Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2006 at 09:42 #961910Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:[/b]TJIHOOOOOOOOOOOOO[/b]
JAG HAR FÅTT ETT FRIÅRS-VIKARIAT !!!
inte mitt drömjobb men ändå ett fast schema ett tag framöver!!!
det blir vakna nätter vilket är ganska slitigt men å andra sidan är man ledig mycket
får väl fira med en proteindrink idag
Grattis Mia, inte så länge sedan jag va arbetslös så jag förstår verkligen din känsla. Fira med lite champagne på lördag.. :up:
21 mars, 2006 at 09:45 #961911Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Grattis Mia, inte så länge sedan jag va arbetslös så jag förstår verkligen din känsla. Fira med lite champagne på lördag.. :up:tack!!! ja det är inte kul för självförtroendet… tur man har sin träning att fokusera på då
21 mars, 2006 at 09:48 #961912Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:[/b]TJIHOOOOOOOOOOOOO[/b]JAG HAR FÅTT ETT FRIÅRS-VIKARIAT !!!
inte mitt drömjobb men ändå ett fast schema ett tag framöver!!!
det blir vakna nätter vilket är ganska slitigt men å andra sidan är man ledig mycket
får väl fira med en proteindrink idag
Grattis Mia , det får bli protein drink idag men på Lördag kan du fira ordentligt :emo-thumb vad är det för jobb du har fått?
21 mars, 2006 at 10:21 #961913Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Grattis Mia , det får bli protein drink idag men på Lördag kan du fira ordentligt :emo-thumb vad är det för jobb du har fått?tack ska du ha!! ja på lördag blir det alltid gott
jobba nätter på boende för psykiskt sjuka…
21 mars, 2006 at 10:42 #961914Anonym anvandareMemberGrattis till jobbet!! Att arbeta med människor oavsett tillstånd är nog väldigt givande! Har du vart arbetslös nu? För isånnafall kanske det blir ännu lättare att deffa nu när du får annat att tänka på, då kanske du ”glömmer bort” hungern, och det är ju bra! :emo-thumb
21 mars, 2006 at 16:21 #961915Anonym anvandareMemberGrattis till jobbet tjejen! :up: Har följt din journal ett tag och jag är imponerad av dig!
21 mars, 2006 at 16:23 #961916Anonym anvandareMembermariia: nej jag har varit timanställd hittills så jag har jobbat mer än heltid emellanåt….men nu kan man planera bättre vilket är en fördel med tanke på alla matlådor man måste ha med sig till jobbet
bandyfot: tack ska du ha!!!
21 mars, 2006 at 16:25 #961917Anonym anvandareMember:yahoo: Grattis Mia[/b]:yahoo: så himla kul!!
(Nja mina ben kanske har muskler där under alla annat någonstans?Men det synliga består av annat…hrm)
21 mars, 2006 at 16:28 #961918Anonym anvandareMember60 min promenad + 30 min crosstrainer i morse
efter dagens kolhydrater till frukost o lunch blev det ben, mage o spinning
djuuuuuupa knäböj i smith: 50 kg 10,9,8 reps
sittande benkurl: 35 kg 8,7,6 reps
utfall m hantlar-ett ben på bänk: 2*15 kg 7,7,6 reps per ben
benspark: 60 kg 8,8,7 reps
hela situps på lutande bänk med vikt på bröst
crunches i kabelmaskin
crunches på boll15 min lugn cykling tills min kompis kom o vi körde 35 min lagom hård spinning :bb2:
avslutade med bastu o då blir man seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
nu ska jag äta lax
21 mars, 2006 at 16:56 #961919Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:60 min promenad + 30 min crosstrainer i morseefter dagens kolhydrater till frukost o lunch blev det ben, mage o spinning
djuuuuuupa knäböj i smith: 50 kg 10,9,8 reps
sittande benkurl: 35 kg 8,7,6 reps
utfall m hantlar-ett ben på bänk: 2*15 kg 7,7,6 reps per ben
benspark: 60 kg 8,8,7 reps
hela situps på lutande bänk med vikt på bröst
crunches i kabelmaskin
crunches på boll15 min lugn cykling tills min kompis kom o vi körde 35 min lagom hård spinning :bb2:
avslutade med bastu o då blir man seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
nu ska jag äta lax
shit va du kör Mia :nod
21 mars, 2006 at 17:04 #961920Anonym anvandareMemberGrattis till jobbet! Visst är det härligt med perioder då allt bara verkar gå toppen!
22 mars, 2006 at 08:55 #961921Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:mariia: nej jag har varit timanställd hittills så jag har jobbat mer än heltid emellanåt….men nu kan man planera bättre vilket är en fördel med tanke på alla matlådor man måste ha med sig till jobbetOk! Ja, planeringen gör mycket, har jag märkt nu när jag också försöker minideffa!!
Lycka till på det nya jobbet då!22 mars, 2006 at 09:02 #961922Anonym anvandareMembervanni: ja nu är det slutspurt!!! nu kan man inte känna efter för mycket
mariia: diet i sig är något jag trivs med men det jag kan tröttna på är faktiskt planeringen…ibland får jag packa matlådor för 2-3 dagar i sträck…linda g: om allt e på topp vet jag inte …. men nu var det verkligen min tur att få jobb!!! :rtfm:
idag blir det vila efter att ha gått 60 min + 30 min crosstrainer i morse
jockes dotter har kräk-sjuka så jag hoppas jag inte blir smittad
22 mars, 2006 at 09:25 #961923Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:vanni: ja nu är det slutspurt!!! nu kan man inte känna efter för mycket
mariia: diet i sig är något jag trivs med men det jag kan tröttna på är faktiskt planeringen…ibland får jag packa matlådor för 2-3 dagar i sträck…linda g: om allt e på topp vet jag inte …. men nu var det verkligen min tur att få jobb!!! :rtfm:
idag blir det vila efter att ha gått 60 min + 30 min crosstrainer i morse
jockes dotter har kräk-sjuka så jag hoppas jag inte blir smittad
jag håller tummarna för dej att dottern inte smittar dig. Fan kräk sjukan är fan jobbigt. Hoppas hon kryar på sig fort. Riktig svart te brukar hjälpa att få stop på det.
22 mars, 2006 at 19:24 #961924Anonym anvandareMemberhar varit en skön ledig dag utan träning då jag fixat en massa….
invigde min lergryta som jag fick av mamma i julklapp. måste skriva upp hur jag gjorde för det var AS-GOTT!!! det godaste jag ätit på länge trots att det bara var ”dietmat”
fyllde lergrytan med potatis, palsternacka, morötter, rödlök, kyckling, örter som basilika o oregano, chillikrydda, salt och lite thaifond. på med lite vatten o in i ugnen. OH VAD GOTT!!!!
till det hade jag en sallad gjord av ruccola, gurka, selleri och en ”salladsgojja” gjord på avokado, kesella, citron , citronpeppar o en skvätt hallonvinäger.
stekte lite färska champinjoner till….. vill nästan ha mer nu
tur jag gjorde storkok! :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.