4 veckors deff

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 182 total)
  • Author

Dagens mat:

1. Choklad gröt – kunde inte äta upp hela 40 g gröten. Jag har böjrat bli lite illamånde av gröt, men det är bra i deff-syfte för då tappar jag aptiten för flera timmar framåt.

2. 1 banan

3. 1/2 tonfisk, 2 msk keso, salad, 2 msk kokt bulgur, 1/8 avokado

[img=http://img52.imageshack.us/img52/5803/heja7ir.gif]

Nina Lätt wrote:
    [img=http://img52.imageshack.us/img52/5803/heja7ir.gif]

Ååå, thank you!

(Måste landa snart…annars kan jag belöna mig med lite jordnötsringar eller nån chokladbit. :D )

hahaha!!! teckningarna är bäst!!!

skulle vilja se lite ”riktiga” bilder på dig..hade varit kul&se före, under, efter bilder..

grym journal, dina teckningar och kommentarer är sjukt roliga! ska följa den varje dag.

Shit.. jag väger lika mycket som du, men är 7 cm kortare..! 😮 :D

atleticmia och lat3c – tack så mycket. Ni har just bidragit till att jag inte gluffsade 2 mackor, för jag var så hungrig…och jag har dessutom lovat att det blir mindre bröd idag. (det verkar funka att ha flera par ögon på sig)

Frida – Jag skulle också vilja kunna se bilder på migsjälv men jag är så kroppsfixerad att jag kommer att sitta och stirra på fladdret dag in och dag ut, utan att kunna slita mig från datorn. Därför försöker jag ha lite mer distans till migsjälv…men vill så gärna komma i bättre form ändå. Men jag jobbar på den delen med.

snusan – Om du ser ut så som på din profil så är du i bättre form än mig oavsett längden. Hur är detta mjöligt – ju, jag ser helt enkelt nästan anorektiskt ut på överkroppen, men höfterna är välrundade. :)

ahhh vilken härlig avatar. Mina favo!!!!!!!!!

Mkt bra på att rita jag är imponerad :worship:

En sak är då säker – här kan man inte gå in utan att få sig ett gott skratt :D Imponerad av din stabila viktnedgång också – fortsätter det så här kan du kanske avsluta din korta deff i förtid t.o.m.

hahaha, Nina, tack för avataren!

Vanessa – Tack. Och ja, avataren gillar jag med. Det är nog present från Nina, förmodar jag :) .

Linda G – Å, vad skönt skulle det vara om jag kan nå målet i förtid. Tänker fira med jordnötsringar en hel dag. :D Nä, allvarligt, det verkar som att det omvända dieten funkar.

Sofia4_4 wrote:
    hahaha, Nina, tack för avataren!

Du har förtjänat den genom den här underhållande journalen och givetvis dina senaste framsteg! :emo-thumb

Vem är det på avataren då?

snusan wrote:
    Vem är det på avataren då?

Det undrar jag med! Nina får upplysa oss om kändiskapet…(jag hoppas att hon är känd…förutom att hon är american babe :D )

Sofia4_4 wrote:
    Det undrar jag med! Nina får upplysa oss om kändiskapet…(jag hoppas att hon är känd…förutom att hon är american babe :D )

Det är superkvinnan Wonderwoman .. mitt gamla alter ego för övrigt :).

Jag tycker för övrigt att du borde bli utnämnd till Bodys egna tecknare. Efter att ha sett dina teckningar på Lisa och Sam Jr vill iallafall jag se dig hedersutnämnd för dina träffsäkra karikatyrer :D. Mera, mera … :worship:

(P.S: Du inspirerar till att ta itu med min egna diet!)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 182 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.