Alm bygger

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 444 total)
  • Author

Heidi är här och allt går fint. Kändes inte konstigt på något sätt och båda är galna ;-). Kommer kanske fler rapporter om vi orkar/har tid ;).
    Peace out there

ot: var de inte dig jag träffade på the tivoli i julas?

Srednq wrote:
    ot: var de inte dig jag träffade på the tivoli i julas?

jo haha, lite tidig eller :-D? jag snackade med dig på tivoli om body men du måste varit för wasted för att inse det haha.
    Träffat dig på nån tävling också, antingen sm eller decembercupen ;-).
    Men jo, det är jag ;)
    Allt….bra :D?!

Warrior wrote:
    Gött! :)

Alm, jag tänkte fråga om du tycker att kreatin hjälper något? Jag har massa kreatin hemma som jag aldrig använder men tänkte kanske börja då jag tappar lite i styrka nu under deffen. Vad tycker du?

Snackar vi inte egentligen bara om vatten-ökning?

Ha dé Viking!

/Warrior

tjena warre!
    kreatin fungerar sjukt bra på mig, vanliga star nutritions mono-hydrat kreatin. Jag brukar gå upp cirka 3-4 kg vätska ungefär men göra sjuka styrkeökningar. Dock ska man veta att det är högst personligt hur mycket effekt man får av kreatin, men jag kan verkligen rekommendera det.
    När kuren är över så tappar jag tryck på gymet första veckan, men annars tappar jag inte i styrka. Jag lägger mig på en högre ”platå” kan man säga, och tappar inte i styrka när kreatinkuren är över.

Hur pass vanligt det är att köra i deffen vet jag inte. Men…egentligen tror jag inte du får några negativa effekter av att kurera. Visst lägger du på dig lite vätska, men om du äter som planerat så känns det inte som att det vore så farligt.

Hade jag varit du hade jag snackat med någon mer professionell typ bartoll eller liknande.
    Gl, och syns på decembercupen!

Alm wrote:
    jo haha, lite tidig eller :-D? jag snackade med dig på tivoli om body men du måste varit för wasted för att inse det haha.
    Träffat dig på nån tävling också, antingen sm eller decembercupen ;-).
    Men jo, det är jag ;)
    Allt….bra :D?!

kom å tänka på de innan i veckan. jag var spik nykter för jag körde men jag hör inte ett dugg när folk snackar med mig ute. träffa nån på dc med men jag kan inte komma ihåg vem de va just nu. det är föresten reggaeopen nu på fredag men kung kodum, the almighty bobby knajts, hösomflös och kuriosa :up:

edit: nu kom jag på de. de var b-jay (han med elvisavataren)

Srednq wrote:
    kom å tänka på de innan i veckan. jag var spik nykter för jag körde men jag hör inte ett dugg när folk snackar med mig ute. träffa nån på dc med men jag kan inte komma ihåg vem de va just nu. det är föresten reggaeopen nu på fredag men kung kodum, the almighty bobby knajts, hösomflös och kuriosa :up:
    edit: nu kom jag på de. de var b-jay (han med elvisavataren)

haha okej, näe du verkade lite frånvarande haha. Dags rensa öronen lite kanske ;)?
    Afan…ja det låter ju nice, får se om man åker hem…

Glada kärlekshälsningar från Halmstad från Heidi och Filip.
    Vi har kommit på en helt ny diet-metod som verkar fungera ypperligt.
    Insatser :
    – Mys
    – Kärlek
    – Skräpmat
    – 200 meters promenader per dygn
    – Lägg till lite allsång på skansen

Blanda det i en mixer, så tappar man
    Filip : 1.5 kg på 3 dagar
    Heidi : ca 3 kg på 3 dagar

Haha…vi är helt förstörda ;). I NEED CARBS !
    Hoppas ni har det bra där ute, vi vet att vi har det här iallfall.
    Peace :-) (hälsningar, två kärleksdårar)

Haha, alltid när jag är hos min tjej så tappar jag flera kg.
    Vad kan det bero på? :D

Har precis lämnat my baby på flygplatsen, det var riktigt tungt att göra det. Byggaren bryter ihop på maxi-parkeringen, värsta synen :|.

Det är hårt när man tycker om någon så mycket att det gör ont, men vi träffas förhoppningsvis väldigt snart igen

Baby,vi får se till att fixa riktig mat nästa gång! Skulle precis äta lite,orkade bara med några skedar kvarg så var jag tokmätt! Vi får skärpa till oss! Vår diet är inte hälsosam! Helt trög i kroppen nu ju!

Hade iaf. helt fantasitiska dagar!Trodde aldrig jag skulle vara glad över dåligt väder! ;)
    Går det som planerat så är det bara 23 dagar kvar tills jag kommer nästa gång. Älskar dig ”fästis”!

Heidi K wrote:
    Baby,vi får se till att fixa riktig mat nästa gång! Skulle precis äta lite,orkade bara med några skedar kvarg så var jag tokmätt! Vi får skärpa till oss! Vår diet är inte hälsosam! Helt trög i kroppen nu ju!

Hade iaf. helt fantasitiska dagar!Trodde aldrig jag skulle vara glad över dåligt väder! ;)
    Går det som planerat så är det bara 23 dagar kvar tills jag kommer nästa gång. Älskar dig ”fästis”!

Näe min kropp började reagera snabbt på den maten alltså, 3 dagar, usch. Mådde inte bra sista dagen där :-D. Tack och lov för tonfisk idag ^^.
    Fantastiska dagar minst sagt. Mer kärlek än vissa människor har under ett helt liv. Oavsett när det blir, så blir det underbart. Love ya babe.

alexander lindström wrote:
    Hej där… Hur går det med viktnedgången föressten. Och funkar den där dieten verkligen;)

jag avslutade viktnedgången för ett bra tag sen. Bygger nu.
    Börjar med kreatin på lördag.

Att jag inte har sett din träningsdagbok tidigare!! Vi tränar på samma gym juh! :bb: Jag är impad av dig för du tränar alltid så hårt, får mig att skämmas lite :D

Då får jag börja följa din träningsdagbok nu, bättre sent än aldrig.

Vi ses bland vikterna :emo-thumb

Jeanette wrote:
    Att jag inte har sett din träningsdagbok tidigare!! Vi tränar på samma gym juh! :bb: Jag är impad av dig för du tränar alltid så hårt, får mig att skämmas lite :D
    Då får jag börja följa din träningsdagbok nu, bättre sent än aldrig.
    Vi ses bland vikterna :emo-thumb

Hehe, tjena Jeanette! Fler från TK här alltså ^-^. Kul att du blir inspirerad, det är bara hårt arbete som gäller om man ska få resultat. Man kan köra hårdare än man tror, glöm inte det.
    Trevligt med fler läsare, vi syns säkert, peace!

Älskling,jag har gått upp 2 kg nu! Börjar bli normal i kroppen igen efter vår..öhum..not so healthy diet! Hälsosam eller inte,roligt var det! Öm i magmusklerna efter allt skrattande också!:D

Ses om några dagar babe!

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.