Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 975 total)
  • Author
    jocke wrote:
    :up: Och om det vi pratade om på gymmet :) ja du vad ska man säga det är bara att dunka eller vara tyst :D

jag kan inte hålla tyst….:)

kul att ses på gymet!

mirre: jo jag vet….kommer ta det lugnare med mat i helgen o kommer därmed inte heller köra så mycket nästa vecka som jag gör nu…:)
    låter bara kroppen känna skillnaden … tack för titten!!!

ska skriva upp att du kommer hit då!!! hoppas vi kan ses på gymet eller ta en fika!! hoppas byggandet går bra!!

Har inte skrivit i din journal förut. Lycka till med dina tävlingsplaner. Med din disiplin så kommer det gå lysande.
    Jag såg i kosttillskott-tråden att du använder Final researchs proteinpulver. Jag undrar var du köpt det? Har sökt runt massor men kan inte hitta märket. Är lite sugen på att testa det med både kasein och vassle. Typ som mellanmål eller liknande.

anna: tack ska du ha! när jag bestämmer mig för något går jag helt upp i det och satsr ALLT!! kanske för mycket ibland….

gå in på [www.finalresearch.nu] powerprotein är de med mest vassle o oxå de godaste!!! gainern är oxå god o mycekt protein för att va gainer!!

var på vero moda förra helgen o provad kläder… upptäckte att ljuset i provhytten var grymt o jag såg hård ut :P så jag drog upp mobben o fotade lit :D e man sjuk eller?? :)

sen blev ju fotona lite ljusa ändå men lägger ändå upp dem…

jag o jocke på alla hjärtans dag ;)

aktiv dag idag minsann!!!

60 minuters promenad+ 30 min crosstrainer i morse.
    var trött under promenaden men piggare på crosstrainerna :up:

åt frukost o sen blev det styrketräning o jogging.

körde bröst o triccar o gjorde ”bara” en 2a på 70 kg denna veckan. men är nöjd ändå! har ju hårdkört så jag har inte så mycket energi i kroppen :O

sen 50 minuter jogging!!!! 10 km/h var tempot o växlade mellan 0% och 3% lutning på bandet. hade puls mellan 140 och 160 slag per minut. kände mig pigg här så det är konstigt…var får jag energin ifrån???

Kul att höra att det går bra med träningen och att du har massor med energi! Du skriver: ”var får jag min energi ifrån?” Och jag brukar känna samma sak, tror ibland att jag är superwoman:D och förespråkar vila för mina klienter men eftersom jag själv är superwoman:D så gäller det inte mig:D

Så igår kväll på jobb så blev jag bara jättetrött och ynklig:nerd: , trodde jag höll på att bli sjuk och blev hemskjutsad och sov hela natten och halva dagen. Mår bättre nu, är fortfarande lite trött men blev alltså inte sjuk. Så nu undrar jag vad fan var nu detta, var det helt enkelt så att jag fått för lite vila eller?
    Det är ju så svårt att vila när allt känns så bra.:|

Hoppas hur som helst att du är lite förnuftigare än jag! Och den där armen i provrummet… måste ju tillhöra superwoman:bb:

silvia: hahah!! superwoman…kanske är det bara vi som går på högvarv o inte känner efter? till sist säger kroppen ifrån…fast oftast säger mitt ”psyke” ifrån tidigare än kroppen…jag blir lixom less…börjar känna det nu efter en tight vecka med inplanerade dagar…ser framemot en ledig helg…som kunde varat en vecak…:) så jag kan träna när jag vill :)
    HA EN BRA HELG

Inte konstigt att du känner dig less när du redan deffat flera veckor och NOGP är inte förrän i maj. :D
    Jag trodde jag var ute i extremt god tid jämnt, men du slår mig med hästlängder. :p

Du ser hård ut nu och behöver väl inte gå ner så mycket mer ?

anna: är mest less på att vara timanställd o bli inringd i tid o otid. du vet, när man går på diet krävs det ju en del planering….:(
    jobbar mycket dessutom…+ alla träning då…men men det har lönat sig o jag har gått ner mycket snabbare än jag brukar. började i november för jag hade gått upp så mycket. har väl ca 5-6 kg kvar att gå ner. SKA BLI HÅRD VET DU!!;)

sitter på jobb igen fast idag på ett ungdomsboende med sovande natt :)

hann träna en del idag ändå (det enda jag hann dock) tummar på sömnen är det blir tight med jobb. skiter i det!!! inget kommer före min träning!! :aggresiv: skulle inte få för mig att ”sova ut” och hoppa över promenad :)

gick en timme i snön i morse med en kompis o det var riktigt skönt!! hade slutat snöa så man slapp snöpisk i ansiktet…
    var jättehungrig :( när jag gick så när väl gröten kom ner i magen blev jag as-mätt!!
    kände mig allmänt tömd i kroppen efter en hård dietvecka så jag körde ett anorlunda benpass idag. körde övningar där det inte behövs så mycket vikt men som ändå är ”tunga” . blev mycket fokus på baksida lår och rumpa. :whistle:
    skulle cyklat intervaller men var helt slut i benen (ingen energi) så jag körde bara lågintensivt. äter ändå så lite idag så underskottet är rejält ändå

blir hem och väga sig efter jobbet imorgon men jag vet att jag gått ner….blev smygvägning redan idag men väntar till imorgon med att avslöja hur mycket…

ska bli så skönt att ha en lugn dag imorgon hemma med bara lite social aktiviteter ;)
    jag o jocke har känt oss stressade över att vi itne får så mycket tid tillsammans så vi har bokat in oss på spa nästa helg!!!!!!!!!!! :P
    ska bli underbart!!!! vi var på tylösand tillsammans efter våra första tävlingar så nu blir det dit igen. nostalgi …. gott att jag ligger långt fram med dieten för då kan jag unna mig en lugnare helg med lite mer mat

Låter bra! Kör du styrka 5 el 6 dgr/v? Vilar du 1d/v?

Har själv varit hemma nu i 2 dgr, ska vila imorgon också, tror att jag varit lite slutkörd:

kör styrka 4-5 dagar under diet och vilar 2 dagar

ha en bra helg silvia!

vägning i morse och den visade minus 7 hg [/b]från förra veckan!! nu väger jag 56,5 kg och det är exakt 5 kg från min lägsta tävlingsvikt (som tömd) hittills.

är nöjd med min form nu för att vara off….tänk om man kunnat hålla det här :)

har krympt magsäcken denna veckan för jag blir mätt på ingenting!!!! men det underlättar att idag då jag itne tänkt vräka i mig en massa….;)

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.