Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Angel´s
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2006 at 14:35 #938066Anonym anvandareMember
Du verkar vara en väldigt SUND tjej och det är super!!!
15 april, 2006 at 15:20 #938067Anonym anvandareMemberglad påsk på dig o tack för ditt inlägg i min dagbok!
men skippa inget godis här inte! var glad att du kan njuta av det!att ha pulsklocka för att se hur mycket man bränner känns totalt onödigt tycker jag! du kan ändå inte lita på att det stämmer…det är så individuellt…
kör på känlsa o för att må bra!15 april, 2006 at 23:52 #938068Anonym anvandareMemberForts LÖRDAG
TRÄNINGEN:
45 minuters morgonpromenad
55 minuter på löpband (slow) snittpuls 127, 385 KCALJag får inte upp pulsen när jag går på löpbandet?!
MATEN:
Ordentlig frukost.
Sedan har det bara varit påskafton:D Med marsipanägg, knäckklubbor, fläskfilé, potatisgratäng, ost, kex, sill, ägg, rödbetssallad, smågodis, tomatsoppa, cashewnötter, ciderMassa KCAL
Jag har haft en toppendag.. Fint väder och underbart sällskap..
Äntligen är det dags för syster 25-års fest. Så det börjar bli dags att krypa ner så jag är pigg inför morgondagen.. :dance:
16 april, 2006 at 12:05 #938069Anonym anvandareMember127 i puls är väl inte direkt vilopuls direkt men om du ökar tempot så lär nog pulsen skjuta iväg ska du se.
lät som en kanondag igår btw, sånt behöver alla, have fun today!
16 april, 2006 at 12:56 #938070Anonym anvandareMemberså kul att läsa din journal tjejen..du inspirerar mig,,,:emo-thumb
17 april, 2006 at 11:53 #938071Anonym anvandareMemberMÅNDAG
I går hade vi det toppen.. Systers 25- års fest blev lyckad.
Hon blev riktigt rörd av talet.. Kul att se.. (Tyvärr, Vanni så var det ingen som tog kort)I dag är jag laddad för att kör igång med styrkan igen.. *GLAD*
17 april, 2006 at 11:59 #938072Anonym anvandareMemberP.s Ingen mat noterad på ett tag.. Detta beror på att jag inte ville överbelasta hälsovakten.. Hehe.. Mycket mat har det blivit i helgen.. *GOTT*
17 april, 2006 at 12:17 #938073Anonym anvandareMemberIQA wrote:P.s Ingen mat noterad på ett tag.. Detta beror på att jag inte ville överbelasta hälsovakten.. Hehe.. Mycket mat har det blivit i helgen.. *GOTT*haha så kan det gå
ps, jag har bytt journal! :ph34r:
17 april, 2006 at 19:59 #938074Anonym anvandareMemberTess wrote:haha så kan det gåps, jag har bytt journal! :ph34r:
Mmm, jag såg det så nu har jag varit och kladdat i båda:D
17 april, 2006 at 20:09 #938075Anonym anvandareMemberMÅNDAG
THE RETURN TO ”GYMET”TRÄNINGEN:
Underkropp, tungt, 8 set á 5 repsKNÄBÖJ: 50 kg
RAKA MARKLYFT: 80 kg (PB) *GLAD*
HÄNGANDE BENLYFT: Kroppsvikt
STÅENDE VADPRESS: 170 kg (PB)
Cardio: Cykel, 15 minuter
Kändes toppen att vara tillbaka på gymet.. Mitt knä är forfarande svullet, men det gör inget ont.. Nacken känns precis som vanligt..
MATEN:
Frukost: Yoggi mini, osötat flerkornsbröd, keso, kalkon, juice, mandel
Lunch: Potatisfratäng, kyckling, rostbiff, fläskfilé, ananas, honungsmelon
Mellanmål: Whey-80, minimjölk
Mellanmål: Kalkon, osötat flerkornsbröd, avocado
Middag: Nötfärs, deli-wokblandning, fullkornsspeghetti, lök, ananas, melon
Kvällsmål: Minikeso. solrosfrön, lågk. äppelmos, kanel1850 KCAL
26E% FETT
37E% KOLHYDRAT
37E% PROTEINMINIMÅL V. 16: Cykel en stund efter varje styrkepass + minst ett löppass någon dag i veckan.
Kroppen känns bra, vädret lite sämre, skolan tung.. Annars är det rätt så fint..
18 april, 2006 at 18:09 #938076Anonym anvandareMemberTISDAG
TRÄNINGEN:
Överkropp, Lätt, 4 set á 10 repsARMHÄVNINGAR:
Vanliga: 2 x 10
På knä: 3 x 10SITTANDE MILITÄRPRESSAR(utan stöd): 6 kg
CHINS: 25 kg
SITTANDE RODD: 40 kg
CARDIO:Cykel, 20 minuter, halvtungt
Det kändes okej idag på gymet, men det märks i kroppen att jag hållit upp en vecka och även att jag ökade vikterna lite igår.. *träningsvärk*
MATEN:
Frukost: Fibergröt, krossade linfrö, kanel, minimjölk, ägg, juice
Mellanmål: Äpple, mandlar
Lunch: Nötfärs, Deli-wokblandning, lök, fullkornsspaghetti
Mellanmål: Whey-80, minimjölk, hallon/blåbär
Middag: Kycklinggryta med Thai-wokblandning, Mini fraiche m. franska örter och bandfullkornspaghetti
Kvällsmål: Mini keso, äppelmos, kardemumma, solrosfrö1910 KCAL
24E% FETT
40E% KOLHYDRATER
36E% PROTEINMör i kroppen idag. Ändå tog jag inte i för fulla muggar efter jag höjt vikterna igår.. Måste vara träningsuppehållet som är boven..
Nu måste jag återgå till böckerna.
Det är svårt att hitta en balans mellan skolan och träningen.. Får jag inte min träningstid blir jag knäpp, och slarvar jag med skolan får jag dåligt samvete… :frust:19 april, 2006 at 20:17 #938077Anonym anvandareMemberONSDAG
VILODAG IDAG
TRÄNINGEN:
40 minuters rask promenad.. (I SOLEN)Visserligen blåste det halv storm och jag fick halva Råda grusgrop i ögonen men vad gör det när solen bländar så fint..
MATEN:
Frukost: Fiberberikad fullkornsvälling, rågform, ägg, light kaviar, juice, honungsmelon
Mellanmål: Päron, mandlar
Lunch: Kyckling, thai-wokblandning, w.w franska örter fraiche, fullkornspasta
Middag: Nötfärs, kidneynönor, champinjoner, stark senap, w.w grädde, fullkornsfusili
Kvällsmål: Mandlar, kalkon
Thé
1900 KCAL
24E% FETT
41E% KOLHYDRAT
33E% PROTEINSuttit vid datorn hela dagen, förutom avbrott för mat och promenaden. Första halvan av dagen var det skolarbete.. Vilket var meningen att jag skulle sysslat med nu med fram till Lost..
MEN jag fastnade i Resident evil 3.. :nono:
Skulle bara spela liiite juh..19 april, 2006 at 22:23 #938078Anonym anvandareMemberser ut att gå bra här tösen!!!
kämpa på bara, för det gör jag….äntligen
19 april, 2006 at 22:38 #938079Anonym anvandareMemberwelcome tbax till gymmet tjejen, förstår att det känns skönt för knopp och kropp!
20 april, 2006 at 19:29 #938080Anonym anvandareMemberTORSDAG
TRÄNINGEN: Underkropp, lätt, 4 set á 10 reps
HACK LIFT: 40 kg
LIGGANDE BENCURL: 20 kg
LIGGANDE BENLYFT: kroppsvikt
SITTANDE VADPRESS: 60 kg
CARDIO:24 minuters bana på cykel
Träningen kändes bra idag förutom att knät fortfarande ömmar i hacken:(
MATEN:
Frukost: Yoggi, havreringar, krossade linfrön, ägg, light kaviar, rågform, honungsmelon
Lunch: Nötfärs, kidneybönor, champinjoner, senap, fullkornsfusilli
Mellanmål: rågform, kalkon, avocado, thé
Middag: Kyckling gryta med röd paprika, rödlök, mini fraiche, bulgur
Kvällmål: Mini keso, äppelmos, kanel, solrosfrön
1900KCAL
23E% FETT
40E % KOLHYDRAT
37E% PROTEINBra dag idag, förutom att jag är trött på att sitta framför datorn.
Äntligen klar med skolarbetet för denna vecka.. *PUH*
Inte för att jag ska ta mig härifrån. Nu hägrar ännu några spännande timmar framför Resident.. Spelberonde, vem jag? :whistle: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.