Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 975 total)
  • Author
    snusan wrote:
    Kunde inte låta bli…! :D 😮

Förlåt det kanske lät dumt 😮 inte alls menat så men det lät på Mia som hon inte var riktigt nöjd med det vilket jag tycker hon ska vara, varje liten nedgång är ett stort plus, speciellt när det syns och känns! Iaf bra kämpat Mia :emo-thumb

athleticmia wrote:
    sashli: ja du verkar va en stark rackare men just nu tränar du i ”det tysta”…men du kanske trivs med det??

HAHAH :D du kan döda mina motståndare men utan mina ben lär jag ju inte vinna ändå *skämt* :D
    då får det bli rullstolsfitness…:)

Hihi :whistle: just nu tycker jag om att vara en hemlis :p
    Tränar på som en tok :bb: och växer förhoppningsvis :D
    Har aldrig varit starkare och kroppens utveckling motiverar mig mer och mer.

hahahaha men jag är en motståndare så om du satsar på
    rullstolsfitness så är det helt ok för mig :D

liinda: förstod hur du menade…

sashli: kul!! ska bli kul att se dig på scen när det är dax!!

igår blev det alldeles för mycket skräp….blev ”gammalt beteende” att gå i skafferiet hemma hos mamma….åt mer än jag tänkt i form av kakor o annat onyttigt så nu blir det straffcardio hela veckan!!!
    mest pga att jag fick massa negativa dåliga känslor i samband med ätandet som jag INTE VILL HA! det handlar inte om att jag aldrig får unna mig utan det hela handlar om att jag åt av fel anledning. mitt mål är att äta för att jag är sugen på något gott o inte för ätandets skull. vill inte vara fixerad längre!!!
    så hela veckan när jag kör kardio ska jag tänka: ”var det värt det? att äta så mycket o nu får du stå här o bränna…”så nästa helg lär jag inte vilja göra om det!

DET ÄR INTE VÄRT DET!! har inte mått bra psykiskt idag pga detta…

idag har jag gått 90 min på morgonen, styrektränat o kört 50 min kardio på det. bra början….men bara en bråkdel förbränt av det jag åt igår…:(

Liinda wrote:
    Förlåt det kanske lät dumt 😮 inte alls menat så men det lät på Mia som hon inte var riktigt nöjd med det vilket jag tycker hon ska vara, varje liten nedgång är ett stort plus, speciellt när det syns och känns! Iaf bra kämpat Mia :emo-thumb

Ja, men menade du inte 0,3 kg?? (0,3 kg= 3 hg)

0,3 HG däremot e ju inte mkt! ;)

(Ja jag är en liten retsticka! :p)

Hej Mia! Ville bara kika in och säga hej! Kämpa på nu, du har ju god tid på dig. Blev lite chockad över att du redan har deffat i 12 veckor. Hur länge brukar du deffa om jag får fråga:up: ?

Vill bara säga :friends:

mini åsa: hej på dig med!!! jag gick upp hela 15 kg efter tävling o min diet brukar gå långsamt så jag började redan i november….men det har gått snabbare än jag tänkt så jag har egentligen ingen panik inför tävlingarna i maj. men ma nvet aldrig… tycker jag lägger ner mycket tid redan på träningen (fastän jag itne kör lika mkt kardio som jag brukar under diet) så jag vet inte om jag kommer orka köra mycket hårdare än så här…

siliva: tack ska du ha!!! hopaps din träning går bra o bygg nu så jag får se dig på scen i vinter!!!! (vill du ha hjälp med upplägg så säg till!)

athleticmia wrote:
    mest pga att jag fick massa negativa dåliga känslor i samband med ätandet som jag INTE VILL HA!

DET ÄR INTE VÄRT DET!! har inte mått bra psykiskt idag pga detta…

Man måste unna sig… Men jag förstår vad du menar…:|

Tänk att kroppen behövde det..:whistle: Att man mår dåligt över det handlar nog mycket om att man inte kan kontrollera ätandet ibland och det är bristen på kontroll som får en att må kasst. Vi är nog lite kontrollmänniskor vi…och lite störda till mans.. :P

håller med dig precious!!! visst ska man unna sig men av ”rätt” anledning!!!

vill inte vara fixerad o därmed vräka i sig av ”fel” anledning….men du förstår nog vad jag menar…

men visst, vill man inte vara fixerad vid mat har man väl valt fel sport…

Oj…här har det hänt grejer! :up: Vilken skillnad mot sist jag såg dig…syns verligen att du gjort ett bra jobb med dieten…ska bli jätte kul att se dig på scenen igen…vi kommer finnas i publiken å heja!:worship:

Ha dé gött nu Bruden…å du…va inte för hård mot dig själv, dé slutar bara mé ett inbördeskrig mellan dig å din kropp:aggresiv: (jag vet)…bättre att försöka hitta nått samarbete:friends:

Tack Camilla![/b]

jo det har gått snabbt här! knappt jag hinner med…:|

samarbete….ska försöka.. fick mig en tankeställare i helgen hur jag inte vill leva mitt liv iallafall

vad kul om du kommer o tittar när jag tävlar!!!! :) :)

började morgonen med 90 minuters promenad! känner en grym energi pga extra mat i lördags 😮 något postivit med att äta ”för mycket”…

körde rygg i gymet o satte några pb

bland annat en 6a på 70 kg i smalt latsdrag

en 5a på 75 kg i brett latsdrag

en 6a på 65 kg i stångrodd :bb:

gick hem o vilade lite inför nattens jobb o körde sedan kick n box på kvällen

ALLTID LIKA KUL! :D man tar ut sig på ett helt annat sätt på pass (speciellt intervallerna) än man gör själv på maskinerna :|

nä nu får jag väl jobba vidare :emo-thumb

tack kai!!! kul att prata med dig igår!! kör nu o ge dig inte!!! u can do it!!

idag blev det 90 min morgonprommis efter att ha sovit efter nattens jobb…
    sen städning hemma (räknas det som kardio?;) ) och ner oträna.

axlar o biceps:

press i maskin pyramid: började lägga på 40 kg o gjick upp till 50 kg där jag gjorde en 8a

hantellyft åt sidan blev nytt pb med en 12a på 12 kg :bb:

körde lite baksida oxå o sen biceps

var ju stark i axlarna men fanns ingen kraft kvar för biccarna :

stångkurlen började jag på 19 kg o 15 reps o slutade på 29 kg med ynka 5 reps :(

lite scottkurl i maskin o hammerkurl blev det oxå…

sen hem till crosstrainerna o stå ut i 45 min. var tråkigt fast än jag kollade tv. påminde mig då att detta gör jag för att jag var så onytttig i lördags. än en gång: DET ÄR INTE VÄRT DET !![/b] :|

ska sova lite nu inför en jobb-natt till…:O

:up: Och om det vi pratade om på gymmet :) ja du vad ska man säga det är bara att dunka eller vara tyst :D

Hej Mia!
    Här har det gått fort! :emo-thumb Fin bild!
    Kör vidare som du gör eftersom det verkar fungera bra. Men som Camilla skriver så var inte allt för hård mot dig. Dock tror jag att du vet vid det här laget hur du ska göra.
    Lycka till!
    Mirre

P.s Jag kommer att tillbringa helgen 10-12 mars i Helsingborg så vi syns säkert på gymmet.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.