Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 mars, 2006 at 20:03 #961880Anonym anvandareMember
60 min morgonwalk som vanligt…
ikväll var det dax för armar o löpning:
superset 1: frenchpress/bicepskurl m stång
24 kg 11/9 reps, 9/8 reps, 8/7 reps
superset 2: hantelkurl m vridning/ pushdown m rep
12 kg/20 kg 7/9 reps, 6/8 reps, 6/7 reps
superset 3: hammerkurl/halva dips
12 kg/kv 6/14 , 6/12, 6/9 reps
avslutade med lite hantellyft åt sidan på 8, 5 kg
sen sprang jag 45 min i 10 km/h – tempo. 10 min sprang jag i 4% lutning oxå för att tiden skulle gå snabbare :p
vägning imorgon….känns inte som jag gått ner nåt så jag är inställd på att börja slutspurten på måndag :devil:
17 mars, 2006 at 21:33 #961881Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:vill givetvis komma in så hård som möjligt! jagtycker det är mitt ideal iallafall även om inte alla tycker det är snyggt…Hård är respekt! I alla fall på tävling, och när man vet hur mycket slit som ligger bakom!
17 mars, 2006 at 21:44 #961882Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:…………..
vill givetvis komma in så hård som möjligt! jagtycker det är mitt ideal iallafall även om inte alla tycker det är snyggt…Mmmm, är riktigt nyfiken på dina abs efter dieten. Måste säga att jag är grymt imponerad de senaste bilderna jag såg, o du kommenterade med att du skulle bli ännu hårdare!!!
Håller varenda tumme jag kan hitta för dig:emo-thumb18 mars, 2006 at 09:28 #961883Anonym anvandareMemberlatsdragaren: kan hålla med om att man ser ganska sliten o tärd ut i exempelvis ansiktet när man är i form…. ja, alla verkar inte fatta hur mycket man måste slita….speciellt de sista kilona. då tok-sliter man o det är definitivt inte hälsosamt!!
lalla: tävlingsformen är ju extrem….hmm…min mage är jag verkligen inte nöjd med! den brukar bli hård upptill men längst ner har jag aldrig lyckats…hittills…sen är det sån skillnad på att flexa magen och att stå på lineup där man INTE kan flexa magen på samma sätt. man ser genast slätare ut om man inte är riktigt j-kla hård! men tack för komplimangen 😮
blev trots allt en viktnedgång på 0,5 kg denna vecka men eftersom jag gick upp 2 hg förra veckan är det egentligen bara 0.3…
ja ja är väldigt nöjd med måtten dock för jag minskade 3,5 cm denna vecka!! är nära magens minsta mått någonsin(men vill bli mindre denna gång…) höfterna är väl där det är mest kvar o en del på benen oxå när jagtänker efter. cirkus 3,5-4 kg kvar…vi får se!
kommer öka promenaderna nästa vecka så smått för att köra järnet om 2 veckor! ökar succesivt tills dess så inte kroppen börjar protestera direkt…fick några kommentarer från tävlandes på gymet igår…jag såg liten o deffad ut…ja tyvärr är man ju liten som deffad….
18 mars, 2006 at 09:30 #961884Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Han kanske menar att det finns en plats till :emo-thumbLaget till EM har redan nominerats av SKKF.
Ontopic: Kör hårt nu Mia… av det jag sett på bilder ser det kanon ut.
18 mars, 2006 at 09:52 #961885Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Laget till EM har redan nominerats av SKKF.Ontopic: Kör hårt nu Mia… av det jag sett på bilder ser det kanon ut.
tack mats!!! känns lite tidigt med em om jag ska va ärlig även om det hade varit en enorm chans som jag inte skulle vilja missa! får väl visa vad jag går på på nogp o se om det finns möjlighet till vm eller satsa nästa år kanske. får se får se…
kör hårt själv även om det inte blir tävling!! är alltid skönt med en go form inför sommaren ju!! :emo-thumb18 mars, 2006 at 09:56 #961886Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tack mats!!! känns lite tidigt med em om jag ska va ärlig även om det hade varit en enorm chans som jag inte skulle vilja missa! får väl visa vad jag går på på nogp o se om det finns möjlighet till vm eller satsa nästa år kanske. får se får se…
kör hårt själv även om det inte blir tävling!! är alltid skönt med en go form inför sommaren ju!! :emo-thumbFörbundet va rätt tuffa i uttagningarna till EM i år. Du får visa vad du går för och anmäla ditt intresse för att tävla internationellt längre fram.
Jag kommer att ge järnet ändå, men nu slipper jag få dåligt samvete om jag inte har superkoll på kaloriintaget när det är affärsluncher etc..
Ha en trevlig lördag.
18 mars, 2006 at 09:57 #961887Anonym anvandareMember[QUOTE=athleticmia
fick några kommentarer från tävlandes på gymet igår…jag såg liten o deffad ut…ja tyvärr är man ju liten som deffad….[/QUOTE]Om det var min kommentar så var det för att du börjar bli tävlings klar nu :emo-thumb kör hårt nu, det är ju som vi sa ju hårdare du blir ju större ser det ut på scen :up:
18 mars, 2006 at 10:13 #961888Anonym anvandareMemberjocke wrote:Om det var min kommentar så var det för att du börjar bli tävlings klar nu :emo-thumb kör hårt nu, det är ju som vi sa ju hårdare du blir ju större ser det ut på scen :up:bland annt din kommentar…men jag förstod vad du menar! ingen fara!!:emo-thumb
18 mars, 2006 at 10:22 #961889Anonym anvandareMemberidag ska jag o jocke till wallmans i malmö o gotta oss!!! min familj som bjuder pga massa jämna födelsedagar…
hörde att de har ett stort gottebord får väl hålla mig tills dess då…hotellövernattning blir det oxå
sen ska jag träffa stina från coachonline imorgon o bränna av allt jag äter idag :p ska bli kul!!! hon går ju oxå på diet så det är alltid kul att träffa ”likasinnade”
18 mars, 2006 at 11:05 #961890Anonym anvandareMemberHärligt Mia det går åt rätt håll :emo-thumb
keep it up girl :up:
18 mars, 2006 at 16:40 #961891Anonym anvandareMemberojojoj…du jobbar då på du! jisses, jag tycker du kör mycket nu, och du pratar om att köra hårdare?
Jag ska då aldrig tävla, det är ett som är säkert haha:DJag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig på tävlingen efter allt ditt slit!:friends:
18 mars, 2006 at 16:46 #961892Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Förbundet va rätt tuffa i uttagningarna till EM i år. Du får visa vad du går för och anmäla ditt intresse för att tävla internationellt längre fram.Jag kommer att ge järnet ändå, men nu slipper jag få dåligt samvete om jag inte har superkoll på kaloriintaget när det är affärsluncher etc..
Ha en trevlig lördag.
Vad jag vet fanns det två platser till, både i mellanklassen och den långa.
Men nu verkar det som Carina också skall med till EM:emo-thumb
[https://www.body.se/content/profiler/artikel.asp?CID=596]Jätte tuffa uttagningar:
Har man mycket pengar, så kan man tävla mycket:emo-thumb
Lycka till Mia och hoppas du får chansen:up:
18 mars, 2006 at 16:55 #961893Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Vad jag vet fanns det två platser till, både i mellanklassen och den långa.
Men nu verkar det som Carina också skall med till EM:emo-thumb
[https://www.body.se/content/profiler/artikel.asp?CID=596]Jätte tuffa uttagningar
Har man mycket pengar, så kan man tävla mycket:emo-thumb
Lycka till Mia och hoppas du får chansen
Jag förstår faktiskt inte vad du menare med det jag markerat i fet stil. Om nu Carina får en plats (inte helt klart än, men i stort sett) så har hon varit proffs och placerat sig väl på VM tidigare, vilket är väl kvalificerande för ett EM.
Sen ser jag även på ditt svar att du inte har en aning om hur många tävlande en nation Får skicka till ett EM.
EDIT: Sen förstår jag heller inte varför du Fever hugger på mina inlägg för. Rätt tröttsamt i längden.
18 mars, 2006 at 17:18 #961894Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Jag förstår faktiskt inte vad du menare med det jag markerat i fet stil. Om nu Carina får en plats (inte helt klart än, men i stort sett) så har hon varit proffs och placerat sig väl på VM tidigare, vilket är väl kvalificerande för ett EM.Sen ser jag även på ditt svar att du inte har en aning om hur många tävlande en nation Får skicka till ett EM.
EDIT: Sen förstår jag heller inte varför du Fever hugger på mina inlägg för. Rätt tröttsamt i längden.
Tydligen hade jag rätt bra koll på hur många man får skicka, då jag informerade Mia om detta (och det var innan Carina kom in i bilden).
Carina fick helt plötsligt plats (i den mellersta klassen) och Linas plats (som är ledig) har förbundet säkert inte informerat de övriga som ansökt om EM, eller?Vad då hugger:
Tycker allt bara är en cirkus, när det gäller den ”tuffa” uttagningen.Förlåt Mia:o
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.