Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 mars, 2006 at 19:52 #961940Anonym anvandareMemberSashli wrote:Ja klart dina andra partier blir bättre… men jag har ju alltid haft en ”thing” för dina ben…
Jag som hade hoppats kunna stå på samma scen som dig ju
..vill tävla med de bästa !!tack ska du ha igen!!! bygger inte lika lätt o snabbt som vissa andra men men…det får duga ändå!
ställer du upp i sm till hösten så möts vi kanske! om jag orkar hålla diet så länge
jag vill oxå möta de bästa!!!!!24 mars, 2006 at 20:05 #961941Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:bara förbränning idag samt lite mindre kolisar…60 min crosstrainer i morse
30 min löpning ikväll +
25 min trappmaskin +
30 min cyklingmedel- till lågintensivt…
här kommer några bilder oxå….
Trosor och bh eller bikini och till det rosa pumps…:what:
24 mars, 2006 at 20:07 #961942Anonym anvandareMemberlisa: TACK TACK!
hannibal: hahaha så är det i bodyfitness!!! jag vet, många tycker det låter konstigt…jag har nog börjat vänja mig
24 mars, 2006 at 20:19 #961943Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tack ska du ha igen!!! bygger inte lika lätt o snabbt som vissa andra men men…det får duga ändå!
ställer du upp i sm till hösten så möts vi kanske! om jag orkar hålla diet så länge
jag vill oxå möta de bästa!!!!!Nee, vi kommer ju inte mötas för du är föör lång för mig 😮 .. eller jag är för kort för dig kanske
24 mars, 2006 at 20:21 #961944Anonym anvandareMemberGrymt….tjej…jäkla bra form..!!
:ike:24 mars, 2006 at 20:32 #961945Anonym anvandareMemberSer bra ut Maria :up:, härligt att vara ute i god tid, då kan man verkligen njuta av hela tävlingsförberedelsen . Önskar dig Lycka Till!
MåGott
Annika
Ps. Ett tips (obs! min åsikt, ta inte illa upp ) är att du försöker spara ut håret lite. Det för att du verkar kunna bli hård i kroppen och då kan ”mjuka” upp och ge ”helheten” ett lyft på det sättet. Missförstå mig inte 😮 . För visst är det Body Fitness du ska köra?
24 mars, 2006 at 20:34 #961946Anonym anvandareMemberSashli wrote:Nee, vi kommer ju inte mötas för du är föör lång för mig 😮 .. eller jag är för kort för dig kanskenej men jag lär ju gå i -164 o det är kortaste klassen….
24 mars, 2006 at 20:36 #961947Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Ser bra ut Maria :up:, härligt att vara ute i god tid, då kan man verkligen njuta av hela tävlingsförberedelsen . Önskar dig Lycka Till!MåGott
Annika
Ps. Ett tips (obs! min åsikt, ta inte illa upp ) är att du försöker spara ut håret lite. Det för att du verkar kunna bli hård i kroppen och då kan ”mjuka” upp och ge ”helheten” ett lyft på det sättet. Missförstå mig inte . För visst är det Body Fitness du ska köra?
tack annika! kul att få kommentarer av ett proffs!
ja du, håret lär ju inte hinna växa på dessa veckorna….men tack för tipset, o nej, jag tar inte illa upp!24 mars, 2006 at 20:36 #961948Anonym anvandareMemberMalinSjögren wrote:Grymt….tjej…jäkla bra form..!!
:ike:tack malin!!!! 😮
24 mars, 2006 at 20:37 #961949Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tack annika! kul att få kommentarer av ett proffs!
ja du, håret lär ju inte hinna växa på dessa veckorna….men tack för tipset, o nej, jag tar inte illa upp!Bara för att man har proffslicens, så betyder ju inte det att man är proffsig
24 mars, 2006 at 20:38 #961950Anonym anvandareMemberHannibal_ wrote:Bara för att man har proffslicens, så betyder ju inte det att man är proffsig:what: annika har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer erfarenhet än de flesta tror jag….
24 mars, 2006 at 20:44 #961951Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:nej men jag lär ju gå i -164 o det är kortaste klassen….:what: Är inte alla tävlingar i 3 klasser nu??
-158 cm har väl lagts till?? Eller?24 mars, 2006 at 20:53 #961952Anonym anvandareMemberSashli wrote::what: Är inte alla tävlingar i 3 klasser nu??
-158 cm har väl lagts till?? Eller?Internationellt finns det fyra klasser. I Sverige tillämpar vi tre. Vi har alltså uteslutit den kortaste.
De som finns är:
a. Class A Up to and incl 158 cm
b. Class B Up to and incl 163 cm
c. Class C Up to and incl 168 cm
d. Class D Over 168 cmI Sverige utesluter vi class A.
24 mars, 2006 at 20:58 #961953Anonym anvandareMembervi är mini sashli!!! :p :yahoo:
kan vi skylla på det när vi får mindervärdeskomplex
24 mars, 2006 at 20:59 #961954Anonym anvandareMemberathleticmia wrote::what: annika har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer erfarenhet än de flesta tror jag….Att vara erfaren betyder att man hållit på med ngt länge. Det får du inte förväxla med professionalism
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.