Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › 4 veckors deff
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 februari, 2006 at 19:38 #990063Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Det är superkvinnan Wonderwoman .. mitt gamla alter ego för övrigt .
Jag tycker för övrigt att du borde bli utnämnd till Bodys egna tecknare. Efter att ha sett dina teckningar på Lisa och Sam Jr vill iallafall jag se dig hedersutnämnd för dina träffsäkra karikatyrer . Mera, mera … :worship:
(P.S: Du inspirerar till att ta itu med min egna diet!)
Ååå, tack så mycket. Vilket ära. 😮
23 februari, 2006 at 19:54 #990064Anonym anvandareMemberIngen cardio idag.
Styrketräning blev det. Idag fick jag vara där framme med de stora grabbarna och träna med fria vikter. Jag körde super-sets, om det nu det är så de heter, annars har jag helt enkelt fått för mig det och det kommer jag att andvända som betäckning hädanefter – Alltså istället för att vila kör jag en annan muskelgrupp imellan för att få in lite kardio effekt med.
Biceps körde jag i alla fall – 2 uppvärmings set på 6 och 8 kg och sen 10 kg resten av 5 eller 6 sett (kör tills jag inte klarar av mer, men räknar aldrig).
Det var i alla fall löööve in the air där framme. Som tur var behövde jag inte känna mig otrogen för grabbarna märkte inte ens att jag var där. Ibland fick jag bara nån argt blick då och då för jag tog för mycket luft i deras älskog…Sen blev det ben idag med. Jag varvade biceps övningarna med det nämnligen. Jag är väldigt försiktigt med benen för att jag inte vill få dem större än de redan är och har visa funderingar på att sluta styrketräna dem. Men jag vill inte gå och sabba min fettförbränning nu…genom att sluta styrketräna…(slutsats enligt egna funderingar), och typ blir en kardio brud som har dessutom vannt sig vid kardio och bränner i stort sätt ingenting. Medan jag körde med 10 kg vikter 7-8 set på 15-20 reps funderade jag var gränsen ligger.
Jag körde dessutom triceps på cable-machinerna (whatever the name is) – 6 sets med max vikt på 7 markeringar (ingen anning hur mycket kg det är. Som sagt, jag bryr mig inte alls om hur strakt jag är…så länge jag tröttar ut muskeln).
Det blev ockå en kort sett med axlar och sen mage.
23 februari, 2006 at 20:30 #990065Anonym anvandareMemberSofia4_4 wrote:Dagens mat:1. Choklad gröt – kunde inte äta upp hela 40 g gröten. Jag har böjrat bli lite illamånde av gröt, men det är bra i deff-syfte för då tappar jag aptiten för flera timmar framåt.
2. 1 banan
3. 1/2 tonfisk, 2 msk keso, salad, 2 msk kokt bulgur, 1/8 avokado
4. 1 äpple, 2 msk keso
5. fluff- som vanligt fast utan banan. (efter träning)
6. salad med 1/2 kyckling filé, 1/8 avokado, 1 msk oliv olja, 1 msk keso…och salad.
24 februari, 2006 at 07:22 #990066Anonym anvandareMemberVägning all the way, blir det för mig.
Idag var det blandade känslor som kom ur mig. När jag klev på vågen så kunde jag inte tro vad som stod där. Så jag körde en liten step-up pass på vågen och klev upp och ner ca 100 gånger för att se om det skulle visa samma resultat. Då och då kollade jag om inställningarna stämmer, men allt var som det ska. 65.03 kg visade det idag. Så började den eviga deff-fråga snurra i mitt huvud – ”är det vatten, är det fett, vad är det?”
Eftersom jag inte visste om jag skulle glädja mig åt resultaten eller inte, tog jag till nästa jätte kända deff-metod för mättning av resultat – nämnligen de ”smala” jeansen. Och jajamensann – där var det THE GAP! Det är de få tillfället då jag blir religiös så att säga. Jag hörde bells and choir…sining in the back of my head. Fett eller vatten, vem bryr sig om jag ser bra ut i de ”smala” jeansen.
24 februari, 2006 at 07:29 #990067Anonym anvandareMemberMaten idag:
1. 2 st. energy bröd med keso, avocado och ruccolla (liten belöning för en bra deff-vecka. Jag håller igen idag med, trots att jag har börjat bli jätte hungrig nu, men imorgon ska vi äta middag med vin…mums)
2. 1 grapefrukt
3. 1/2 kyckling, 1 msk kesella, 2 msk kokt bulgur, grönsaksröra på auberginer, paprika, lök, vitlök och tomatsås.
24 februari, 2006 at 09:35 #990068Anonym anvandareMemberSofia4_4 wrote:Vägning all the way, blir det för mig.Eftersom jag inte visste om jag skulle glädja mig åt resultaten eller inte, tog jag till nästa jätte kända deff-metod för mättning av resultat – nämnligen de ”smala” jeansen. Och jajamensann – där var det THE GAP! Det är de få tillfället då jag blir religiös så att säga. Jag hörde bells and choir…sining in the back of my head. Fett eller vatten, vem bryr sig om jag ser bra ut i de ”smala” jeansen.
Gratulerar!
Härligt att komma i ”de smala” jeansen.
Du har en skön humor. Följer din journal dagligen den ger många goa skratt.
Bra peppning också.
Jag hoppas att när jag är klar med min ”diet” att jag kommer i ett par byxor jag köpte för 1½ år sedan som fortfarande är för tajta över röven :p
Keep up the good work.24 februari, 2006 at 09:41 #990069Anonym anvandareMemberEldhroka wrote:Gratulerar!
Härligt att komma i ”de smala” jeansen.
Du har en skön humor. Följer din journal dagligen den ger många goa skratt.
Bra peppning också.
Jag hoppas att när jag är klar med min ”diet” att jag kommer i ett par byxor jag köpte för 1½ år sedan som fortfarande är för tajta över röven :p
Keep up the good work.Tack så mycket.
Jag är ju lite otålig för att uppnå resultat, så det blir väldigt lite mat. Det har sina risker…men det går ju framåt, så jag biter ihop.24 februari, 2006 at 09:53 #990070Anonym anvandareMemberHelt underbara teckningar!!!!! :worship: Grattis till ”komma i smala jeansen”!!!:up:
24 februari, 2006 at 14:01 #990071Anonym anvandareMemberBandyfot wrote:Helt underbara teckningar!!!!! :worship: Grattis till ”komma i smala jeansen”!!!:up:Tack!
24 februari, 2006 at 15:48 #990072Anonym anvandareMemberMaten idag:
1. 2 st. energy bröd med keso, avocado och ruccolla (liten belöning för en bra deff-vecka. Jag håller igen idag med, trots att jag har börjat bli jätte hungrig nu, men imorgon ska vi äta middag med vin…mums)
2. 1 grapefrukt
3. 1/2 kyckling, 1 msk kesella, 2 msk kokt bulgur, grönsaksröra på auberginer, paprika, lök, vitlök och tomatsås
4. 3 msk bulgur, 3 msk grönsaksröra, 2 msk keso.
5. 1/5 kopp grönsaksblandning, 4 msk keso, 2 valnötter och 5 jordnötter, ett äpple
6. proteinshake – 30 g vassle, jordgubbar, 1 valnöt, 1/2 kesella, mjölk
24 februari, 2006 at 17:04 #990073Anonym anvandareMemberNu har det gått en vecka med strikt diet. Och jag börjar känna mig hungrig. Det är väldigt frestande att ta Ninas råd att det faktiskt är mängden som räknas, inte maten…men mängden för mig brukar öka gradvis så fort det smakar gott i munnen…åååå, frestelse, frestelse.
Och så Samir öppnar en tonfisk burk varje dag I THAILAND!!! Kan man offra sig mer än så?!
Grejen är att jag har ätit den tillåtna mängden mat för idag både i tonfisk form och/eller icke-deff mat form. Men snabba resultat skulle jag väl ha, hade jag planerad. Då får jag nöja mig med att andvända diet-metod Nr.1 och hålla igen.24 februari, 2006 at 17:10 #990074Anonym anvandareMemberOj, vad tjusig jag blev! Din dietmetod är säkert mer effektiv än min. Och effektivt är bra. Du äter ju både lite och kalorisnålt. Drick en kanna vatten och borsta tänderna!
24 februari, 2006 at 17:37 #990075Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Oj, vad tjusig jag blev! Din dietmetod är säkert mer effektiv än min. Och effektivt är bra. Du äter ju både lite och kalorisnålt. Drick en kanna vatten och borsta tänderna!Jag gillar din metod. Den är godare. alltså, att äta vanligt mat fast mindre. Imorgon blir det så. Än så länge tillämpar jag metod nr.2 med.
24 februari, 2006 at 18:57 #990076Anonym anvandareMemberSofia4_4 wrote:Nu har det gått en vecka med strikt diet. Och jag börjar känna mig hungrig. Det är väldigt frestande att ta Ninas råd att det faktiskt är mängden som räknas, inte maten…men mängden för mig brukar öka gradvis så fort det smakar gott i munnen…åååå, frestelse, frestelse.
Och så Samir öppnar en tonfisk burk varje dag I THAILAND!!! Kan man offra sig mer än så?!
Grejen är att jag har ätit den tillåtna mängden mat för idag både i tonfisk form och/eller icke-deff mat form. Men snabba resultat skulle jag väl ha, hade jag planerad. Då får jag nöja mig med att andvända diet-metod Nr.1 och hålla igen.hahaha du e för jävla grym … har faktist ätit 4 burkar tonfisk idag och har en kvar innan läggdags … har nog totalt fått i mig ca 50-60gram kolisar idag …men det e bara för jag hade ätardag igår
om du vill äta mycket volym köp kål och mungbönsgroddar av märket ica …(ett halvkilo ger 20g protein och ca 80 kcal har jag för mig ) smakar skit om man äter dem ur burken
24 februari, 2006 at 20:39 #990077Anonym anvandareMemberGud vilka härliga bilder…………:yahoo: !!!!!
You go girl….:emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.