What about BB GP ?!?

Home Forums Tävlingar och Events What about BB GP ?!?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • Author
    Janpeter Sangborn wrote:
    …och sjunger ”We shall overcome” tillsammans och tänker på att vi, trots lite olika åsikter, inte tjänar något på att kasta skit på varann eller kalla varandra fula saker. Vem vet: Det kanske är precis den person jag kallat idiot som hjälper mig upp på benen när jag snubblat eller bjuder på mat när jag är hungrig?

oooo yeah…but like I said before mr sangborn…I have 37 years and lot of life experions to smell shit far away..beacuse I coming from the country where is survivor is not the game….it is life:(

so..no body must tell nothing if you are smrat enoughf to se what is hapenong ..before..during..and after all this…

but there is no problem…

in short time it is a europan championship in spain and you dont know like nobody here that I`m international judge too:emo-thumb

so…lot of talk with Mr Sanotha indeed:)

Jag måste säga detta tyvär,att jag har aldrig varit med om sånt bedömning så får inte går till att ta fram oss på så många särbedömningar det är bara bevisar att dommare saknar kunskap,jag ska åka och tävla på EM då ska jag ta upp detta med Mr Rafael Sanotha vi få se vad han tycker om detta,mvh P

Pierre Chamoun wrote:
    Jag måste säga detta tyvär,att jag har aldrig varit med om sånt bedömning så får inte går till att ta fram oss på så många särbedömningar det är bara bevisar att dommare saknar kunskap,jag ska åka och tävla på EM då ska jag ta upp detta med Mr Rafael Sanotha vi få se vad han tycker om detta,mvh P

Jag brukar inte gnälla, särkillt inte pá vára dommare som oftast gör ett jätte jobb men inte fár den ”cred” dom verkligen förtjänar.
    Men nu satt jag i publiken och ság ut som ett frágetecken, särbedömmning efter särbedömning……
    Inbland top 4, sen top 4-6 SEN en jäkla blandning.
    Vill bara säga att jag har sett över 100 talet tävlingar ”live” under de senaste 25 áren.
    Fár väl göra som jag tänkt i mánga ár o ta en dommarlicens
    Mvh T.

Tony B wrote:
    Fár väl göra som jag tänkt i mánga ár o ta en dommarlicens
    Mvh T.

Du är välkommen att skicka mig ett mail på [mailto:jorgen.nilsson@skkf.org] så löser vi det så snart det är möjligt.

Pierre Chamoun wrote:

Tycker att du förtjänar ett bättre öde Pierre och en bättre placering.

AA

Haha.. Inte menar jag hur du ser ut dummer :) Jag menade att när du stog på linen så slappnade du av lite väl mkt.

När jag kör bil och nån svänger dumt utan att blinka brukar jag säga att han har haft körkort så länge så han behöver inte blinka, nu var det istället, han har tävlat så länge att han behöver inte hålla linen ;)

Kan vara bra att tänka på nästa gång och inte släppa förbi en motståndare genom att stå och slappa.

Pedja Petrovic wrote:
    yes my friend..you are total right

but…if SOMEBODY ARE SHAVING HIS HEAD,and coming from onother country…doesnt mean that he is arogant person..

maybe just look like that;);)

Ahmad Ahmad wrote:
    Tycker att du förtjänar ett bättre öde Pierre och en bättre placering.

AA

Hej Ahmad!

tack habibi,jag kan säga så här att alla vi som kan och tävlar i BODYBUILDING vet att dem här i Sverige vet inte hur man ska se ut som bodybuildare dem tror att det är som på 80 talet fortfarande att man ska var 180 och väger 79kg med 40cm i midja, tyvär har inget i mot Henke och det vet han det oxå men killen som vann CBB i långa klassen på VM är större än Henke.Ahamad jag skanar och se dig på scen igen om du åker på VM i år jag åker med och heja på dig och sen efter det åker vi och tävlar på AC vad säger du om det?ha det bra vi hörs kram mvh P

Pierre är man 184cm får man inte väga mer än runt 93kg i classic så större än henke är omöjligt att någon skulla vara och en annan sak ni glömmer är att skulle Henke vara i den form ni andra hade (nu pratar jag inte bara fett utan kolhydratsladdade muskler) skulle han lätt kunna väga 5kg till (jag gissar på 7kg). Han pressar ner sig extremt mycket och det är det han vinner på.

Pierre Chamoun wrote:
    Hej Ahmad!

tack habibi,jag kan säga så här att alla vi som kan och tävlar i BODYBUILDING vet att dem här i Sverige vet inte hur man ska se ut som bodybuildare dem tror att det är som på 80 talet fortfarande att man ska var 180 och väger 79kg med 40cm i midja, tyvär har inget i mot Henke och det vet han det oxå men killen som vann CBB i långa klassen på VM är större än Henke.Ahamad jag skanar och se dig på scen igen om du åker på VM i år jag åker med och heja på dig och sen efter det åker vi och tävlar på AC vad säger du om det?ha det bra vi hörs kram mvh P

Att leva på 80 talet när det gäller midsections i bodybuilding är inget fel….tvärtom. Enligt min mening alltså…:up: Dock alla har sin egen uppfattning om den ideala fysiken.

Och back to the topic. Gav länken i den annan tråd också, men om någon inte märkte det så, en massa bilder finns nu på Eiselt.ee. [http://www.eiselt.ee/index.php?option=com_expose&Itemid=23 LINK] Bodybuilding GP bilder finns i den filen som är där längst ner.

Pecman;513622 wrote:
    Pierre är man 184cm får man inte väga mer än runt 93kg i classic så större än henke är omöjligt att någon skulla vara och en annan sak ni glömmer är att skulle Henke vara i den form ni andra hade (nu pratar jag inte bara fett utan kolhydratsladdade muskler) skulle han lätt kunna väga 5kg till (jag gissar på 7kg). Han pressar ner sig extremt mycket och det är det han vinner på.[/QUOTE

du verkar har koll på läget,hur kan du se att jag hade laddad med kolhydrater om jag få fråga?du kanske bodde med mig i samma rum utan att jag visste om det,

Återigen ber jag alla att ta några djupa andetag och lugna ner sig lite innan ni trycker på ”svara” nästa gång.

Tack på förhand.

Ha ha,detta är Bodybuilding inte fittness.(hoppas du inte tar illa upp)det är väl det du tävlar?Mvh Farzad

Jag har gått igenom felbedömning(sm2006) och det är någonting man får leva med ibland Mr chamon.Ge inte upp och kom igen.Mvh Farzad

Pecman wrote:
    Haha.. Inte menar jag hur du ser ut dummer :) Jag menade att när du stog på linen så slappnade du av lite väl mkt.

När jag kör bil och nån svänger dumt utan att blinka brukar jag säga att han har haft körkort så länge så han behöver inte blinka, nu var det istället, han har tävlat så länge att han behöver inte hålla linen ;)

Kan vara bra att tänka på nästa gång och inte släppa förbi en motståndare genom att stå och slappa.

weell…I never show the way where im going:|:|:innocent

Ja jag har bra koll på läget men nej jag såg inte vad du åt, tycker du själv att du inte var fylld på tävlingen så ser väl din kropp ut så men det hör inte till vanligheterna. Sen verkar ditt utseende vara ett vinnande koncept, ”tryck och grov” så inget illa med det men ska man ner till kvivskarpa markeringar så tar det en hel del kg och plattar ut kroppen och detta är inget jag hittar på utan har egna erfarenher av samt ett antal vänner.

Pierre Chamoun wrote:
    Pecman;513622 wrote:
    Pierre är man 184cm får man inte väga mer än runt 93kg i classic så större än henke är omöjligt att någon skulla vara och en annan sak ni glömmer är att skulle Henke vara i den form ni andra hade (nu pratar jag inte bara fett utan kolhydratsladdade muskler) skulle han lätt kunna väga 5kg till (jag gissar på 7kg). Han pressar ner sig extremt mycket och det är det han vinner på.[/QUOTE

du verkar har koll på läget,hur kan du se att jag hade laddad med kolhydrater om jag få fråga?du kanske bodde med mig i samma rum utan att jag visste om det,

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.