anonym anvandareMemberman vet att man brinner för något när man frågar alla man känner om att få låna en bil, för att köra 6 h upp o 6 h ner på en o samma dag… :emo-thumb
det blir mer sitta i bilen än att kolla tävling en påskafton som den kommande, men va f-n, bättre ”påskägg” kan man väl inte få?
vi ses där uppe i det tillfälligt uppbyggda byggar-meckat i Aaros kongresscenter!
4 april, 2007 at 13:21 #897872Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Fan va kul!Vi är fyra galna brudar från göteborg som kommer och stökar till det
Eva-Lotta (Mupp)
Helena S (massör)
Emma (Pt)
Linda (GodisMonstret)What a gang!
Ja ha då får man sätta på sig regnkläderna då………….. Kommer väl att dreglas en del….
Vi ses på lördag!
Mvh
Micke4 april, 2007 at 13:48 #897873Anonym anvandareMemberJag kommer vara där. Känns igenom genom att jag bär Guiance i en bärsele på magen.
4 april, 2007 at 13:52 #897874Anonym anvandareMemberJay wrote:Jag kommer vara där. Känns igenom genom att jag bär Guiance i en bärsele på magen.Mycket snack om det där bärandet. Du är medveten om att jag är helt skamlös och dessutom absolut inte har något emot att slippa gå en hel dag? Bara börja träna för jag kommer hänga där vare sig du vill eller inte:nod
4 april, 2007 at 14:03 #897875Anonym anvandareMemberJay wrote:Jag kommer vara där. Känns igenom genom att jag bär Guiance i en bärsele på magen.Skulle du inte låna min magväska till det?
4 april, 2007 at 14:04 #897876Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Mycket snack om det där bärandet. Du är medveten om att jag är helt skamlös och dessutom absolut inte har något emot att slippa gå en hel dag?Det kommer bli en spännande helg.
Janpeter Sangborn wrote:Skulle du inte låna min magväska till det?Hahahahahahahahahaahhahahhahahahahahaha.
Jo.
4 april, 2007 at 14:09 #897877Anonym anvandareMemberNi känner igen mig på mina solbrillor (Har lazrat ögonen & måste faktiskt behålla dem på..SANT!) & med en galen snubbe i följetåg med en fet filmkamera! Föresten får man röka cigarr backstage? Kom igen nu..kom igen!!
See yall there on Friday!
ZONE4 april, 2007 at 15:50 #897878Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Ja ha då får man sätta på sig regnkläderna då………….. Kommer väl att dreglas en del….Vi ses på lördag!
Mvh
MickeVännen! jag har inga nr kvar… Uppdaterat min telefon.
antar du förstår pikenVi ses till helgen. Kram
Mia! grrr! im gona bite your ass. ehömm… :whistle:
Hoppas zuuune fångar den4 april, 2007 at 15:57 #897879Anonym anvandareMemberlillp wrote:tja..Nyfiken pa vilka som aker ifran Sthlm for att kolla pa Grand prix tavlingen i vasteras..
hade vart skoj att dra ihop ett forum gang och snacka lite strunt !!
Tja….
På lördag är vi där….
Love you all /Palle Frida4 april, 2007 at 16:40 #897880Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Ni känner igen mig på mina solbrillor (Har lazrat ögonen & måste faktiskt behålla dem på..SANT!) & med en galen snubbe i följetåg med en fet filmkamera! Föresten får man röka cigarr backstage? Kom igen nu..kom igen!!See yall there on Friday!
ZONEkommer man me ¨på filmen om man går å smygflexar brevid dig medans du blir filmad
4 april, 2007 at 17:34 #897881Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:kommer man me ¨på filmen om man går å smygflexar brevid dig medans du blir filmadProva!
Men känns som om Eva-Lotta & hennes babes har större chans!
LOL!ZONE
4 april, 2007 at 17:47 #897882Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Mia! grrr! im gona bite your ass. ehömm… :whistle:
Hoppas zuuune fångar denWatch it girl! Im a bad boy!!
grrr!ZONE
4 april, 2007 at 18:14 #897883Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Mia! grrr! im gona bite your ass. ehömm…
Hoppas zuuune fångar dendå får det bli ett djupt knäböj…du vet, jag är inte så lång…
ses där bruden!! ska vi inspireras5 april, 2007 at 02:42 #897884Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Ni känner igen mig på mina solbrillor (Har lazrat ögonen & måste faktiskt behålla dem på..SANT!) & med en galen snubbe i följetåg med en fet filmkamera! Föresten får man röka cigarr backstage? Kom igen nu..kom igen!!See yall there on Friday!
ZONESå Trudy följer inte med den här gången?Såg dig knata omkring med barnvagn förra gången om jag inte missminner mig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.