4 veckors deff

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 182 total)
  • Author

ser inte bättre ut :)

fast själv så sitter man just nu fast i kyckling, minimjölk och kesella träsket….
    Ja sheep videon var fin fin faktiskt :P.

Nina – jag har dessutom hittat osötade musli med kanel och de är så fruktansvärt goda att jag kan inte hitta på nåt annat att äta.

Micke – vad är det för kombination då – kyckling, minimjölk och kesella? Det låter inte bra :D . kul att du tyckte om filmen.

haha ska vi inte vara sånna :)
    laddar inför ett bröst,biceps pass nu och sen imorgon bär det iväg till gbg,exhale å ”alla” goa body göteborgare man surrat med :P

Vi får surra lite mer om filmtrixande sen tjejen när jag är hemma igen, har ett projekt på g nu som kanske funkar med dig/er, ligger dock långt framåt i tiden än men lika bra att börja med allt preproduktion så fort som möjligt.

ha en trevlig kväll

micke – lycka till i GTB nu om det nu blir nån brännboll i kylan.

Middag – fullkornsmacka med skinka, 2 köttbullar, 1/2 ägg, ansjövis (bjöds på jobbet under sent kundbesök)

tackar så möe

ingen bränboll för mig iaf, men på lördag ska man på beachvolley bollen och innan dess ska man hinna med att göra ett inslag oxo + att hinna träna lite oxo, så vi kommer att ha fullt upp.

micke – haha, justdet, beachvolley var ju. Jag tänkte på förra året då det var brännboll ute. Jag funderade också på att komma men jag får se om jag kommer att hinna med allt.
    Du har fullt upp, indeed.

Mat:

Igår kväll blev det en burk kesella med lågkalori hallon sylt

Idag:

22 min HIIT på crosstrainer

frukost – gröt med protein pulver, 1/2 banan, 2 klick kesella och valnötter

Jag har tröttnat på att skriva ner vad jag äter. Så jag fortsätter off-line att kämpa för den önskade formen. Journalen har hjälpt mig att skala av 2.5 kg + att bli av den dagliga jordnötsringar-beroendet.
    Jag fortsätter med samma upplägg – 2-3 styrkepass per vecka – bara överkropp, + 3-4 kardio – HIIT på crosstrainer.
    Blir jag jätte stolt över mina resultat kommer jag att komma tillbaka och skryta och posta före och efter bilder. Än så länge har det inte inträffat p.g.a att motivationen hoppar upp och ner som en upphetsat kanin. Jag letar fortfarande efter den röda tråden i mödan till den perfekta kroppen, vilket kommer att ge en definitiv motivationsboost.

Vart är teckningarna? :( På min önskelista står målbildteckningar.

Nina Lätt wrote:
    Vart är teckningarna? :( På min önskelista står målbildteckningar.

haha. Den kommer, jag måste bara göra klart för mig vad är målfiguren exakt.

Ideal kroppen!

Sofia4_4 wrote:
    Ideal kroppen!

du är snyggare !!

:)
    kram, trevlig lördag ;)

paulina73 wrote:
    du är snyggare !!

:)
    kram, trevlig lördag ;)

wow! Tack för det! En riktigt motivationsboost var det. :) Jag har dock väldigt svårt att se från andras ögon och jag önskar att jag kunde nu. Jag skulle aldrig kunna dyka upp i en sån kläning, eller gå omkring i shorts som hon gör.

Men nu är det inte heller nån fara för att jag ska se konstigt överklädd ut, dirket, när det fortsätter att snöa och regna jämnt – (motivationsänkare, för de som mig som inte kan se längre bort än sina näsor…typ lever i nuet folk)

Äntligen lyckade jag med deffen på ca 6 veckor. – 5 kilo.
    Dieten beståd av glass, frukt, pannkakor med nutella, salad, fisk och vin.
    Träningen av – nån jogging tur på morgonen med lätt styrka och promenader som galning.

haha
    du är grym
    glass o pannkakor med nutella:) smack säger det bara, så är det 5 kilo plus!

Paula wrote:
    haha
    du är grym
    glass o pannkakor med nutella:) smack säger det bara, så är det 5 kilo plus!

Det trodde jag med, men både kläder och våg visade motsatsen. Hemligheten är att inte alls tänka på att deffa och göra precis tvärtom, och ha kul under tiden så händer det. Det gäller att hitta några favorita matställen och fik och krogar runt om i stan och att bestämma sig att man vill fika nånstans, men äta på andra sidan stan…och gå dit helt enkelt. :D
    En fördel är att ha väldigt lite tålamod till att vänta på bussar + fint väder förstås.

Nu är jag 62.5. Jaaa

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 182 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.