Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 975 total)
  • Author
    athleticmia wrote:
    tess: inte jag heller…:|

12 st anmälda i oslo nu![/b]:yahoo: :devil: :wazzup:

Var kan man se vika som är anmälda??

EDIT: Jag tar tillbaka det…. Seek and you shall find – eller hur?! ;-)

skulle inte du vila idag;)

Milia wrote:
    skulle inte du vila idag;)

vila innebär tyvärr inte vila från promenad eller lågintensiv förbränning! det har man inte tid med under diet….har inte haft många dagar alls då jag ens skippat promenad. har nog hänt 3-4 ggr under 5 månader :|

Nannis wrote:
    Var kan man se vika som är anmälda??

EDIT: Jag tar tillbaka det…. Seek and you shall find – eller hur?! ;-)

[http://www.nkf-ifbb.no/OGP-2006_paameldte.html] :emo-thumb

Hej Mia,

Har du kolla på vilka som kör korta klassen i Västerås?

Hallå Mia!
    Det här ser ju toppen ut, jättekul att läsa om din diet! Nu börjar det närma sig! Jag ska ner till V-ås o hejja såklart.. :nod Kör på nu!!

sally: det är väl du o jag! ;)
    läste på evalindas sida att hon satsar mot nogp oxå ! kul att få stå på samma scen som henne! annars vet jag itne….många tävlar ju på oslo gp från norge så någon av dem kanske kommer över? hoppas på anmälningslistor snart! kommer dock göra mig nervös….:what:
    kör hårt nu!

sofia: tack ska du ha! 😮 kul att du kommer o kollar!!! :emo-thumb

Hej Mia!

Angående vår diskussion om Bartolls träningsmetodik måste jag göra följande korrigering:

Jag har nu läst allt han skrivit i detalj och förvånande nog upptäckte jag att jag haft fel (angående vad jag trodde han förespråkade).
    Hans filosofi stämmer klockrent med hur jag tränat upp min chins och dipsförmåga och jag måste erkänna att jag hade fel uppfattning om hans inställning till Failure.

För det första är Jocke ganska ödmjuk i sin inledning och för det andra är han endast emot träning till failure i en renare form (varje pass och för hård stress av musklerna/CSN), men inte emot failure ”då och då”. Något jag håller med om fullt ut!

följer din tråd vareviga dag Mia!!

imponerad!!

kör hårt nu 8)

tess: tack! :emo-thumb följer din oxå!

i förmiddags gick jag 2 promenader á 60 min. en själv o en med en kompis för att va social…. man hinner snacka en del underen timme o man märker knappt att man går…förrän man kommer hem o deckar :ike:

efter lunch var det träning med min ;) . enda gången jag träffar honom idag…

blev mesträning för armarna….ingen energi kvar för veckan….sen var jag så missnöjd med formen i speglarna att jag bara hade motivation att cykla 30 min lågintensivt.
    jag är konstig…det borde ge mig lite ”jävlar-anamma” när jag är missnöjd så jag får en spark därbak till att kämpa för det är bara två veckor kvar. men icke!

jag blir tvärtom istället. känner bara för att äta…tröstäta…hoppas jag lyckas hålla mig ifrån det imorgon bara…efter vägning…hmm…

såg att denna tjejen ska va med i oslo:

kan jag få bättre konkurrens än så??

Men formen är ju toppen bra!!! Håll ut nu, det vet jag visserligen att du kommer att göra! Nu är det nära!

Bit ihop Mia!
    Du ska se att det kommer gå bra det här! :emo-thumb
    Inte alls långt kvar nu!!!

//Lina

Oki då är vi 4… du, jag, Eva-Linda och Nella…

Förresten trodde att Monica är proffs????

Kör hårt tjejen, själv är jag så trött och orkeslös. Men idag blir det ätardag och vila heeeeela dagen :)

lina: ja visst är det bara att kämpa! det går upp o ner i humöret bara :(

sally: kommer säkert såna som håller det hela hemligt….;) monica vann väl proffskort förra året på nogp?? :what: bra meriter har hon iallafall!
    inte sugen på oslo gp?
    vilar oxå idag….:O

idag känner jag mig mer nöjd med formen….snacka om deff-nojja igår[/b]!!!!! bigtime!!!
    vågen visade 0,5 kg mindre idag o måtten är snart tävlingsriktiga!!
    kommer nog dock väga in tyngre denna gång…men inte i sämre form!!
    har nog hämtat upp lite tappad muskelmassa sedan förra våren…då hade jag gått på diet länge.

nu ska jag ut o fika i solen med min älsklingscoach!

Jo, nog var du deffnojig minsann :) Tänkte sätta kaffet i halsen då jag läste att du inte tyckt formen var bra i går… Du ser ju kanonbra ut 8) Tur att osäkerheten gav med sig snabbt!

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.