Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 975 total)
  • Author

crosstrainern gick kanon med bra musik i öronen!!! :kicking:
    hittade en skiva som en vän gjort till mig inför min första tävling.
    ”mot atheltic fitness” heter den :p
    lyckades komma upp till 140 i puls till och med!
    det var nog chokladbiskvién klockan 1 inatt som gjorde susen :D
    denna natt blir det bara proteindrinkar!

Hrmm, ja i jämförelse med sig kör jag inte hårt…men men, jag vet att man inte ska jämföra, men jag kör ju inte heller hårdare nu än vad jag alltid gjort liksom…så nog har du nog mer kämparanda ändå, du gör det så bra så bra!

fruktansvärt motiverande läsning.. kör hårt!!! håller tummarna för dig!!!
    iaf en av dem.. den andra ger dig :up:

athleticmia wrote:
    mirre: har legat mellan 120-170 g per dag med all kardio (1,5 h promenad + 1 h kondition cirka)
    antar att du menade håll ut de sista veckorna och inte dagarna ;)
    JAG SKA HÅLLA UT! ska försöka hålla mig till bättre mat nästa gång jag laddar….:) inte lätt när man tycker synd om sig själv…(hmmm…har själv valt det här ju (!)

Tycka synd…:what:
    Du ska vara stolt istället. Det är få som orkar kämpa så som du gör. Vid den här tiden står du på scen om bara fyra veckor.
    Det är nu det roliga börjar. Du är i bra form och ådrorna börjar poppa upp. :P Tävlingskläderna passar och det är vår!
    Kram
    Mirre

vad duktig du är! kämpa på!

milia: skulle det inte varit tävling om 4 veckor skulle jag ALDRIG hållit på så här! det skulle jag inte våga…..men när man testat gränser märker man att det går om man måste

stefan: tack ska du ha! blir glad om jag kan inspirera! det är därför jag skriver här! o alla andra inspirerar mig oxå här inne! :)

mirre: tack för din pepping! jag behöver vända mina negativa tankar till positiva! men nu är det faktiskt så att jag inte alltid tänker negativt…även om det kanske verkar så för tillfället. har just varit på morgonspinning o har en sån go´adrenalinkick i kroppen and I LOVE IT!
    o det är ju som du säger…man glömmer njuta av formen oxå…:
    men framöver ska jag ta lite bilder i olika miljöer för att föreviga och njuta 8)

kattis: tack ska du ha!!!

du kämpar verkligen Mia!
    Det här rådet hård träning mkt vila som nån gav dig det har man sagt till mig oxå den är svår att följa eller hur? du tänker lite likt mig jag läser och ska ta till mig av din resa här tills det är dags för mig.
    Jag bygger på så länge!
    Det är inte ångt kvar nu ta mkt bilder det är skoj att ha sen också vill ju gärna se dom också förstås:emo-thumb

i förmiddags när jag sovit, efter att ha jobbat inatt, blev det 60 min spinning . body and mind pass- skönt!

efter gröt i magen hade jag bestämt träff med stina från coachonline som jag skulle köra ett pass med. vi valde axlar o mage för dagen :)

pressar bakom nacke i smith (högrep)

hantellyft åt sidan (högrep)

lyft åt sidan i kabel (högrep)

baksida axlar i omvänd pecdec (högrep)

liggande hantellyft åt sidan (högrep)

crunches på boll, höftlyft och crunches i kabel för lilla maggen

vi övade lite posering tillsammans. stina ska oxå köra nogp men hon hamna nog i ”mellan-klassen”
    efter det tog vi en promenad på 70 min längs havet och i skogen. vad tiden springer iväg när man är två som underhåller varandra på vägen…:D
    det var kul att ses o jag fick lite ny energi och inspiration! :up:

nu ska jag ladda med sömn inför sista jobb-natten :O

Så där – en dag närmare tävlingen igen, och tills du får belöningen för allt slit. Härligt att du fick ny inspiration – kan tro att allt känns som en berg- och dalbana nu, där det gäller att försöka få en större del av tiden att vara uppe på bergen än nere i dalarna.

ja linda, det går upp o ner! oftast uppåt i början av veckan o sen neråt när energin avtar mer o mer…
    mycket är psykiskt oxå! man är stressad, nojjig , tänker o analyserar för mycket….iallafall jag…

ibland tänker jag att det är långa 4 veckor kvar men å andra sidan vet jag att det kommer vara jättekonstigt när tävlandet är över och jag ”får göra vad jag vill” och inte behvöver va så strukturerad….det är oxå en konstig känsla när man gått på diet så länge.

TJIHOOOOOOOOOO[/b]
    HELA 9 ANMÄLDA TILL OSLO GRAND PRIX I MIN KLASS[/b]

:yahoo: :drunk: :buttrock: :kicking:

Ville bara komma in och säga hej! Du kämpar verkligen!! Ska sätta mig och läsa igenom din journal inför min deff, den inspirerar!

camilla: glad om jag kan inspirera!

sov bara till kl 10 efter att ha jobbat natt…men det är inget ovanligt!

gick sen 65 min morgonpromenad

frukost på det o sen rygg i gymet

3 set chins (vi glömmer antal reps :( )

3 set högreps latsdrag på 50 kg

3 set rodd i maskin +30 kg

3 set omvänt latsdrag-maskin +40 kg (högrep)

3 set enarmsrodd i kabel 20 kg högrep

bellyback

efter lite vila cyklade jag ut till laröd för att träna 60 min pilates med malin från coachonline. var ett jätteskönt pass där jag fick fokusera både på kropp och själv när man tränade. mycket bålstabilitet men stillsamt. precis vad min trötta kropp behövde! :)
    cyklade sen hem längs havet medan solen glittrade över sundet 8) ;)

ikväll blir det bio och imorgon vila!!!!

athleticmia wrote:
    efter lite vila cyklade jag ut till laröd för att träna 60 min pilates med malin från coachonline. var ett jätteskönt pass där jag fick fokusera både på kropp och själv när man tränade. mycket bålstabilitet men stillsamt. precis vad min trötta kropp behövde!
    cyklade sen hem längs havet medan solen glittrade över sundet 8) ;)

Låter riktigt härligt 8)
    Längtar ner till Skåne faktiskt!
    Vi ska flytta ner till Helsingborg i sommar :emo-thumb Jag kommer nästan därifrån (Höganäs).
    Hoppas din kropp återhämtar sig bra nu när du kör lite lugnare.
    Själv har jag väldigt mycket fritid just nu så jag försöker passa på att köra hårt medan jag kan… Snart har man häcken full igen…

Kämpa på Mia! Inte långt kvar!!!

//Lina

lina: kul att du ska ner till hbg! då får vi köra nåt pass ihop! jobba här eller?

robin: det var ändå en ”lugn” dag…;) vad bra att det märks att det är jälvar-anamma! :)

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.