www.danielnordstrom.se har smygöppnat med bilder från FF-05

Home Forums Tävlingar och Events www.danielnordstrom.se har smygöppnat med bilder från FF-05

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

Såja, nu har jag slängt upp ett album med bilder från helgens tävlingar i GBG

Är inte ens halvklar med den riktiga sidan men den kommer då bland annat innehålla alla foton jag tagit på div tävlingar senaste åren.

[http://www.danielnordstrom.se http://www.danielnordstrom.se]

Schysst! Det var snabba ryck! :) Men när du börjar använda den nya kameran så måste du börja beskära bilderna i PhotoShop också. Lova!

S

Hm. Menyn

erikd wrote:
    Hm. Menyn

Attans vad en stackars värdelös amatörwebkodare som jag får stå ut med pga Firefox. :( Men vafan, man lär så länge man lever, har ändrat och nu funkar det både i Explorer och Firefox för mig iaf. Funkar det inte för er så töm cachen och prova igen. :)

Nåja, skiten är uppe och kör iaf, nu är det bara resten kvar! :D

bra sida IATOAON.
    Allt m

Phu! Såja, nu är nästan allt på plats! Det som är uppe fungerar iaf (tror jag )

Ni får gärna göra mig en tjänst och benchmarka den :bb3: . Återkom sen med kritik, spotta, fräs och skrik, allt är välkommet :D

Tanken är givetvis även att i framtiden presentera det material jag får med mig från div tävlingar på sidan. Nerladdningsbara filmklipp osv också.

(och du Nina, för varje rad jag skrivit sen i tors kväll har min respekt för dig växt :| )

Tummen upp f

Bara hunnit testa den snabbt, men den känns blixtsnabb, det tycker jag är viktigast:)

Dessutom ger ”site created with notepad” fet nerd-credd:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Bara hunnit testa den snabbt, men den känns blixtsnabb, det tycker jag är viktigast:)

Dessutom ger ”site created with notepad” fet nerd-credd:emo-thumb

Jepp, funktionnalitet och prestanda före design är projektets ledord :nerd-tb: (till Nina Lätts stora förtret)

Fina bilder från första maj:o
    E du socialdemokrat?

Polisen wrote:
    Fina bilder från första maj:o
    E du socialdemokrat?

Jag är väl egentligen ingenting men vill inte leva i en värld styrd av högervridna.

Röstar förmodligen på Vänsterpartiet nästa år också.

Min politiska övertygelse kan vi ta upp via PM om intresse finns :D

IATOAON wrote:
    Jepp, funktionnalitet och prestanda före design är projektets ledord :nerd-tb: (till Nina Lätts stora förtret)

Nu förolämpar du mig. Ta tillbaka! 👿

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.