Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 mars, 2006 at 17:23 #961895Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Tydligen hade jag rätt bra koll på hur många man får skicka, då jag informerade Mia om detta.
Carina fick helt plötsligt plats (i den mellersta klassen) och Linas plats (som är ledig) har förbundet säkert inte informerat de övriga som ansökt om EM, eller?Vad då hugger:
Tycker allt bara är en cirkus, när det gäller den ”tuffa” uttagningen.Förlåt Mia:o
Någon moderator får gärna rensa upp dessa ovidkommande inlägg som förstör Mias träningsdagbol
19 mars, 2006 at 19:47 #961896Anonym anvandareMembermilia: ja så är det att tävla…de sista kilona sitter hårt
vanni: :emo-thumb
19 mars, 2006 at 20:14 #961897Anonym anvandareMembervaknade på hotell i malmö i morse så jag bytte ut morgonpromenaden mot frukostbuffe…
kommer bild här nere…hade bestämt träning med stina från coachonline så vi körde rygg o axlar ihop.
blev 12 chins för mig som bäst trots en tyngre kropp efter ätardag.
kommer lite bilder nedan men skrev aldrig upp vikt o reps.sen körde vi box i 75 min. jobbigt!!! mer åt kickboxning-hållet än vad jag är van vid från mitt gym! fick ju koncentrera mig så jag inte flög in i väggen när stina var igång
var kul att testa nåt nytt , träffa stina o träna på något annat gym!!!
sen ikväll har jag promenarat en timme oxå….
lite trött nu…
kör igång lite hårdare nu med promenader o kardio.
maten kommer ligga på 2050 kcal på träningsdagar: 150-175 g kolisar, 186 g protein o 52 g fett
19 mars, 2006 at 20:16 #961898Anonym anvandareMembergod frukost
19 mars, 2006 at 20:16 #961899Anonym anvandareMemberjag o jocke på wallmans…
19 mars, 2006 at 21:07 #961900Anonym anvandareMemberGrym dag, men nu sjutton ska du bli hårdast!!
Och vad trevligt med Wallmans och hotell! Behövs lite ombyte i vardagen!
19 mars, 2006 at 21:23 #961901Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jag o jocke på wallmans…fin du är!!!!
ser kul ut med boxen, det är såååå kul:aggresiv:
och te har du till frukosten också ser jag;)
19 mars, 2006 at 22:41 #961902Anonym anvandareMemberlatsdragaren: hård som stål !!! :emo-thumb
paulina: tack ska du ha!!! ja det var skoj!!! kul att få slåss lite :buttrock:
brukar inte dricka te till maten men gjorde ett undantag idag..
19 mars, 2006 at 22:47 #961903Anonym anvandareMemberWarrior wrote:GOOO GO MIA!Mumsig frukost! Ser lite vatten-melon där va??? du skall bara veta vad jag är sugen på vatten-meloner…
Hur långt ifrån tävlingen är du nu Mia?
ja lite extra lyx när man bor på hotell….har inte fuskat mycket under dieten o jag hinner ändå :emo-thumb low carb resten av dagen så…
7 weeks to go!!!!!!! :yahoo: :devil:
20 mars, 2006 at 08:39 #961904Anonym anvandareMemberSnygga bilder Mia och frukosten ser gott ut
7 veckor kvar så ser vi dig glänsa på scen. :yahoo:
20 mars, 2006 at 08:50 #961905Anonym anvandareMemberFina bilder, jag gillar dina ben! Avis:o själv har jag begåvats med ett par jättekycklingklubbor till ben…
Aja, kämpa på nu med dieten, snart är du där!
:friends:
20 mars, 2006 at 21:01 #961906Anonym anvandareMembermilia: du kanske har mycket muskler på benen?? tack ska du ha!!
vanni: ja det ska jag minsann!!!!:emo-thumb
90 min promenad i morse…
har oxå börjat med kapslar med grönt te och koffein istället för rent koffein. de ger en kick kan jag säga!!! nästan lite väääl mycketikväll blev det bröst, roddövningar för rygg samt löpning
hantelpressar: 25 kg 10,9,9 reps (passhjälp idag :emo-thumb )
djupa dips: 17,15,12 reps (ej maxning…)
hantelflyes: 8 kg 9,8,7 reps
rodd i maskin: 35 kg 10,9,8 reps
t-bar: +30 kg 12,11,10 reps
45 min löpning varav lite intervaller. 3 min på 15 km/h, 2 min på 10 km/h . detta 4 gånger. jogging på 10 km/h resten av tiden
fick en kick av löpningen idag så det var en härlig flow……..
får en härlig trötthetskänsla efter ett intervallpass!!!! älskar det mycket skönare efteråt än vad det känns efter ett lågintensivpass. är helt övertygad om att det ger mycket mer för förbränningen oxå eftersom man får en väldig värmeproduktion efteråt. sitter här o nästan eftersvettas 45 min efter avslutat pass….
men det gäller ju att ha ork till att köra intervaller….men man får ta vara på de bra dagarna!!!!20 mars, 2006 at 21:21 #961907Anonym anvandareMemberHar funderat på att testa köra lite intervaller jag nu också då jag blir frisk… som variation till de evinnerliga promenaderna. Fast då är det nog säkrast att köra dem om kvällarna… tror inte jag vill sitta och eftersvettas på jobbet i över en timma på morgonen
21 mars, 2006 at 09:36 #961908Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Har funderat på att testa köra lite intervaller jag nu också då jag blir frisk… som variation till de evinnerliga promenaderna. Fast då är det nog säkrast att köra dem om kvällarna… tror inte jag vill sitta och eftersvettas på jobbet i över en timma på morgonenskulle heller inte köra det på morgonen….vet inte om jag skulle få igång kroppen med sånt då men det är kanske värt att prova!
man eftersvettas inte sååå mycket men man märker att man är varm ett bra stund efteråt21 mars, 2006 at 09:38 #961909Anonym anvandareMember[/b]TJIHOOOOOOOOOOOOO[/b]
JAG HAR FÅTT ETT FRIÅRS-VIKARIAT !!!
inte mitt drömjobb men ändå ett fast schema ett tag framöver!!!
det blir vakna nätter vilket är ganska slitigt men å andra sidan är man ledig mycket
får väl fira med en proteindrink idag
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.