4 veckors deff

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 182 total)
  • Author

Samir – thanks. 50-60 gr. kolhydrater? Vad beståd de av? Jag har också hört att kål är bra för att fylla magen. Jag reagerar dock inte så bra på det…och riskerar helt enkelt att bli singel om jag överdriver kålkonsumption. :p Idag har jag ätit andra sorts av grönsaker som auberginer och paprika. Ingen anning om de har mycket kalorier…

MiniÅsa – tackar! 😮

Cardio blev det idag med – 20 min HIIT på cykel, helt oförhindrat antingen från tant eller nördar. Det gick jätte bra. Sen simmade jag i 20 min. Jag var sist där och det var nära stängningsdax så jag upplevde att badvakten var lite otålig att stänga. Men jag hade ingen brådska.
    Jag bevittnade dessutom en väldigt intressant diskution mellan två tonårstjejer i omkläningsrummet innan dess. Jag kan dock inte berätta vad det handlade om, för det var lite otydligt. Så, jag tänkte köra en liknande stil på er idag och se om ni kommer att fatta nånting…fast ignorera bilderna då.
    Så här gick det till idag (min simningspass).

…OCH NI BA´A – VA?
    …Å JAG BA´A – Åååå!

Trevligt fredag på er

HAHAHA så suveränt! allvarligt! helt otroligt… snabb, o träffsäker som f—-n!
    trevlig fredag på dig med, det är du värd efter denna veckan!
    =)

paulina73 wrote:
    HAHAHA så suveränt! allvarligt! helt otroligt… snabb, o träffsäker som f—-n!
    trevlig fredag på dig med, det är du värd efter denna veckan!
    =)

Tack så mycket, paulina. Har din förkylning blivit bättre? (översättning av frågan – blir det baylies idag ;) ). Vi hade planerad att äta middag och dricka vin idag, men det blev inte så p.g.a. hockey;) . Men imorgon blir det.

Sofia4_4 wrote:
    Tack så mycket, paulina. Har din förkylning blivit bättre? (översättning av frågan – blir det baylies idag ;) ). Vi hade planerad att äta middag och dricka vin idag, men det blev inte så p.g.a. hockey;) . Men imorgon blir det.

tack – förkylningen är borta tack vare flera baileys och mycket sömn =) men hahaha nä, jag låter den stå längst in i kylen ikväll, jag öppnar kylen minst en gång i kvarten en sån här kväll och kollar vad som finns, och där står den, och flirtar med mig:P ska du inte ha en liten?? :)
    men nejtack säger jag, och så är jag där strax igen….än så länge bara kaffe o choklaaaaad, denna drog!!! men du! vet du vad, jag har inte många njutar dagar kvar jag heller! mitt lilla helvete sätter nog igång snart med…måste ju hinna med beachen, ska ladda mp3 med dmx, 50 cent, metallica och lite hårdrockslåtar man bara kan springa mil efter mil till…..nu är jag riktigt tung..marken kommer gunga när jag tar första stegen…nån vecka till=) ska hinna med semledagen
    kram!

paulina73 wrote:
    tack – förkylningen är borta tack vare flera baileys och mycket sömn =) men hahaha nä, jag låter den stå längst in i kylen ikväll, jag öppnar kylen minst en gång i kvarten en sån här kväll och kollar vad som finns, och där står den, och flirtar med mig:P ska du inte ha en liten?? :)
    men nejtack säger jag, och så är jag där strax igen….än så länge bara kaffe o choklaaaaad, denna drog!!! men du! vet du vad, jag har inte många njutar dagar kvar jag heller! mitt lilla helvete sätter nog igång snart med…måste ju hinna med beachen, ska ladda mp3 med dmx, 50 cent, metallica och lite hårdrockslåtar man bara kan springa mil efter mil till…..nu är jag riktigt tung..marken kommer gunga när jag tar första stegen…nån vecka till=) ska hinna med semledagen
    kram!

Jag kan inte motstå flörtande mat. Motstår bättre flörtande män (tack och lov) :D Så du borde vara lite stolt över digsjälv ändå.
    Sen är det bara att hoppa in i helvetet så ska vi ha det festligt här på grönsaker och protein av olika slag.

Sofia4_4 wrote:
    Jag kan inte motstå flörtande mat. Motstår bättre flörtande män (tack och lov) :D Så du borde vara lite stolt över digsjälv ändå.
    Sen är det bara att hoppa in i helvetet så ska vi ha det festligt här på grönsaker och protein av olika slag.

har svårt att motstå båda….men håller mig till endast godiset faktiskt:|

är du med mig då :(

Hej!
    Första gången jag var här inne idag och måste säga att DINA BILDER ÄR SUVERÄNA:worship: Är du serietecknare?

Paulina – Jag är i grönsaks-inga jordnötsringar-ingen choklad helvetet ett tag tills Miss Majesty Högre samvetet har godkänd min dagsform i spegel.:D

Silvia – Tack så mycket! :) Jag är animatör och illustratör. Jag tecknar också karikatyrer och gör det fortfarande ibland på sommaren ute på stan. Det är väldigt kul, faktiskt. Det finns animerade filmer och teckningar på hemsidan i min signatur både under projects och under ”staff” där bilden är länk till bara egna grejer….

Jag vet inte vad jag hade ätit igår, men vågen var inte min vän idag. Och jag gjorde den största misstagen att hänga upp mig på den igen… Den visade 65.8 kg och fick mig på dåligt humör.

Men jag vaknade upp fort och tog till hjälp deffmättnings metod nr.2 – nämnligen – de ”smala” jeansen. Och jajamensann – THE GAP was there. Så bläddra tillbaka till ”de ”smala” jeansernas effekt på mig med kör som sjunger from above…ringing bells osv.”
    Idag är jag off-diet, off-training.

Sen är det 3 weeks to go.
    Ska inte hänga upp mig på vågen igen, men denna vecka har jag gått ner från 68 till 65.8 (enligt de senaste resultaten)

Ha en bra helg alla.

Nä, nu måste jag erkänna att jag inte höll mitt löfte om att inte ha ätardag. Jag kände helt enkelt att jag riskerar att bli omänskligt (typ, munk) om jag nu var jätte strikt i 4 veckor. Jaja, jag har en svaaag själ. Ok, jag skulle ha dragit 1000 skäl för ätardag här, för att ursäkta mig ur mitt brutna löfte alltså, men ni har redan hört det själva från era egna inre röster i såna situationer, så kör en repris på det och ni vet vad jag pratar om.
    Jag hade det i alla fall hur festligt som helt igår. Jag började med en strategiskt choklad gröt av vilket jag känner mig spyfärdig. Jag åt bara hälften av det och kände mig spyfärdig fram till lunch. Bra! Sen blev det en halv pizza . Vi skulle äta god middag med lax och vin, så vi köpte allt OCH jordnötsringar. P.g.a. det sist nämnda blev det ingen middag för jag kunde inte låta bli jordnötsringarna….Men vin till det blev det i alla fall. Jag hade det festligt med jordnötsringarna alltså.

Imorse var det inte lika festligt. Jag kände mig som en stor jordnötsring själv. Vågade mig inte ens på vågen.

Nä, nu är det bara att lova sig det man brukar lova sigsjälv efter varje ätardag: ”Jag ska aldrig, aldrig aldrig….osv” och försöka fullhjärtat tro på det åtminstånde i en vecka.

Häftiga bilder!! :emo-thumb

Linn wrote:
    Häftiga bilder!! :emo-thumb

Tack, Linn! Roligt att höra. Och kul att du tittade förbi. :)

Hehe jag tycker också dina bilder är helcoola!!! :D
    Vad jobbar du med om man får fråga?

mariia wrote:
    Vad jobbar du med om man får fråga?

;) Några inlägg ovanför:

Sofia4_4 wrote:
    Jag är animatör och illustratör. Jag tecknar också karikatyrer och gör det fortfarande ibland på sommaren ute på stan. Det är väldigt kul, faktiskt. Det finns animerade filmer och teckningar på hemsidan i min signatur både under projects och under ”staff” där bilden är länk till bara egna grejer….
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 182 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.