Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 975 total)
  • Author

Slit inte ut dig nu:nono:
    Vill se dig på scen denna gång:emo-thumb

FEVER wrote:

jag ska upp på scen! lovar….ska inte slita ut mig…kanske lägger om träningen framöver…har funderat på det ikväll… :)
    tack för omtanken! :emo-thumb

FEVER wrote:

jag ska upp på scen! lovar….ska inte slita ut mig…kanske lägger om träningen framöver…har funderat på det ikväll… :)
    tack för omtanken! :emo-thumb

hoppas allt går bra för dig Maria…, när är det tävlingarna går av stapeln?:|

Asså.. jag fattar inte hur man kan deffa så att brösten blir mindre.. men men, mitt förhållande till kvinnliga bröst bör väl kanske inte jämföras.. ;)

nutz: är man i bra form har man väldigt lite bröst kvar., brösten består ju av mycket fett! har man mycket bröst kvar när man tävlar är man antingen i dålig form eller har inlägg…

tess: tack! 6 maj i oslo! om 4,5 veckor….

idag har jag gått 90 min på morgonen o sen vilat. jobbar nu o var vääääldigt seg o trött innan jag kom hit. men sen träffar man alla glada arbetskamrater o glömmer att man är trött :)

Såg just dina senaste bilder! Ser ju riktigt bra ut!!! Mmm, gillar din rygg! :up:

latsdragaren: tack ska du ha!

började morgonen med blandad kompott:

60 min gång på band i 3% lutning (7 km/h)
    30 min stepup(pass)
    20 min core(pass)
    15 min cykling hem….

efter välförjtjänt gröt var jag fortfarande pigg :D
    kan tillägga att jag gick på step/core pass mest för att variera mig lite men det var inget för mig….på slutet körde de styrka o gjorde marklyft med en 5-kg stång. ja det var ju tungt ju….hardcore? :| magövingarna i core-delen var dock bra o det tar bättre på mig att köra högreps stabiliseringsövingar än vad det tar att köra tunga set i gymet.

i eftermiddags blev det lite lätt ben på gymet.
    gjorde 16 set men väljer nu mindre ansträngande övningar o kör bara högreps.
    blev benspark, benkurl, höftlyft på boll (för baksidan) samt kärring-maskinen för gluteus :)

efter det joggade jag 30 min på 9,5 km/h- tempo och sen stepmaskin 30 min lågintensivt.
    kände mig förvånansvärt pigg med tanke på morgonpasset. men efter bastun slog tröttheten till…… dead meat! :|

Ja… vad säger man. Dina dagsrapporter är inte av denna världen :D

Linda G wrote:
    Ja… vad säger man. Dina dagsrapporter är inte av denna världen :D

:|

igår gjorde jag mitt godaste proteinbak hittills! :emo-thumb

vispa 3 äggvitor till hårt skum

mal 50 g mandlar i mixer och blanda ner i ägget

riv ett äpple o blanda ner i smeten

blanda ner 0,5-1 dl sötningsmedel + kanel i smeten

och om man vill 30 g proteinpulver (bakepro tog jag)

smeten räcker till 5 stora muffinsformar som man gräddar i 5-10 min på 200 grader i ugnen. (kolla med sticka när de är fasta i mitten)

MYCKET GOTT!!!

100 kcal, 8,5 g protein och 5 g fett per muffin!

athleticmia wrote:
    igår gjorde jag mitt godaste proteinbak hittills! :emo-thumb

vispa 3 äggvitor till hårt skum

mal 50 g mandlar i mixer och blanda ner i ägget

riv ett äpple o blanda ner i smeten

blanda ner 0,5-1 dl sötningsmedel + kanel i smeten

och om man vill 30 g proteinpulver (bakepro tog jag)

smeten räcker till 5 stora muffinsformar som man gräddar i 5-10 min på 200 grader i ugnen. (kolla med sticka när de är fasta i mitten)

MYCKET GOTT!!!

100 kcal, 8,5 g protein och 5 g fett per muffin!

Låter finfint :emo-thumb Här ska köpas äpplen till helgen märker jag… har bara apelsiner hemma, och det lär knappast bli lika gott med dem :D Inget bakpulver?

Linda G wrote:
    Låter finfint :emo-thumb Här ska köpas äpplen till helgen märker jag… har bara apelsiner hemma, och det lär knappast bli lika gott med dem :D Inget bakpulver?

du har blivit duktig på att baka med proteinstuk tjejen!!!….

kul det går bra för dig! :emo-thumb

Tess wrote:
    du har blivit duktig på att baka med proteinstuk tjejen!!!….

kul det går bra för dig! :emo-thumb

im trying im trying…..man får misslyckas innan man lyckas :)

Linda G wrote:

hade inget bakpulver i nej men de ”jäste” ändå. man kan säkert ha i så blir de ännu fluffigare! men äggvitan gör dem fluffiga ändå…

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.