What about BB GP ?!?

Home Forums Tävlingar och Events What about BB GP ?!?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • Author
    Jorgen wrote:
    Har man inte sett tävlingen live så kanske man inte skall uttala sig så säkert.

Men nu tar vi alla några djuuuuupa andetag och slappnar av. Känner hur ögonlocken blir tuuuuunnnggggaaaa och hur lugnet sänker sig över oss.

Kanoners!

Yep Mr Jorgen..just yep :emo-thumb

AMEN to that Pedja!

We have the same thoughs.
    And in my opinion you are a BODYBUILDER!

Regards
    Fredrik

Pedja Petrovic wrote:
    my friend..

let the ape with the ape belly tell you something..

I was doing this sport probably when you are playing with the cars in the send….

I have 37 years and 80 comepetitons behind me….

you obvieslly dont know enytihing about this sport.

first of all….I NEVER SAID NOTHING AGAINST HENRIC..

second -if you want to look like him..that is you problem….not mine..

and most important thing…

I SAID…henirc HAVE BEATUFUL LINES..GREAT SHAPE…no doubt..

but THIS IS NOT BODY BUILDIING this is BODY CLASSIC what the henrik shoves….

I relay dont know on what leanguage I must wrote that you understand..

I have all rights on this world to say someting what all people that day are talking about after competition,AND I`M NOT FROM HERE…AND SWE PEOPLE ARE TALKING…:emo-thumb

some pic

Martin.P wrote:
    Men nu gör du endå bort dig och säga så här!
    Henrik Jansson kanske inte var störst bland dom, men han pricka en sinnesjuk form o grym balans mellan alla muskler + ingen gravid ap mage
    har iförsig ej sett de live men bilder talar endå sitt klara språk ibland.
    Tycker inte hör till sporten komma in och klanka ner på folk som pedja gjorde mot henrik mm jävligt dålig stil,man får acceptera den placering man får

Detta är väl ändå ett ganska onödigt inlägg. Vill vi ha stora internationella profiler som tävlar på mtgp så kanske man inte ska skriva att dom har ”gravid ap mage”.

Du säger att han gör bort sig med att skriva det han skriver, det drabbar ju enbart honom. Det du gör är ju att göra bort dig på bekostnad av att stora profiler kanske inte ens vill komma hit och tävla!

Alltid samma problem i denna sport när kroppen är verktyget man tävlar med, missuppfattas ofta med personpåhop pga detta (kanske inte samma reaktion när det gäller bilar, hästar och annan sport). Alla måste kunna säga sin mening för att själva få reda på vad som som kan förbättras till nästa gång.

I detta fall vann våran Henrik och vi är jätteglada för hans skull men de flesta såg nog att han som kom fyra hade MINST lika fina linjer och en muskelmassa Henrik kanske har om fem till tio år, hans form var dessutom bra så självklart måste han få säga sin åsikt.

Tycker det är synd att dommarna lyser med sin frånvaro när det spekuleras men var det inte magen de dömde ner han för så var det ett orättvist domslut tycker jag.

Som jag skrev i en annan tråd så tror jag Henke kämpade sig till tredjeplatsen genom att hålla linen och poser även att det är jobbigt medans Pedja såg mer arogant ut och missade pallen pga detta.

Pedja Petrovic wrote:
    thnx jonas but I think I deserve to bee on 3rd place beacuse Tomas maybe look like little more biger then me…but it is ok….

like I said..I was thinkig that this is BB competition…not BODY CLASSIC..and I`m 168 cm and 96 kg…..and that is BODY BUILDING..if somebody are 184cm and 98 kg this is not body bulidng….not ON IFBB RULES and why they are seprated BODY BUIDING FROM BODY CLASISC on every level and THE RULES are very defintied…but hey..

like I said…more to come;)8)

Hello Pedja!
    Yes in my eyes you was nr 3 aswell, a also think our Swedish competor Pierre Chamoun deserve a better palce…
    Peace. T

Quote:
    medans Pedja såg mer arogant ut och missade pallen pga detta.

yes my friend..you are total right

but…if SOMEBODY ARE SHAVING HIS HEAD,and coming from onother country…doesnt mean that he is arogant person..

maybe just look like that;);)

Henrik var grym men i min bok så var Pedja solklar tvåa. Men så är det i bedömningssport och jah vi får väl hoppas att Henrik och Pedja står på samma scen i VM i höst.

Inget illa om nåns fysik då Henrik har en fysik som jag bara kan drömma om och Pedja är från en annan planet gällande muskelmassa och form…

Hoppas Pedja kommer tillbaka nästa år!

kan faktiskt förstå att pedjan är sur, jag menar så stor erfarenhet och han placerar sig 4:a efter en inte så oerfaren svensk ! =)

henrik såg fantastiskt ut på scen inget snack om saken!! den dan folk lyckas med den hårdheten så blir jag imponerad! lite mer massa och den killen kan gå långt.

vinnaren om my! det där var ett monster!! men allt satt på plats =) :pop:

erfaren ska det stå……

camilla var riktigt bra i damernas!vilka ben!

Jag skrev utifrån vad Alex skrev.
    Var absolut ingen pik till Pedja.Alla kan vi få problem med våra magar och hålla line mm.( jag har själv problem med det) Henke höll alla poser perfekt och linen. Och hade ju även då kontroll på sin mage.
    Jag tyckte väl det var lite onödigt att skriva att vissa i linen hörde till classic bodybuildning nivå. Det var väl kanske inte direkt det smartaste av mig att säga ”ap mage” men det var ingen full kontroll på den magen.

Sen är ju detta ett forum. VI kritiserar varandra hela tiden. Tror inte direkt ”kända” profiler väljer att avstå från våra tävlingar pga några enstaka människors åsikter. Hade inte pedja skrivit som han gjort ( ang 3:e placeringen) så hade jag inte heller kommenterat det…. gjort är gjort, nu blickar vi framåt.

melancoolio wrote:
    Detta är väl ändå ett ganska onödigt inlägg. Vill vi ha stora internationella profiler som tävlar på mtgp så kanske man inte ska skriva att dom har ”gravid ap mage”.

Du säger att han gör bort sig med att skriva det han skriver, det drabbar ju enbart honom. Det du gör är ju att göra bort dig på bekostnad av att stora profiler kanske inte ens vill komma hit och tävla!

Farzad wrote:
    Hej,Jonas lundberg!
    Din bedömning är rena skämten,hur kan du placera Henrik Jansson 2:a i det sälskapet?

där gjorde du nog allt bort dig lite med och skriva ett så tyket inlägg :D

Johannez wrote:
    Henrik var grym men i min bok så var Pedja solklar tvåa. Men så är det i bedömningssport och jah vi får väl hoppas att Henrik och Pedja står på samma scen i VM i höst.

Inget illa om nåns fysik då Henrik har en fysik som jag bara kan drömma om och Pedja är från en annan planet gällande muskelmassa och form…

Hoppas Pedja kommer tillbaka nästa år!

Hope to see them face 2 face at Loaded Cup in May:emo-thumb

dway wrote:
    Hope to see them face 2 face at Loaded Cup in May:emo-thumb

of course my friend…but only in one condition…

if Judge Marria Erricson are judging this category…:whistle::whistle:

wooooow…fresh news are coming from again…and again ha?:|

…och sjunger ”We shall overcome” tillsammans och tänker på att vi, trots lite olika åsikter, inte tjänar något på att kasta skit på varann eller kalla varandra fula saker. Vem vet: Det kanske är precis den person jag kallat idiot som hjälper mig upp på benen när jag snubblat eller bjuder på mat när jag är hungrig?

Janpeter Sangborn wrote:
    …och sjunger ”We shall overcome” tillsammans och tänker på att vi, trots lite olika åsikter, inte tjänar något på att kasta skit på varann eller kalla varandra fula saker. Vem vet: Det kanske är precis den person jag kallat idiot som hjälper mig upp på benen när jag snubblat eller bjuder på mat när jag är hungrig?

:up:emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.