WARG Teamets helg på Fitnessfestivalen

Home Forums Tävlingar och Events WARG Teamets helg på Fitnessfestivalen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author

Två snygga brudar ställde upp för Warg body fitness team den här helgen. Emily Anderson och Marlene Göthlin Kantzel 8)
    För Emily så var det tredje BF tävlingen och för Marlene så var det hennes första!

Här kommer lite bilder från helgen.

När ska jag börja ladda då för F*N…..det här är ju bara osaltad lax :O

1) Helena (Melixa från forumet), Emily och Annika, Väntar otåligt på att få mäta in sig.

2) Hur fan ska man fylla i den är lappen? Vad var det jag skulle tävla i… Hjälp!

3) Annika kollar formen bakifrån på Marlene medan Emily försöker muta domarna :|

:yahoo: Äntligen

Så på fredagen efter inregistrering så var det direkt iväg för att poseringsträna med coachen Annika! Och Enligt mig så såg båda tjejerna riktigt vassa ut :emo-thumb

Lite bleka bara då Luke inte hade fått tag på dem än :)

Missade en stor del av invigningen då ett par stövlar skapade vissa problem. :p

Nehe! Hallå där….det var faktiskt fickparkeringen som tog j*gt lång tid du :nono:

Sure it was. Och det säger hon som är 25 år och inte har körtkort :p

Dags att fortsätta med bilderna. För att få våra vackra damer ännu vackrare så gjorde Annika ett jättejobb backstage!

1) Marlene blir sminkad

2) Emily står i vägen! (Jag ville också vara på bild)

Var det idag jag skulle tävla? Jag vill ju bara gå runt och vara söt ju 😮

Ett sista lager färg skulle sprutas på på söndagsmorgonen och alla kolhydrater hade gjort Emily lite små tokig. Svårt att hålla kameran still när man skrattade så mycket :dance:

Emily gör hola-hola dansen i väntan på att färgen skulle torka ;)

1) sista lockarna läggs på plats.

2) Sista sminket fixas

3) Jag kan gå ut så här va? ;)

De sista stressiga finjusteringarna samt lite uppumpning!

1) Emily börjar se hyffsad ut :emo-thumb

2) Marlene pumpar fram ännu mer muskler!

Monica agerade tomtemor och gav presenter till alla som väntade på BF damerna. Sen helt plötsligt började tomtenissarna strippa :|

STORT Grattis till snygga prestationer under FF06 :up: .

Tack Hubas (Tobias) för bilderna, kul att se då jag själv var upptagen på annat håll under era förberedelser :up:

Benny

Ps. Annika hälsar att hon är en mycket glad och stolt coach och att det redan finns nya mål i sikte för tjejerna :P :emo-thumb

Det kommer mer bilder ikväll men nu är det dags att gå på julbord

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.