4 veckors deff

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 181 through 182 (of 182 total)
  • Author

satana 62. 5!!!! det var ett tag sen *s*
    det stämmer nog, ju mindre man tänker på det desto bättre är det, jag släppte loss ett litet tag, men det svävade ut way to much =) så dags att skärpa till sig lite iaf ;)
    ja, vilken fin idé med promenaderna, jag borde sett ut en bra restaurang i stockholm en barnledig vecka ;)
    fortsätt o njut =) hoppas du haft en bra sommar! Jag vet att du hatar kasst väder, så förhoppningsvis har du haft det lite gött =)

Paula wrote:
    satana 62. 5!!!! det var ett tag sen *s*
    det stämmer nog, ju mindre man tänker på det desto bättre är det, jag släppte loss ett litet tag, men det svävade ut way to much =) så dags att skärpa till sig lite iaf ;)
    ja, vilken fin idé med promenaderna, jag borde sett ut en bra restaurang i stockholm en barnledig vecka ;)
    fortsätt o njut =) hoppas du haft en bra sommar! Jag vet att du hatar kasst väder, så förhoppningsvis har du haft det lite gött =)

haha, super idé – promenad från Göteborg till favorit restaurangen i Stockholm. lol.
    Jag höll mig i en stad i alla fall, dock hade alldeles för många favorita ställen. :D
    Det har varit kanon med vädret, jag var hem i Sunny Beach.
    Gott sommar på dig med.

Viewing 2 posts - 181 through 182 (of 182 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.