What about BB GP ?!?

Home Forums Tävlingar och Events What about BB GP ?!?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 64 total)
  • Author

Vi har ju snackat om damernas body fitness många dagar. Har ni glömt ,att där är ju en superbra bodybuilding tävling också med världens topp tävlande!!

Comments? Vem vinner? Vilka sex går till final?

GP killarna:

Predrag Petrovic. ExtremeGym Belgrad. Serbien
    Flemming Flex Andresen. Denmark
    Peter Lagermand. Denmark
    Klaus Ladegård. Denmark
    Olaf Govedarov. Tyskland
    Robert Piotrkowicz. Polen
    [http://www.sfd.pl/Rafa%C5%82_Borysiuk_galeria-t280079.html Rafal Borysiuk. Polen]
    Tomasz Bobrowski. Polen
    Marko Dimitrijevic. Kings Gym. Serbien

+ 2 bästa från lördag/klass

JAG tror att Robert är överlägsen, jag behöver väl inte ge arguments. Den andra polaken – Rafal Borysiuk går väl också till final. Och givetvis Pedja Petrovic, som alltid kommer in med sjukt bra form, han kommer att vara farlig. Och sen också Henrik Jansson, som redan visade i Sandefjord att han är i form + han har ju en utmärtk balans med ”klassisk harmoni”. Kan inte lämna bort Chamoun… Och en till .. kan säga inget. Ett par tävlande från Danmark, men men.. kollade sandefjord webcast, och Flemming var tyvärr lite OFF. Klaus vann ju NM, men var inte bäst enligt min mening.. Sen Peter Lagermand. Han vann sin klass i fjol, men räcker size mot de större killar? Det är dock säkert, att tävlingen är BRA, och om man vill gå till final, måste man vara håååååård.

Skulle gärna höra .. what Jonas has in his mind ;)

Rafal är ingen liten kille..

Pedja , over all winner in Balkan Championships 2007..

..Ta bort!

Har kikat lite på gubbarna och tycker dom är svårklassade, vet för lite om dom.
    Men håller med dig om Robert Piotrkowicz, han vinner!
    Henrik Jansson tror jag kan bli 2:a.
    Pedja strax bakom.

Ska jag välja 3 finalister till, så får det bli:
    Rafal Borysiuk – Ren gissnig, ser ut att ha lite muskler, lite bred midja.
    Tomasz Bobrowski – Snygg fysik, bra seperationer.
    Pierre – Har ju muskler så det räcker, om riktigt hård, så kan han klättra högt.

Tror form kommer att avgöra om det blir final eller ej.
    Klaus ådriga ben och rejäla vader är imponerande, sämre mage.
    Marko – var 5:a 2006, skulle möjligvis kunna knipa en finalplats nu också.
    Olaf Govedarov – Snygg men ojämn fysik. Ser ut som att han har slitit av bägge bröstmusklerna, litet frågetecken på honom.
    Flemming – Om riktigt hård = final.
    Peter Lagermand – Kan komma långt på sin form…

Det går inte att tippa egentligen, har sett för lite tävlingsbilder på gubbarna.
    Bakom mina topp-3 är det nästan helt öppet, tycker flera har brister i fysiken som drar ner.
    Pierre är ganska komplett, mest en formsak om han ska slåss om en pallplats eller hamna några steg längre ner.

”Och de lärde de tvista” :-)

Jag har ingen aning för jag är för lite insatt men är mycket nöjd med så många toppnamn även detta år, förhandsbilder osv skvallrar om att det kommer bli en mycket underhållande och intressant tävling även detta år!

/Hammerin

trist att man är en fattig jävla student som vrider på varenda krona man får in, hade varit så skoj att se de stora grova grabbarna :-)

Hej,Jonas lundberg!
    Din bedömning är rena skämten,hur kan du placera Henrik Jansson 2:a i det sälskapet?

Farzad wrote:
    Hej,Jonas lundberg!
    Din bedömning är rena skämten,hur kan du placera Henrik Jansson 2:a i det sälskapet?

i det sällskapet ? det sällskapet är inte dåligt

1. Robert Polen
    2. Tomasz Polen
    3. Sveriges Henrik Jansson :up:
    4. Predrag Serbien
    5. Klaus Danmark
    6. Pierre Sverige

Ps. Ursäkta om det är ngn felstavning på ngt namn.

Farzad wrote:
    Hej,Jonas lundberg!

Ja, vilket skämt…han kom ju 3:a :D😉

Tackar igen , Annika!

Och GRATTIS Pedja för fjärde platsen! :up:

:up:

Farzad wrote:
    Hej,Jonas lundberg!

Det var ett försök till tips med alldeles för dåliga kunskaper om respektives fysiska standard…
    Fick ändå 5 av 6 finalister rätt, Rafal Borysiuk var stor som ett hus men ej iform!

Efter att ha sett tävlingen hade jag placerat dom så här:
    1. Robert Piotrkowicz
    2. Predrag Petrovic (blundar för magen, för fysiken var minst sagt imponerande)
    3. Tomasz Bobrowski
    4-5 Henrik Janson o Pierre Chamoun (Svårt val här…)
    6. Klaus Ladegård

Det skillde endast 9 poäng mellan 3:an Henrik o 6:an Pierre ska man också betänka.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.