Vilka slåss om pallplatserna?

Home Forums Tävlingar och Events Vilka slåss om pallplatserna?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Jag skall köra alla fyra (inte finland utan loaded o sandefjord o oslo). Kommer väl bli svårt att toppa till allihopa men jag skall i alla fall göra mitt bästa. Blir väl ingen extrem tömning o laddning då jag skall tävla 4 helger i rad så vi får se hur det blir på battle.. Skall i alla fall försöka bjuda på en hyfsad fysik för publiken =)

Lycka till alla atleter!

Nu hoppas jag verkligen det blir 2 olika klasser i BB-Gents, annars är det rent utsagt orättvist då vissa av dessa grabbar är hur stora som helst och andra verkligen riktigt små.

Nå, i den tunga klassen kommer nog 3 namn slåss om titeln.
    Kevin K, Rabi F, Mikael G, ev. om Samir kommer in tung hit?!

Annars så är den lätta klassen helt ointressant för mig, så jag vågar inte ens spekulera här.

mvh

GlaCeu wrote:
    Nu hoppas jag verkligen det blir 2 olika klasser i BB-Gents, annars är det rent utsagt orättvist då vissa av dessa grabbar är hur stora som helst och andra verkligen riktigt små.

Nå, i den tunga klassen kommer nog 3 namn slåss om titeln.
    Kevin K, Rabi F, Mikael G, ev. om Samir kommer in tung hit?!

Annars så är den lätta klassen helt ointressant för mig, så jag vågar inte ens spekulera här.

mvh

Självklart blir det två klasser i BB Herrar. Även i CBB Herrar blir det två klasser och i BF blir det tre klasser.

Mvh

Any ”official” previews available? (BODY radio really should preview these shows! :) )

Did not expect this good turn out in BB but hey, that is a killing line up to be non-nationals. Interesting to see all-potential-carrying Troudi on stage same as .. one of the most impressive -70kg guys EVER on Scandinavian stages , Mr Laszlo (did u see that crazy upper body at the Nordics???!) .

Anyways, lycka till alla som tävlar under helgen!

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.