Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 mars, 2006 at 20:26 #961970Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:övade en hel del posering igår efter att ha fått matnyttiga råd från mirre! tack mirre! kom fram till att jag måste öva mer att gå i skorna samt att sätta poserna utan spegel…..
Så lite så!
26 mars, 2006 at 09:14 #961971Anonym anvandareMemberMirre wrote:Så lite så!fast magen får jag inte fram när jag lutar mig framåt blir effekten snarare att man er min lösa hud på magen…
däremot kan jag luta mig mer bakåt men då får jag inte ut axlar o rygg o då ser jag klen ut får väl se när formen blir bättre…usch fy vad jag mår nu efter allt för mycket godis igår!!!! det skvalpar fortfarande i magen :nono:
känns skönt att ”slippa” äta godis nu faktikst! igår när jag skulle sova kom jag faktiskt på att jag egentligen inte brukar va sugen på det överhuvudtaget. det jag är mest sugen på i veckorna är mer mat typ sushi, rejält med ris osv. o det är ju bra! ska köra på det from nästa helg o så har kolis-dag var 5e eller var 6e dag. :nod26 mars, 2006 at 12:40 #961972Anonym anvandareMembermedan alla just har vaknat har jag redan tränat 3,5 h :p
90 min morgonpromenad fastän jag helst velat ställa fram väckaruret…. efter för mycket godis igår har man bara lust att sova, tycka synd om sig själv o hoppa över jobb o träning…
men det ”dåliga samvetet” sätter fart på en o väl ute när man vaknat är det hur skönt som helst!efter gröten iväg till gymet o köra rygg o axlar mycket energi för mina favvomuskelgrupper
blev tunga chins….
smalt latsdrag på 55-65 kg
latsdragmaskin på 50-60 kg
militärpress i smith
hantellyft åt sidan 10 kg
lyft i kabel
framåtlutande lyft i kabel
framåtlutande hantellyft
sen 60 min body&mind spinning
får verkligen en kick av konditionsträningen numera!! I adrenalin!!!
bort med godis och fram med adrenalin!!!!!! HAHAHA!!!
snart jobb….tur för det snöar ute…………suck….
26 mars, 2006 at 12:44 #961973Anonym anvandareMembermaten idag ser ut så här (mindre än vanligt eftersom jag laddade igår)
frukost: 1 dl havregryn, psylliumfrön, 10 g krossade linfrön, 20 g protein fr vassle, glutamin, multimineraler, krom, c-vitamin
efter träning: gainer från final research, glutamin
lunch: quornkorv, pasta, b-vitaminer, multivitaminer, grönsaker
middag: ägg, keso, lowcarb-bröd, sallad, järntillskott
mellis: lowcarb-proteinbar, omega3
kvällsmål: kesella, proteinpulver, nötter
27 mars, 2006 at 10:21 #961974Anonym anvandareMembersov ut riktigt i morse o det var sååå skönt….
risk för regn idag så jag tog morgonkardio på gymet…1 h 45 min sammanlagt
60 min löpband promenad på 7-7,7 km/h, 0-3% lutning (110-130 i puls)
25 min stepmaskin ca 100-110 i puls
20 min promenad till o från gymet…
känner bara för att köra järnet nu tills jag stupar….bränna bränna bränna…
men jag får kanske va lite förnuftig oxå… :what: :nono:27 mars, 2006 at 11:52 #961975Anonym anvandareMemberja Mia inte ta ut dig totalt vet att det kan vara svårt jag e likadan d kommer bli mitt förfall hehe
du kör ju så det ryker!27 mars, 2006 at 11:59 #961976Anonym anvandareMemberFlott form Mia, og jeg er spesielt imponert over dine harde ben. Stå på så ses vi i Sandefjord. Om ikke det blir flere påmeldt så kanskje vi havner i samme klasse
27 mars, 2006 at 16:14 #961977Anonym anvandareMemberpucca: ja, jag vet!! idag sprudlar det bara i mig o jag går omkring i ett lyckorus..men jag vet inte varför…men bara att njuta!!
fitnessjanne: tack ska du ha!!! ska bli kul att möta de hårda norskorna i oslo! jag ska inte va med i sandefjord dock…men det är få anmälda i oslo så kanske blir det en klass. det hade varit kul!
27 mars, 2006 at 16:17 #961978Anonym anvandareMemberefter frukosten blev det gym då bröst o rygg skulle pinas
lutande hantelpressar: 25 kg 11,9,8 reps
press i maskin: 50 kg 10,9,9 reps
press i maskin (smala pressar) tungt var det…
flyes i kabel: 7,5 kg 8*3 reps
rodd i pulse-maskin: 35 kg 9,9,7 reps
t-bar: +35 kg 9,9,8 reps
bellyback….
IKVÄLL BLIR DET KICK N BOX 60 MIN[/b] MED ANNIKA :aggresiv:
27 mars, 2006 at 18:31 #961979Anonym anvandareMemberDu lär väl inte hinna med mycket annat än träning och käkfixning nu de senaste veckorna? Bilderna såg verkligen bra ut, gillade (som många andra) speciellt benen – inte det lättaste att få dem formade som man vill. Kämpa på!
28 mars, 2006 at 09:38 #961980Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Du lär väl inte hinna med mycket annat än träning och käkfixning nu de senaste veckorna? Bilderna såg verkligen bra ut, gillade (som många andra) speciellt benen – inte det lättaste att få dem formade som man vill. Kämpa på!nej denna veckan blir tajt!!! jobbar 58 timmar….o det är sovande jour så jag är hemifrån ännu fler timmar blir bara jobba,sova, träna o laga mat. jocke o jag får ses på gymet
men å andra sidan är man igång så mycket att man itne hinner reflektera över dieten…men jag kommer nog skriva en del här från jobbet… ska va tre nätter nu på ett boende för ungdomar där jag bara hoppar in ibland. lättare att jobba mycket när det är olika arbetsplatser så man får variation!
tack för din komplimang linda!!![/b] nej , det verkar inte va lätt för alla men jag lyckades nog bygga en del ben under alla fotbolls-åren
28 mars, 2006 at 10:00 #961981Anonym anvandareMemberFin form! Jag gillar ådran på biceps.
28 mars, 2006 at 16:19 #961982Anonym anvandareMembernina: thanks!! gillar jag oxå
i morse blev det 1h och 50 min förbränning i form av promenad o crosstrainer
på gymet blev det ben o mage:
djupa knäböj i smith (ben långt fram):
50 kg 11,9,9 reps
utfall i smith (ett ben på bänk):
30 kg 10*3 per benbenspark: 50 kg 10,9,8 reps
sittande benkurl: 35-20 kg dropset *2
lite mage oxå : crunches i kabel, crunches på boll o höftlyft
sen 60 min löpning: 30 min intervaller o 30 min joggingblir lite trött av mycket träning…..
29 mars, 2006 at 08:32 #961983Anonym anvandareMembersov dåligt på jobbet inatt….tur man tar en massa uppiggande nu….
idag blir det vila men 2 h promenad i solen
funderar på att prova med stavar….känns lite mesigt men det lär ju öka förbränningen… :up:
29 mars, 2006 at 10:10 #961984Anonym anvandareMemberJag var ute och puttade barnvagn i 90 minuter igår.
Bra förbränning minsann och härligt väder! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.