Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Angel´s
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 juni, 2006 at 08:01 #938156Anonym anvandareMemberIQA wrote:LÖRDAG
Dags att packa kylväskan. Nu drar jag till Mantorp..
Ha en gó helg allihopa
Så återkommer jag med nya krafter på söndag.
ha det bäst tjejen;)
12 juni, 2006 at 10:30 #938157Anonym anvandareMemberMÅNDAG[/b]
Så, var man tillbaka i vardagen efter en fin helg i Mantorp.
Härligt väder, många fina bilar, partyband, fullt folk (som man kan roa sig åt) och massa god grillmat.
Enda som var jobbigt var att sova i tält.. Jag är väldigt bekväm av mig juh..
Men i natt sussa jag som en stock igen hemma i min egen säng.Började dagen med att snooza mobilen en hel timme:o
Men vad gör det? JAG HAR SOMMARLOV (iaf i 2 veckor)Morgonpromenad innan det var dags att dra till arbetsförmedlingen.
Inget vettigt blev sagt där.Har mina tankar på att dra en repa på inlines innan lunch
men det är riktigt stekhett ute. Så det får nog bli framåt efm istället, tror jag.12 juni, 2006 at 11:23 #938158Anonym anvandareMemberIQA wrote:VIKT: 89.9 kg (+ 5 kg, sedan 26/4) :nono:Då ligger vi ganska så exakt jämt rent vikt- och längdmässigt. (Jag pendlar dock upp och ner 2-3kg) Måtten däremot har vi inte gemensamt, jag har lite större omfång 😮 verkar det som. Jag har inte läst din journal så regelbundet men ska nog börja med det. Behöver själv all inspiration jag kan få :up:.
Vad är det du har pluggat om man får fråga?
P.S: Har en kompis som också var uppe i Mantorp i lördags och svirade. Han sov tydligen också några timmar i ett tält. Inte samma hoppas jag?
12 juni, 2006 at 23:37 #938159Anonym anvandareMemberMÅNDAG
TRÄNINGEN:
Morgonpromenad, 40 minuter
Inlines, 30 minuter (pallade inte mer i värmen)MATEN:
Sköter mig fortfarande fint. Det känns gott i kroppen att äta bra igen.
Unnade mig en kaffe latte med en vän framåt kvällskvisten och sedan de första svenska jordgubbarna för i år. MUMSEn toppendag över lag. Hade önskat ork till att röra mig mer, men men..
13 juni, 2006 at 12:16 #938160Anonym anvandareMemberTISDAG
TRÄNINGEN:
STYRKA 3 set á 10 reps (+1 set uppvärmning vid behov)Knäböj: 40 kg
Gynstolen: 40 kg
Chins: Kroppsvikt – 55 kg (ca 27,5 kg)
Hantelsväng: 5 kg
Framåtlutande hantelsväng: 4 kg
Pushdowns: 15 kg
Pec-deck: 20 kg
Magmaskin: 45 kg
Ska äta lite lunch nu..
Vilken underbar dag!!!
STAVGÅNG 80 minuter
Sköter maten fint, njuter av värmen och mår allmänt fint
14 juni, 2006 at 17:29 #938161Anonym anvandareMemberONSDAG
TRÄNINGEN:[/b]
Morgonpromenad: 30 minuter
Löpning, 2,5 + uppvärming och nedvarvning, 40 minuterVilken härlig dag!! Det var faktiskt skönt att det var lite svalare en stund [/b]idag.[/b] Jag klagar ABSOLUT inte på vädret men ändå.
Är hemma och mellanlandar en sväng.
Lillasyster tar studenten idag så jag väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Dags att fira och äta lite god mat15 juni, 2006 at 18:15 #938162Anonym anvandareMemberTORSDAG
Sovmorgon..
Jag var helt färdig efter gårdagen så jag passade på att sova tills jag vaknade idag. SKÖNT!!TRÄNINGEN:
Stepmaskin, 45 minuter (tråkigt och svettigt)Dagen har varit väldigt soft. Läst lite, blegat på lite serier och nu det sista fikat med en gammal vän i 3 timmar innan det var dags för middag.
Studenten igår gick toppenbra och lillasyster var vackrast av dem alla;)
Nu blir det mera läsning för min del..
16 juni, 2006 at 11:21 #938163Anonym anvandareMemberFREDAG
TRÄNINGEN: STYRKA, 4 set á 10 reps
LIGGANDE BENCURL: 20 kg
LATSDRAG: 40 kg
SITTANDE RODD: 40 kg
HAMMERCURL: 6 kg
DIPS MELLAN BÄNKAR: kroppsvikt
DRAG TILL HAKAN: 15 kg
MAGE (HÖFTLYFT): kroppsvikt
CARDIO: 15 minuter, cykel, motstånd 2
Skönt pass..
Student idag igen så det är fullt upp..
16 juni, 2006 at 12:26 #938164Anonym anvandareMemberhf idag igen då och bra kämpat på gymmet på slutet,keep on så släpper det snart
17 juni, 2006 at 09:42 #938165Anonym anvandareMemberLÖRDAG
TRÄNINGEN:
Morgonjogg, 2.5 km inkl. uppvärmning o nedvarvning, 40 minuter
SKÖNT!!![/b] :yahoo:Det gick fantastiskt bra. Benen börjar kännas bra nu när jag springer och det är inte lika tungt. Dags att öka ett varv kanske??
Jag känner mig så duktig och pigg och fräsch och allt känns mycket bättre.Nu ska jag packa för att åka med kära far ut på sjön ett tag. Sola, bada och softa.
Ha det gott idag allihop!! // Angel
18 juni, 2006 at 10:25 #938166Anonym anvandareMemberSÖNDAG
Gårdagen blev riktigt skön, trots att jag såg ut som en kräfta efter dagen på sjön.. (typiskt)
Kvällen avslutades med god mat ute och en massiv marängsviss på faders balkong. MmmI dag startade jag igång kroppen med 2 mil inlines..
Just ätit frukost och nu är det dags att softa lite.Vädret ser ut att bli riktigt fint idag med8)
Ska åka ut till F7 såtenäs och titta på lite flyguppvisningar och annat skoj senare. De firar 80 år i luften så det blir nog helt okej.18 juni, 2006 at 10:41 #938167Anonym anvandareMemberDet verkar gå bra för dig, kul att se Kör på!
19 juni, 2006 at 10:36 #938168Anonym anvandareMemberMÅNDAG
Sovmorgon utan morgonpromenad idag.. Skönt!!
Jag behövde ladda då det står en löptur på ”schemat” och en sväng till gymet senare i efm.
Inget planerat direkt, men den känslan fick jag igår.
Sugen på löpning och gymet så så får det bli.Dags att ge sig iväg. I dag är det bäddat för två varv.. Känner mig laddad och riktigt okej i hela kroppen för en gångs skull..
Tänk va lite ledigt kan göra:DSkönt att det är lite svaligt idag.. Det kanske bara är jag men jag har svårt att hålla igång med allt jag vill i värmen:o
Hej så länge//
19 juni, 2006 at 17:28 #938169Anonym anvandareMemberFORTSÄTTNING MÅNDAG
TRÄNINGEN
Löpning: 5 km, inkl.uppvämning och nedvarvning, 60 minuter
STYRKA 4 set á 10 reps
CHINS I MASKIN: kroppsvikt – 50 kg (ca 30-35 kg)
STÅNGRODD: 20 kg
AXELPRESS på medicinboll: 6 kg
AXELMASKIN: 15 kg
BAKSIDA I PEC-DECK: 10 kg
PLANKAN: 3 x 30 sek
CRUNCHES: 4 x max
Skönt pass. Benen kändes lite sega efter dagens 2 VARV[/b] i spåret:D
Så jag väntar med dem tills på torsdag då jag nog kör lite styrka igen om jag känner för det!!Ska göra mig i ordning nu så ska vi dra och käka räkbuffé. Massa räkor, lite vitt bröd och grönsaker och kanske en liten iskall päroncider..
Härlig dag!!
20 juni, 2006 at 20:46 #938170Anonym anvandareMemberTISDAG
Jag hade ställt klockan på 6.30 för att hinna gå 90 minuter var det tänkt,
men knäna kärvar lite efter löpningen igår så jag lugnade mig:(Så det blev upp och äta frukost för att sedan laga matlådor
då jag skulle tillbringa dagen med att hjälpa sambon med sin isärplockade bil.Var hemma igen lagom till mellanmål, 15.30.
En liten promenad på stan som avslutades med en vaniljlatte och en minipralin (kaffe/marsipan) Gottegris är jag:)
Väl hemma igen så åkte stavarna fram och jag gick en liten sväng.TRÄNINGEN:
Rask stavgång, 65 minuterSnart dags för fot bad och en skön bok.. MUMMA det!!
Jimmy är iväg och blegar på fotboll hos en polare så jag har hemmet helt för mig själv.. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.