Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 975 total)
  • Author

jobbat inatt så det blev vägning kl tio när jag sovit hela tre timmar :|

har gått ner 8 hg[/b] :yahoo: så jäkla skönt eftersom jag slitit denna veckan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har tappat sammanlagt 2 cm på kroppen (de ställen jag mäter)

mage (tjockaste delen): 73 cm (70 cm tävlingsform)
    höfter/rumpa: 90, 5 cm (85,5 cm tävling)
    midja: 67,5 cm (65 cm tävling)
    ben: 51,5 cm (47,5 cm tävling :( )
    arm: 31,5 cm (30 cm tävling)

väger nu 55,6 kg [/b]och har som minst vägt 51,5 kg som tömd

idag blir det fika på stan med två kompisar rapporterar om det ikväll…

Grattis till viktnedgången, bra kämpat!!!:yahoo:

Vad roligt för dig att du fått så bra resultat efter ditt slit! :up:

Girl Power :worship:

tack tjejer!!!!!!!!!!![/b] skönt att förbränningen fortfarande funkar :)

än så länge har jag ätit:

frukost efter 60 min morgonpromenad: 3 våfflor av gi-bodens dinkelmix med lågkalorisylt, kanel, sötningsmedel

lunch: stor dubbelmacka med parmaskinka, mozarella och smör. (vad gott det är med riktigt 80%igt smör ) te

fika: waynes coffe´s blåbärspaj DEN GODASTE I VÄRLDEN!!! med vaniljsås

middag: thaimat från ica, liten baguette med smör, hallongrotta eller vad kakan nu heter…några godisbitar som jocke lämnat spår efter sig…

senare: glass!!! med lite överbliven äpplepaj sedan i veckan….kanske mer godis…men vill hålla det lagom…

detta är alltså en LITEN ätardag för mig….:P uppskattningsvis hamnar jag på ett intag på knappt 4000 kcal….det dubbla från dietdagar…
    men det är lugnt…jag gör av med den extra energin redan imorgon :kicking:

skönaste idag är ändå att slippa planera måltider, kunna köpa färdig mat samt kunna ta en fika med vänner OCH äta!

Kul! Keep on going:up:

Jag tvivlar inte på att du gör av med det du äter och lite till! Det här är bara en dag av årets 365, så det är världsligt! Ät på och njut

Dax o lämna ett avtryck…;)

Imponerande disciplin måste jag säga, eller dumhet…gränsen är väl hårfin som med all elitidrott. :emo-thumb
    Jag är då verkligen mäkta imponerad av ditt sexpack då du är i form, ruggigt…

Ska bli roligt o se resultatet.

Lalla wrote:
    Dax o lämna ett avtryck…;)

Imponerande disciplin måste jag säga, eller dumhet…gränsen är väl hårfin som med all elitidrott. :emo-thumb
    Jag är då verkligen mäkta imponerad av ditt sexpack då du är i form, ruggigt…

Ska bli roligt o se resultatet.

:worship: 😮 vill bli hårdare på just magen denna gång…..

igår när jag gick till jobbet (jobbat natten) var jag mätt!! skönt!!! ibland kan det nämligen vara kämpigt att endast få ta en proteindrink på hela natten…

blev mätt på förvånansvärt lite igår tyckte jag. brukar kunna få i mig hur mycket som helst om jag inte själv säger stopp. mendet är skönt att kroppen själv säger ifrån :D orkade inte ens äta upp min goda glass…:)

så när jag sovit på förmiddagen idag bar det iväg på 90 min morgonpromenad i snön…man börjar vänja sig…hade det inte varit för att jag bestämt promenad med en kompis hade jag nog valt crosstrainer inomhus. men det var skönt när vi väl kom ut, snön upphörde och solen kom fram 8) gött oxå att ha rejält med energi i kroppen!!!! man glömmer hur det känns ibland…..

återkommer med dagens träning senare…får se vad det blir…

Här fortsätter det gå i rätt riktning :worship: Imponerande, som sagt.

linda g: ja neråt ska det gå…på vågen alltså ;) thanks….

i eftermiddag skulle jag testa en dvd med pilates…men den var kaaaaass!!! seg mesig träning, inte alls som på tylösand! så jag gjorde lite egna övningar för magen som jag minns att vi gjorde på spát. kändes gott!!!

ställde mig på crosstrainern framför tvn o knatade på en timme. första 30 blev mer intensiva med en puls på 140-150 och sen 30 min lugnare~120 i puls.

oj vad det känns annorlunda efter en lördag med mer mat! man har ju energi och motståndet på crosstrainern känns sååå mycket lättare!!! :D får nog passa på att köra lite intensivare kondtition söndag, måndag o sen trappa ner det i slutet på veckan när man är lite segare….

ska snart jobba natt igen…

pizzan jag gjorde i veckan blev jättegod!!!!!!!!!! degen blev perfekt så det receptet kommer användas igen!!

morgonpromenad 90 min i snön….

gröt o protte i magen bar det av till classic…

rygg, lite mage o biceps blev det

superset 1: chins/roddmaskin m fria vikter
    kv/+30 kg 10/10 reps, 7/9 reps, 6/8 reps, 5/6 reps

superset 2: latsdragmaskin m ovänt grepp/t-bar
    +40 kg/+30 kg 11/10 reps, 9/9 reps, 8/8 reps

försökte mig på marklyft men det kändes inte bra så jag gjorde lite bellyback

lite höftlyft för magen oxå…

bicepskurl i kabel: 25 kg 7,6,5

jag ökar inte på vikterna nu!! men kände mig iallafall pigg o det får jag väl va nöjd med….:) har ju jobbat 30 h i helgen o sovit för lite….:nono:

oxå blev det 60 min roliga boxminuter oxå ikväll!!! :D

shit va du kör på Mia :yahoo:

you go girl :emo-thumb

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.