Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 975 total)
  • Author
    Sashli wrote:
    Ja klart dina andra partier blir bättre… men jag har ju alltid haft en ”thing” ;) för dina ben… :D

Jag som hade hoppats kunna stå på samma scen som dig ju
    ..vill tävla med de bästa !!

tack ska du ha igen!!! bygger inte lika lätt o snabbt som vissa andra :( men men…det får duga ändå!
    ställer du upp i sm till hösten så möts vi kanske! om jag orkar hålla diet så länge
    jag vill oxå möta de bästa!!!!!

athleticmia wrote:
    bara förbränning idag samt lite mindre kolisar…

60 min crosstrainer i morse

30 min löpning ikväll +
    25 min trappmaskin +
    30 min cykling

medel- till lågintensivt…

här kommer några bilder oxå….

Trosor och bh eller bikini och till det rosa pumps…:what:

lisa: TACK TACK! :D

hannibal: hahaha :D så är det i bodyfitness!!! jag vet, många tycker det låter konstigt…jag har nog börjat vänja mig :)

athleticmia wrote:
    tack ska du ha igen!!! bygger inte lika lätt o snabbt som vissa andra :( men men…det får duga ändå!
    ställer du upp i sm till hösten så möts vi kanske! om jag orkar hålla diet så länge
    jag vill oxå möta de bästa!!!!!

Nee, vi kommer ju inte mötas : för du är föör lång för mig 😮 .. eller jag är för kort för dig kanske :D

Grymt….tjej…jäkla bra form..!!
    :ike:

Ser bra ut Maria :up:, härligt att vara ute i god tid, då kan man verkligen njuta av hela tävlingsförberedelsen . Önskar dig Lycka Till!

MåGott

Annika :)

Ps. Ett tips (obs! min åsikt, ta inte illa upp ;) ) är att du försöker spara ut håret lite. Det för att du verkar kunna bli hård i kroppen och då kan ”mjuka” upp och ge ”helheten” ett lyft på det sättet. Missförstå mig inte 😮 . För visst är det Body Fitness du ska köra?

Sashli wrote:
    Nee, vi kommer ju inte mötas : för du är föör lång för mig 😮 .. eller jag är för kort för dig kanske :D

nej men jag lär ju gå i -164 o det är kortaste klassen….

Annika Warg wrote:
    Ser bra ut Maria :up:, härligt att vara ute i god tid, då kan man verkligen njuta av hela tävlingsförberedelsen . Önskar dig Lycka Till!

MåGott

Annika :)

Ps. Ett tips (obs! min åsikt, ta inte illa upp ) är att du försöker spara ut håret lite. Det för att du verkar kunna bli hård i kroppen och då kan ”mjuka” upp och ge ”helheten” ett lyft på det sättet. Missförstå mig inte . För visst är det Body Fitness du ska köra?

tack annika! kul att få kommentarer av ett proffs! :D
    ja du, håret lär ju inte hinna växa på dessa veckorna….men tack för tipset, o nej, jag tar inte illa upp! :)

MalinSjögren wrote:
    Grymt….tjej…jäkla bra form..!!
    :ike:

tack malin!!!! 😮

athleticmia wrote:
    tack annika! kul att få kommentarer av ett proffs! :D
    ja du, håret lär ju inte hinna växa på dessa veckorna….men tack för tipset, o nej, jag tar inte illa upp! :)

Bara för att man har proffslicens, så betyder ju inte det att man är proffsig :)

Hannibal_ wrote:
    Bara för att man har proffslicens, så betyder ju inte det att man är proffsig :)

:what: annika har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer erfarenhet än de flesta tror jag….

athleticmia wrote:
    nej men jag lär ju gå i -164 o det är kortaste klassen….

:what: Är inte alla tävlingar i 3 klasser nu??
    -158 cm har väl lagts till?? Eller? ;)

Sashli wrote:
    :what: Är inte alla tävlingar i 3 klasser nu??
    -158 cm har väl lagts till?? Eller? ;)

Internationellt finns det fyra klasser. I Sverige tillämpar vi tre. Vi har alltså uteslutit den kortaste.
    De som finns är:
    a. Class A Up to and incl 158 cm
    b. Class B Up to and incl 163 cm
    c. Class C Up to and incl 168 cm
    d. Class D Over 168 cm

I Sverige utesluter vi class A.

vi är mini sashli!!! :p :yahoo:

kan vi skylla på det när vi får mindervärdeskomplex :D

athleticmia wrote:
    :what: annika har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer erfarenhet än de flesta tror jag….

Att vara erfaren betyder att man hållit på med ngt länge. Det får du inte förväxla med professionalism :)

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.