Ystad Allehanda: Seth besviken trots SM-silver

Home Forums Tävlingar och Events Ystad Allehanda: Seth besviken trots SM-silver

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Klubban wrote:
    Kom igen nu killar, det spelar väl ingen roll vilken status tävlingen hade. Det viktiga är ju att man ställer upp och tar det för vad det är, en sport.
    På min buckla står det min placering, grand prix, SM i body fitness, Göteborg 2005.
    Och Seth, anser du att du var förtjänt av en bättre placering så stå på dig!!!
    Man har ju rätt att tycka vad man vill, även fast det är domaren som dömmer.

Mvh Klubban.

Tack Klubban!
    Som du säkert förstår är det ingen kritik riktad mot dig, du var helt klart bäst gällande hårdhet och massa, men min symmetri tycker jag faktiskt är bättre. Hur som helst det är ju domarna som dömer och självklart gratulerar jag dig segern, eftersom du var bäst i protokollet är du ju också det. Jag är ju ingen domare men jag har aldrig haft problem att säga vad jag tycker som du säkert vet. Tur är att du tar det så bra. Trevligt att träffas på DC vi ses igen på FF antar jag!
    MVH Seth Ronland

Jag respekterar naturligtvis din

egozzor wrote:
    seriöst….vinnaren anser nog okså att han var klar vinnare, över dig,
    och 3:an tyckte att han var bättre än du osv osv osv och 4:a tyckte han var bättre än 1:an…. :whistle:

Nja när jag stod där brevid dom backstage så trodde jag faktiskt att jag skulle få stryk av både Seth och Tobbe som kom 4.a eftersom att jag inte var riktigt nöjd med min form. Men sen när jag kollade på bilderna på nätet efteråt så såg jag att jag inte var i så dålig form som jag trodde. Sen vilken placering jag förtjänade är inte för mig att avgöra, och uppriktigt sagt så har placeringen inte så stor betydelse för mig eftersom att jag tävlar mot mig själv. Dvs jag försöker hela tiden komma i bättre form än jag gjorde tävlingen innan. Mina motståndare kan jag ju ändå inte göra något åt, så varför grubbla över dom.
    Så allt jag kan säga är, jag kommer att göra allt i min makt för att överträffa mig själv nästa gång.

Mvh Klubban.

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.