Home › Forums › Tävlingar och Events › Vilken svensk kille placerar sig bäst på Sweden GP?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 april, 2009 at 22:00 #657452Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Helt rätt på Christian!
Riktigt grym form & fysik.:emo-thumb Minns hur impad man var av honom i den gamla ”nutritionfilmen” där han tränar med Kjellström mfl om nån minns den.
Mats hade nästan ännu mer markeringar, men inte riktigt samma massa.
Kunde inte sagt det bättre själv!
13 april, 2009 at 09:03 #657453Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Såg så ut…
Bilderna inför tävlingen var han ju riktigt vaskulär… Såg inget av det idag.Tjena
Vattna ur var nog inte riktigt rätt, man kan säga att pissade ut allt haha!
jag gjorde alla fel som jag aldrig tillåter mina kienter att göra, jag slutade dricka med maskros ikroppen…
( vatten drivande) brukar som sagt ligga på 105-108 kg på söndagarna, och vad stod vikten på på invägningen 100,9 kg tjoho…Men men jag är tillbaka idag och formen är på g tillbaka.
Tävlar nästa helg och lovar att jag ska inte göra om det sorry folks..även den med kunskap gör fel, men och andra sidan hur ska jag annars kunna hjälpa folk om jag nte vet vad som händer om man gör på detta viset…
13 april, 2009 at 10:44 #657454Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Tjena
jag gjorde alla fel som jag aldrig tillåter mina kienter att göra, jag slutade dricka med maskros ikroppen…
( vatten drivande) brukar som sagt ligga på 105-108 kg på söndagarna, och vad stod vikten på på invägningen 100,9 kg tjoho…Men men jag är tillbaka idag och formen är på g tillbaka.
Tävlar nästa helg och lovar att jag ska inte göra om det sorry folks..även den med kunskap gör fel, men och andra sidan hur ska jag annars kunna hjälpa folk om jag nte vet vad som händer om man gör på detta viset…
Oj där ser man.
Hoppas allt klaffar till nästa helg:up:
Kul att se dig i form, blir freakigt!13 april, 2009 at 11:06 #657455Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Tjena
Fatta hur dedikerat det är!
Att testa alla sätt – även dom dåliga – för att säkerställa att klienterna slipper hamna i samma problem, det kallar jag att gå in för det!:emo-thumbLycka till till helgen! Vi lär ses där.
13 april, 2009 at 11:47 #657456Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Fatta hur dedikerat det är!
Att testa alla sätt – även dom dåliga – för att säkerställa att klienterna slipper hamna i samma problem, det kallar jag att gå in för det!:emo-thumbLycka till till helgen! Vi lär ses där.
Haha ja men jag såg ju bra ut idag
Ja nästan så man skäms, men men va fan finns ingen rätt eller fel tävling att testa på. Men nu hade jag ju i och för sig en plan som funkat varje helg, men gjorde ändå tvärt om, hmm undrar om man är så smart igentligen…
NEj stryk borde jag ha.
Men absolut vi ses nästa helg.
13 april, 2009 at 14:28 #657457Anonym anvandareMemberFunderar på o glida ner o kolla ! Hoppas du prickar formen då Fredrik. . Ses imorgon om inte annat kl 12 angående
13 april, 2009 at 15:11 #657458Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:NEj stryk borde jag ha.Det löser vi på fredag. [img=http://bestsmileys.com/whipping/1.gif]
13 april, 2009 at 18:30 #657459Anonym anvandareMemberSom Anne sa till mig -”Varför skrivs det så lite om hur folk upplevde tävlingen och dom tävlande?”
Några har ju skrivit, hamnar ju lite varstans, men alltid roligt att höra personliga reflektioner.
Richard Ericssons form var riktigt bra, en av dom bästa under hela helgen.
Carl Stubelius lika så, mycket tunn hud på Kalle och samtidigt fyllig!Skulle inte postat i denna tråden…men det blev visst här!
14 april, 2009 at 09:34 #657460Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Det löser vi på fredag. [img=http://bestsmileys.com/whipping/1.gif]Det låter trevligt.
Du är omtänksamMen som jag sa jag är ju bra nu igen haha, kan man inte tävla med bilder istället?
Hur mycket pengar vill du ha?! :p så kan jag bara gå upp och hämta ett pris sen.Nej då nu ska jag inte fjanta till min form igen.
Syns i helgen
14 april, 2009 at 10:03 #657461Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Men som jag sa jag är ju bra nu igen haha, kan man inte tävla med bilder istället?
Syns i helgenJag har snackat med danskarna och de är på! Skicka bilder till Stellan så löser han resten…
[http://forum.body.se/showpost.php?p=725470&postcount=1]14 april, 2009 at 13:16 #657462Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jag har snackat med danskarna och de är på! Skicka bilder till Stellan så löser han resten…
[http://forum.body.se/showpost.php?p=725470&postcount=1]Helt lysande JP.
haha
syns i helgen14 april, 2009 at 14:51 #657463Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Som Anne sa till mig -”Varför skrivs det så lite om hur folk upplevde tävlingen och dom tävlande?”Några har ju skrivit, hamnar ju lite varstans, men alltid roligt att höra personliga reflektioner.
Richard Ericssons form var riktigt bra, en av dom bästa under hela helgen.
Carl Stubelius lika så, mycket tunn hud på Kalle och samtidigt fyllig!Skulle inte postat i denna tråden…men det blev visst här!
Tackar som ödmukast Jonas!! 😮
14 april, 2009 at 15:17 #657464Anonym anvandareMemberRichardE wrote:Tackar som ödmukast Jonas!! 😮Kan hålla med du var i kanon form.
Kämpa vidare nu och fortsätt utveckla dina ben så är du grymt svårslagen kan jag lova.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.