Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 april, 2006 at 21:04 #962030Anonym anvandareMember
Slit inte ut dig nu:nono:
Vill se dig på scen denna gång:emo-thumb3 april, 2006 at 23:10 #962031Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Slit inte ut dig nu:nono:
Vill se dig på scen denna gång:emo-thumbjag ska upp på scen! lovar….ska inte slita ut mig…kanske lägger om träningen framöver…har funderat på det ikväll…
tack för omtanken! :emo-thumb3 april, 2006 at 23:11 #962032Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Slit inte ut dig nu:nono:
Vill se dig på scen denna gång:emo-thumbjag ska upp på scen! lovar….ska inte slita ut mig…kanske lägger om träningen framöver…har funderat på det ikväll…
tack för omtanken! :emo-thumb4 april, 2006 at 08:38 #962033Anonym anvandareMemberhoppas allt går bra för dig Maria…, när är det tävlingarna går av stapeln?
4 april, 2006 at 10:33 #962034Anonym anvandareMemberAsså.. jag fattar inte hur man kan deffa så att brösten blir mindre.. men men, mitt förhållande till kvinnliga bröst bör väl kanske inte jämföras..
4 april, 2006 at 18:36 #962035Anonym anvandareMembernutz: är man i bra form har man väldigt lite bröst kvar., brösten består ju av mycket fett! har man mycket bröst kvar när man tävlar är man antingen i dålig form eller har inlägg…
tess: tack! 6 maj i oslo! om 4,5 veckor….
idag har jag gått 90 min på morgonen o sen vilat. jobbar nu o var vääääldigt seg o trött innan jag kom hit. men sen träffar man alla glada arbetskamrater o glömmer att man är trött
4 april, 2006 at 21:58 #962036Anonym anvandareMemberSåg just dina senaste bilder! Ser ju riktigt bra ut!!! Mmm, gillar din rygg! :up:
5 april, 2006 at 19:37 #962037Anonym anvandareMemberlatsdragaren: tack ska du ha!
började morgonen med blandad kompott:
60 min gång på band i 3% lutning (7 km/h)
30 min stepup(pass)
20 min core(pass)
15 min cykling hem….efter välförjtjänt gröt var jag fortfarande pigg
kan tillägga att jag gick på step/core pass mest för att variera mig lite men det var inget för mig….på slutet körde de styrka o gjorde marklyft med en 5-kg stång. ja det var ju tungt ju….hardcore? magövingarna i core-delen var dock bra o det tar bättre på mig att köra högreps stabiliseringsövingar än vad det tar att köra tunga set i gymet.i eftermiddags blev det lite lätt ben på gymet.
gjorde 16 set men väljer nu mindre ansträngande övningar o kör bara högreps.
blev benspark, benkurl, höftlyft på boll (för baksidan) samt kärring-maskinen för gluteusefter det joggade jag 30 min på 9,5 km/h- tempo och sen stepmaskin 30 min lågintensivt.
kände mig förvånansvärt pigg med tanke på morgonpasset. men efter bastun slog tröttheten till…… dead meat!5 april, 2006 at 20:33 #962038Anonym anvandareMemberJa… vad säger man. Dina dagsrapporter är inte av denna världen
6 april, 2006 at 09:27 #962039Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Ja… vad säger man. Dina dagsrapporter är inte av denna världen6 april, 2006 at 09:30 #962040Anonym anvandareMemberigår gjorde jag mitt godaste proteinbak hittills! :emo-thumb
vispa 3 äggvitor till hårt skum
mal 50 g mandlar i mixer och blanda ner i ägget
riv ett äpple o blanda ner i smeten
blanda ner 0,5-1 dl sötningsmedel + kanel i smeten
och om man vill 30 g proteinpulver (bakepro tog jag)
smeten räcker till 5 stora muffinsformar som man gräddar i 5-10 min på 200 grader i ugnen. (kolla med sticka när de är fasta i mitten)
MYCKET GOTT!!!
100 kcal, 8,5 g protein och 5 g fett per muffin!
6 april, 2006 at 14:47 #962041Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:igår gjorde jag mitt godaste proteinbak hittills! :emo-thumbvispa 3 äggvitor till hårt skum
mal 50 g mandlar i mixer och blanda ner i ägget
riv ett äpple o blanda ner i smeten
blanda ner 0,5-1 dl sötningsmedel + kanel i smeten
och om man vill 30 g proteinpulver (bakepro tog jag)
smeten räcker till 5 stora muffinsformar som man gräddar i 5-10 min på 200 grader i ugnen. (kolla med sticka när de är fasta i mitten)
MYCKET GOTT!!!
100 kcal, 8,5 g protein och 5 g fett per muffin!
Låter finfint :emo-thumb Här ska köpas äpplen till helgen märker jag… har bara apelsiner hemma, och det lär knappast bli lika gott med dem Inget bakpulver?
6 april, 2006 at 15:22 #962042Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Låter finfint :emo-thumb Här ska köpas äpplen till helgen märker jag… har bara apelsiner hemma, och det lär knappast bli lika gott med dem Inget bakpulver?du har blivit duktig på att baka med proteinstuk tjejen!!!….
kul det går bra för dig! :emo-thumb
6 april, 2006 at 16:08 #962043Anonym anvandareMemberTess wrote:du har blivit duktig på att baka med proteinstuk tjejen!!!….kul det går bra för dig! :emo-thumb
im trying im trying…..man får misslyckas innan man lyckas
6 april, 2006 at 16:08 #962044Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Låter finfint :emo-thumb Här ska köpas äpplen till helgen märker jag… har bara apelsiner hemma, och det lär knappast bli lika gott med dem Inget bakpulver?hade inget bakpulver i nej men de ”jäste” ändå. man kan säkert ha i så blir de ännu fluffigare! men äggvitan gör dem fluffiga ändå…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.