What about BB GP ?!?

Home Forums Tävlingar och Events What about BB GP ?!?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 61 through 64 (of 64 total)
  • Author

Nejdå det krävs mycket för jag ska ta illa upp :) Jo när jag stog på samma line som dig kan jag hålla med om att jag såg ut som en spinkig fitnesskille hehe, men känner att jag kan få vara med er stora killar och prata lite iaf så jag inte känner mig utanför.

Farzad wrote:
    Ha ha,detta är Bodybuilding inte fittness.(hoppas du inte tar illa upp)det är väl det du tävlar?Mvh Farzad

Hej! Pecman,jag menar vissa andra.mvh Farzad

Pecman wrote:
    Ja jag har bra koll på läget men nej jag såg inte vad du åt, tycker du själv att du inte var fylld på tävlingen så ser väl din kropp ut så men det hör inte till vanligheterna. Sen verkar ditt utseende vara ett vinnande koncept, ”tryck och grov” så inget illa med det men ska man ner till kvivskarpa markeringar så tar det en hel del kg och plattar ut kroppen och detta är inget jag hittar på utan har egna erfarenher av samt ett antal vänner.

då tycker jag att du och dina vänner och ni kan ta med er Henke åk och tävla på EM eller VM då kan vi få se hur långt ni kommer med era fitness kroppar sen kan du komma och snacka med mig hur man ska se ut ok

Sådär ja kamrater. Nu räcker det.

Viewing 4 posts - 61 through 64 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.