Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 975 total)
  • Author

Det kommer gå jättebra det ser kanonbra ut!:emo-thumb
    mkt impad av dig o dina bilder och din bänkpress!:p

Det ser väldigt bra ut!! :emo-thumb
    Snygga dräkter också! Jag är väldigt impad av ditt PB i bänk!!! Det höjer min motivation lite måste jag säga…:worship:
    Lycka till!!!!

BRA JOBBAT!:emo-thumb
    FINA BILDER!

GRATTIS TILL DITT NY PB!!!:worship:

sandra…

HAHAHAHAHAHA!!!!

Jag möter dem varenda dag! Tjejerna som säger att de inte vill ha så stora muskler! Och är riktigt trött på det…:O [SIZE=”1″][/b] Men man tar du det som en komplimang, ler lite och håller tankarna för sig själv. Det finns ju mer än bara den estetiska apekten också, det kan vara bra att ha en stark kropp, man klarar flyttning osv själv, att ha en bra hållning, hur många går inte omkring med ostbågehållning och har noll kroppskännedom…[[/b]

Jobbar du på gym nu?

Pucca: tack vad snäll du är!!! :)

Mariia: om jag kan skapa motivation hos någon ÄR JAG GLAD!!!

Silvia: visst är det så men personligen kan jag itne fatta hur man vill ha en ”halvtränad” kropp eller ”halvslapp”. ursäkta uttrycken men vet inte hur jag ska beskriva det ;)
    Nej jag är bara instruktör några timmar i veckan…har haft uppehåll från det men hoppat på det igen…

Sandra: tack ska du ha!!!:)

Och det klassiska är ju: ”Jag vill inte bli muskulös, men jag vill bli fast”:

Woaw… formen ser ju riktigt bra ut!! :emo-thumb Kommer att bli
    kul att se dig på bodyfitness scenen.. Tycker att du har en väldigt
    fin fysik!! Lycka till!! :D

P.S…. Baddräkten ser skit snygg ut!! ;)

silvia: jag vet…man orkar inte ens kommentera…:)

linda berg: kul att du tittar in!!!! ja jag hinner nog komma i form…:) ska bli kul att testa bf!!! kommer nog va nervös när jag väl ska stappla ut på scen i högklackat : ja vi får väl se hur bra dräkterna sitter sen när det väl är dax!!! :)

Snyggt Mia!!!! :worship: Ska bli skoj att se dig på BF-scenen!!! :emo-thumb

Så du avslöjar dina dräkter innan tävlingen du :happy:
    Jag ska minsann hålla mina hemliga tills jag kliver upp på scenen, hihi. Har bara visat tygerna för några enstaka personer…

Det ser bra ut Mia!

Kör på bara!

//Lina

nej lina, har inte avslöjat allt…det är lite annorlunda modeller osm inte avslöjas på bilderna….

har gått ner 3 hg [/b]denna veckan ….inte så mycket men det har känts i kroppen o det syns iallafall!! :) o måtten har minskat så det går ännu på rätt håll.
    eftersom jag känt mig seg i kroppen de senaste dagarna börjar den kanske säga ifrån nu?? typ : ”hallå hallå, nu vill vi inte tappa mer fett;)

men jag har knappt gjort några förändringar sedan början av dieten för 12 veckor sedan så jag har många knep att ta till om inte kroppen vill gå ner mer :)

idag blir det vila o hem till föräldrarna o träffa vänner ikväll ;) ska bli kul!!

har just ätit frukost efter 45 min crosstrainer o snart ska jag sola 8)

athleticmia wrote:
    har gått ner 3 hg [/b]denna veckan ….inte så mycket men det har känts i kroppen o det syns iallafall!! :) o måtten har minskat så det går ännu på rätt håll.
    eftersom jag känt mig seg i kroppen de senaste dagarna börjar den kanske säga ifrån nu?? typ : ”hallå hallå, nu vill vi inte tappa mer fett;)

men jag har knappt gjort några förändringar sedan början av dieten för 12 veckor sedan så jag har många knep att ta till om inte kroppen vill gå ner mer :)

idag blir det vila o hem till föräldrarna o träffa vänner ikväll ;) ska bli kul!!

har just ätit frukost efter 45 min crosstrainer o snart ska jag sola 8)

Verkar gå bra för dig Mia! 0,3hg är inte så dåligt ändå och det går ju neråt och det är huvudsaken, kommer bli kanon :emo-thumb
    Ha en trevlig dag med dina föräldrar och vänner nu och hoppas du unnar dig lite godsaker också :D

Liinda wrote:
    Verkar gå bra för dig Mia! 0,3hg är inte så dåligt ändå och det går ju neråt och det är huvudsaken, kommer bli kanon :emo-thumb
    Ha en trevlig dag med dina föräldrar och vänner nu och hoppas du unnar dig lite godsaker också :D

Kunde inte låta bli…! :D 😮

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.