Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 975 total)
  • Author

silvia: hoppas det…ser oxå framemot det!

annika: ja just det, det har lina sagt! tack igen…ps. har pmát dig…
    är glad att du lägger dig i :)

idag har jag varit i sån extas för att tävlingen närmar sig!! känns verkligen kul samtidigt som nervöst…men nervositeten ger mig bara energi just nu så jag känner inte alls mig trött eller sliten längre! :emo-thumb

körde 60 min promenad + 30 min crosstrainer i morse

ska snart gå på yoga-pass och sen promenera någon timme till! sol ute ju8)

har även bokat fotning med lelle fotograf dagen innan oslo gp! gör mig oxå glad o jag har provat kläder idag…vad jag ska fotas i! :P

90 min promenad i morse

sen åkte jag hem till mina föräldrar för att rensa lite bland gamla saker…passade oxå på att göra vid håret hos min släkting som är frisör. jag har blivit marilyn monroe- blond!!!:| kommer bli kontrast till dream-tan färgen kan jag lova!:emo-thumb

gick en massa under dagen, sammanlagt 50 min

bodypump ikväll. gick på en kompis pass (hon e instruktör) var typ 1,5 år sedan jag gick på bp så jag tänkte ta det lugnt. men sen märkte jag att det gick bra med tunga vikter ändå :nod fasiken vad jag känner mig vältränad nu!!![/b] när man orkar träna sånt man inte är van vid o hänger med för att man har bra styrka o kondition! det mesta känns som en baggis nu även om jag har lite energi. kroppen har vant sig….
    efter passet promenarade vi 60 min

nu är det äntligen läggdax o jag ska sova ut imorgon!!! har inte fått göra det sen jag jobbade natt förra veckan….:|

Hallå Mia!
    Guud vad du kör… :bb: Duktig!!
    Bit ihop nu sista biten!! Det ska bli jättekul att se tävlingen!
    HEJJA HEJJA!

Hejsan!
    Bra att du känner dig vältränad för det ÄR du!! :emo-thumb Det lär ju ha utvecklats lite mer än de bilder du la ut senast också antar jag, på dem var du grym! :nod Jag tycker det är så tråkigt att jag inte ska på tävlingen så jag får se dig live… :( Du är en stor inspirationskälla för mig ska du veta!!
    Ha det så bra!

sofia: ja nu är det sista veckan som det är gasen i botten!!! vilar halva nästa vecka :whistle:
    kul att du kommer o tittar!!

mariia: synd att du itne kan komma!!! men förhoppningsvis tävlar jag fler gånger…:emo-thumb
    hoppas formen hinner bli lite bättre iallafall! känns som att kroppen vant sig så mycket nu vid all träning o lite mat…o med mina kritiska ögon ser jag inte riktigt vad som händer i spegeln :|

idag körde jag crosstrainer 60 min i morse

i eftermiddag har jag joggat 30 min o sen kört spinning 45 min :P

känner mig lite seg nu så det blir slappa resten av kvällen!

Jag slutar aldrig förbluffas av hur mycket energi du verkar ha. Skulle vara hur kul som helst att få se dig live på scen… men jag antar att jag får nöja mig med bilder efteråt. Ska bli kul att se din nya Marilyn-look :emo-thumb

Det verkar ju gå bra för dig Mia :emo-thumb
    Är det 1 vecka kvar för din del nu eller?
    Själv skulle jag precis börja köra ännu hårdare, så blir jag förkyld 👿 Men det känns i alla fall lite bättre nu så det ska nog gå över snart! Ingen tid för vila nu inte :nono:

Kämpa på tjejen!!
    //Lina

Lina wrote:
    Det verkar ju gå bra för dig Mia :emo-thumb
    Är det 1 vecka kvar för din del nu eller?
    Själv skulle jag precis börja köra ännu hårdare, så blir jag förkyld 👿 Men det känns i alla fall lite bättre nu så det ska nog gå över snart! Ingen tid för vila nu inte :nono:

Kämpa på tjejen!!
    //Lina

Det ska bli jättespännande att se bilder på dig Lina! Du är så hemlig! :) *nyfiken*

athleticmia wrote:
    :nod fasiken vad jag känner mig vältränad nu!!!

nu är det äntligen läggdax o jag ska sova ut imorgon!!! har inte fått göra det sen jag jobbade natt förra veckan….:|

hehe du e ju grymt vältränad mia!
    skönt att sova ut det behöver du absolut!

linda g: ska posta bilder!! :) förhoppninsvis löser det sig med fotograf på båda tävlingarna så det inte blir suddiga bilder :(
    angående håret känner jag knappt igen mig själv när jag tittar i spegeln…

lina: ja nu är det 1 vecka kvar….blir nervös av allt man ska tänka på när det gäller bf….
    krya på dig så du kan köra hårt sista biten nu! känns formen ok?
    du kommer väl köra nybörjartävlingen nu när det är 4 anmälda eller?

pucca: jo det känns så….hoppas man kan ha disciplin att hålla vid det någorlunda efter tävling oxå! det är skönt att känna sig lättränad ju!:nod

som vanligt lite energi o seg på fredagar….

gick 90 min i morse

gick sen 30 min till stan för att träna…
    blev ett mes-pass på 30 min lite allt möjligt (armar,bröst, mage)
    och sen 60 min lugn cykling

imorgon blir det att fylla på med mat o försöka hålla mig ifrån ”junket”. ska på två kalas så vi får väl se…..
    har bakat en nyttig chokladkaka till mig själv så jag får något gott iallafall…gottegris som man är!

athleticmia wrote:
    kommer bli kontrast till dream-tan färgen kan jag lova!

Nu har inte jag helt koll på DreamTan men är inte den väldigt kladdig och smetig, vilket lätt kan göra dina dräkter smutiga, vilket inte är så kul.
    Jag förstår att BB användes sig av DremTan men de springer omkring med toapapper instoppat vid kanterna för att inte bli smetiga, vilket de ändå blir :D. Som BF tjej har du flera ombyten du ska göra och det ska för helhetsintryckets skull se fräscht och snyggt ut.

Kolla tex in bilderna som finska tjejen Anne postat från förra helgens tävlingar i Finland, där ser man att de finska deltagarna INTE använder sig av DreamTan och DET ser så mycket bättre ut. Bara ett tips, tänk verkligen igenom vilken färg som kan vara bäst för just DITT ändamål, sååå mkt kan bli förstört om du inte lyckas med färgen och det är ju så himla synd om du nu verkligen fått till formen. Bara av omtanke, Lycka Till Maria :up: .

Ps. Sitter här nyopererad och kan knappt röra på armarna men kan ändå inte låta bli att lägga mig i : ;) .

Annika Warg wrote:
    Nu har inte jag helt koll på DreamTan men är inte den väldigt kladdig och smetig, vilket lätt kan göra dina dräkter smutiga, vilket inte är så kul.
    Jag förstår att BB användes sig av DremTan men de springer omkring med toapapper instoppat vid kanterna för att inte bli smetiga, vilket de ändå blir :D. Som BF tjej har du flera ombyten du ska göra och det ska för helheltsintryckets skulle se fräscht och snyggt ut.

Kolla tex in bilderna som finska tjejen Anne postat från förra helgens tävlingar i Finland, där ser man att de finska deltagarna INTE använder sig av DreamTan och DET ser så mycket bättre ut. Bara ett tips, tänk verkligen igenom vilken färg som kan vara bäst för just DITT ändamål, sååå mkt kan bli förstört om du inte lyckas med färgen och det är ju så himla synd om du nu verkligen fått till formen. Bara av omtanke, Lycka Till Maria .

Ps. Sitter här nyopererad och kan knappt röra på armarna men kan ändå inte låta bli att lägga mig i : ;) .

tack för omtanken! har alltid använt dreamtan till mina af-tävlingar o vet att det smetar….:
    vad hade du för färg på ff?

athleticmia wrote:
    tack för omtanken! har alltid använt dreamtan till mina af-tävlingar o vet att det smetar….:
    vad hade du för färg på ff?

Jag använde mig av JanTana tävlingssprayning, anlitade Luke Ray (Scanditan.se), han och Claudia Larsson är suveränt proffsiga och han är mkt anlitad i USA, varför jag tycker det är dumt att inte använda sig av ett sådant proffs när han nu kommer finnas på plats.

Ps. Ska bli spännande att se hur du gjort med håret :emo-thumb.

vägning i morse då som vanligt….53,2 kg [/b]](-4 hg sen förra veckan)

måtten gjorde mig mest glad! TÄVLINGSMÅTT ÖVERALLT NU! [/b]de ställena man ska va så smal som möjligt på har jag uppnått min vanliga tävlingsstandard.
    väger nu 1 kg mer än jag brukar på dessa måtten :D så lite förbättringar har jag nog lyckats åstadkomma!
    har dock lyckats öka lite på armar o ben :emo-thumb

så jag hoppade över morgonpromenad idag o har just ätit frukostfrallor med familjen ;)

nu stundas det kalas hela helgen!!!
    om en vecka står jag o blir insmord med dream-tan[/b]…..:yahoo:

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.